www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (11 jaar en 35 dagen geleden)

PeopleWare versterkt haar positie als System Integrator

Leiden, 29 juni 2010

De directie van PeopleWare en Vicksburg hebben overeenstemming bereikt over een overname van Vicksburg door PeopleWare Group. De overname wordt met ingang van 1 juli 2010 geëffectueerd. Door de overname van de Rotterdamse detacheerder versterkt PeopleWare ICT Solutions haar positie als System Integrator in Nederland.

Door het succesvolle concept van remote beheer, dat PeopleWare ICT Solutions uitvoert vanuit het Shared IT Center in Badhoevedorp, is een krapte ontstaan in de detacheringspool. “Het afgelopen jaar hebben we een verschuiving gezien van eigen medewerkers naar het Shared IT Center. Om dit gat te dichten moet je kwalitatief goede medewerkers aantrekken. Dit kunnen we realiseren door de overname van Vicksburg.”, aldus Markt van Liempt, directeur PeopleWare.

“Door de lange relatie met de directie van PeopleWare weet ik dat het DNA van de organisaties gelijk is. Door een overname kunnen direct schaalvoordelen gerealiseerd worden. Tevens is er een beter toekomstperspectief voor de medewerkers.”, aldus Hans Herwig, directeur Vicksburg. Hans Herwig zal de komende jaren het onderdeel Vicksburg blijven leiden voor PeopleWare Group.

Door de overname wordt de expertise op het gebied van o.a .NET, SQL en Oracle van PeopleWare direct versterkt. De medewerkers van Vicksburg hebben naast Microsoft certificeringen ook Oracle certificeringen. De Microsoft certificeringen sluiten naadloos aan bij het Gold Partnership dat PeopleWare heeft bij Microsoft.

De activiteiten van Vicksburg zullen vanuit Rotterdam uitgevoerd blijven worden. Op termijn zal Vicksburg verhuizen naar de Van Nelle fabriek in Rotterdam. De Van Nelle fabriek is geen onbekend terrein van PeopleWare: het bedrijfsonderdeel dat ICT infrastructuurprojecten uitvoert (Icento) heeft de Van Nelle fabriek als thuisbasis.

Over Vicksburg
Vicksburg stelt zich ten doel om haar opdrachtgevers via detachering te ondersteunen met hoogwaardige, actuele, gekwalificeerde en direct toepasbare kennis op ICT-gebied.
Vicksburg is een van oorsprong Rotterdams bedrijf en heeft haar karakteristieke Rotterdamse eigenschappen behouden: no-nonsense, nuchter, resultaatgericht en ambitieus.

Over PeopleWare
PeopleWare ICT Solutions is een ICT System Integrator. We leveren een compleet scala aan ICT oplossingen waarmee we diverse organisaties ondersteunen in de kernactiviteiten. Door het “one-stop-shopping” model zijn wij voor een groot aantal organisaties huisleverancier voor ICT dienstverlening. De activiteiten van PeopleWare worden uitgevoerd door ruim 170 medewerkers en PeopleWare heeft vestigingen in Leiden, Rotterdam en Badhoevedorp.

Voor meer informatie:
Mark van Liempt – Directeur
www.peopleware.nl

PeopleWare
Haagse Schouwweg 8b
2332 KG LEIDEN
(t) 071-579 7010
(f) 071-579 7011
(m) info@peopleware.nl
Laatste van PeopleWare ICT Solutions B.V.
PeopleWare ICT Solutions behaalt certificering ISO 9001

Een gezamenlijke ambitie realiseren: Cofely Nederland kiest voor PeopleWare

PeopleWare versterkt haar positie als System Integrator
Verstreken tijd: 11 jaar en 35 dagen
PeopleWare ICT.. contact

Logo PeopleWare ICT Solutions B.V.

info@peopleware.nl
  www.peopleware.nl

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo