www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (11 jaar en 37 dagen geleden)

Samenwerking Co-maker en Silverstreet

SMS-berichten versturen met softwareoplossing LeaseOffice van Co-maker

Den Haag en Oosterhout, 29 juni 2010 – Co-maker en Silverstreet hebben een samenwerkings-verband afgesloten waardoor SMS-berichten rechtstreeks verstuurd kunnen worden met de op de autoleasebranche gerichte softwareoplossing LeaseOffice van Co-maker. Hierbij wordt gebruikgemaakt van de premium mobiele telecomdiensten van Silverstreet.

In LeaseOffice kunnen vanaf nu SMS-berichten verstuurd worden aan één of meerdere geadresseerden. Denk hierbij aan APK herinneringen, bevestigingen schademelding en levering van nieuwe auto’s. En sinds afgelopen winter is ook het winterbandenprogramma met bijbehorende communicatiebehoefte vol in de aandacht komen te staan. Autoleasemaatschappijen krijgen hiermee een aanvullende en zeer kostenefficiënte mogelijkheid om snel en persoonlijk te communiceren met wagenparkbeheerders, berijders, leveranciers en intermediairs. Daarnaast kunnen ze deze dienst als mobile marketing tool toepassen. Door de naadloze aansluiting met de oplossing van Silverstreet worden de SMS-berichten in een fractie van een seconde verstuurd.

Rinse Tamsma, Managing Director van Co-maker: “Co-maker is voortdurend op zoek naar innovatieve tools om haar klanten, de leasemaatschappijen, te ondersteunen in hun bedrijfsvoering. Leasemaatschappijen hebben de wens om directer en klantgerichter te opereren. De samenwerking met Silverstreet stelt ons in staat onze klanten een extra kostenefficiënt en effectief communicatiemiddel en daarmee ‘klantenbindmiddel’ te bieden.”

Simon Landsheer, CCO van Silverstreet: “Het wereldwijde succes van SMS is te danken aan de aan 100% grenzende leesgarantie en enorme penetratiegraad van SMS bij jong en oud.
In verkennende gesprekken tussen Co-Maker en Silverstreet bleek al snel dat integratie van SMS, LeaseOffice direct op een hoger plan zou gaan brengen. De gezamenlijke uitdaging hierbij was het creëren van een naadloze en hoogwaardige SMS integratie zonder extra handelingen voor de gebruikers van de software. Dit alles uiteraard ook nog eens tegen de laagst mogelijke kosten per SMS met de hoogst denkbare aflevergaranties! Wij verheugen ons te melden dat deze gezamenlijke uitdaging geslaagd is!”

####

Over Co-maker
Co-maker ontwikkelt en levert softwareoplossingen voor automotive leasing, financiering en verhuur. Het bedrijf biedt het moderne en eenvoudig implementeerbare product LeaseOffice. Deze oplossing ondersteunt alle bedrijfsprocessen van moderne nationale en internationale automotive lease-, financierings- en verhuurorganisaties waardoor zij hun kosten verlagen en de productiviteit sterk verbeteren.
Co-maker is onderdeel van Total Specific Solutions, een ICT-onderneming die specifieke oplossingen aanbiedt aan top 500-bedrijven en centrale en decentrale (semi-)overheidsinstellingen met een focus op software, businessconsultancy en dienstverlening. Total Specific Solutions bestaat uit ICT-ondernemingen die alle top 3-spelers zijn binnen hun eigen specifieke markt, en levert een heldere, toegevoegde waarde aan zijn klanten. Met circa 1440 medewerkers behaalt Total Specific Solutions een omzet van EUR 155 miljoen. Total Specific Solutions voorziet de komende jaren een verdere groei. Meer informatie is beschikbaar op: www.co-maker.nl en www.totalspecificsolutions.nl.

Over Silverstreet
Silverstreet biedt wereldwijde Mobile Messaging (SMS) MT dekking (voor meer dan 800 netwerken) specifiek gericht op proces- en tijdkritische services en hoogvolume (wholesale) klanten.
Naast deze dekking voor MT verkeer heeft Silverstreet een dekking voor premium SMS diensten in maar liefst 32 landen en breidt voortdurend uit. Over 2009 heeft Silverstreet een volume bereikt van meer dan 2 miljard verzonden SMS berichten. Hiermee behoort Silverstreet tot de grotere aanbieders van MT SMS verkeer in de wereld.
Silverstreet is in 1999 opgericht en van Nederlandse oorsprong met haar hoofdkantoor in Oosterhout.
De focus van Silverstreet is mondiaal gericht en heeft derhalve nog kantoren in Kuala Lumpur, Kaapstad, Manilla, Berlijn, Tel Aviv en Melbourne. Silverstreet is een privé gefinancierde onderneming en onafhankelijk van externe investeerders, alle financieringen komen voort uit eigen expansie. Meer informatie is beschikbaar op: www.silverstreet.nl.

Voor meer informatie:
Co-maker
Eva Potappel, Marketing & PR Executive
E-mail: e.potappel@co-maker.nl

Silverstreet
Jan-Peter Verheyden
E-mail: janpeter@silverstreet.com
Laatste van Silverstreet bv
Silverstreet appoints Simon Landsheer President and CEO

SMS-verkeer Silverstreet breekt record met 400 miljoen berichten

Silverstreet partners with Tranglo to expand in International Airtime Services
Verstreken tijd: 11 jaar en 37 dagen
Silverstreet b.. contact

Logo Silverstreet bv

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.