www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (11 jaar en 50 dagen geleden)
PR: LEWIS

Progress Software introduceert nieuwe Order Management Stability solution accelerator voor leveranciers van telecommunicatiediensten

~ nieuw product voorkomt orderuitval bij de integratie van meerdere ordermanagementsystemen ~

Rotterdam, 16 juni 2010 - Progress Software Corporation, een leverancier van enterprise software die ondernemingen in staat stelt om direct te reageren op veranderende omstandigheden, brengt de nieuwe Progress® Order Management Stability solution accelerator op de markt. Deze biedt leveranciers van telecommunicatiediensten end-to-end zichtbaarheid in de diverse ordermanagementsystemen, identificeert orderuitval en lost potentiële problemen binnen de lifecycle van klantorders op. Dit zonder wijzigingen aan te brengen aan de bestaande infrastructuur van het operational support system (OSS). De solution accelerator kan in een kort tijdsbestek worden uitgerold. Het verlaagt de kosten van orderuitval aanzienlijk door bestaande ordermanagementapplicaties en provisioningsystemen optimaal te benutten.

De solution accelerator ondersteunt zowel complexe diensten als geavanceerde transactiediensten en is gebouwd op de Progress® Responsive Process Management (RPM)-suite. Dit zorgt voor een uitgebreid inzicht in combinatie met detectie- en responsemogelijkheden van de Business Transaction Assurence (BTA)-, Business Event Processing (BEP)- en Business Process Management (BPM)-functionaliteit, op één geïntegreerd platform.

Deze verschillende functionaliteiten worden beheerd met het Progress Control Tower™-product. Dit is een gecombineerde interface voor de weergave van real-time alarmeringen, interactieve interfaces en tools. De Progress Control Tower biedt telecom executives de mogelijkheid om inzicht te krijgen in wat er speelt binnen hun organisatie en centraal verbeteringen aan te brengen. Het volledig configureerbare, functionele en interactieve framework levert een rijke hoeveelheid aan relevante, succesbepalende bedrijfsinformatie en KPI’s. Een krachtige modelleringsomgeving zorgt ervoor dat nieuwe bedrijfsprocessen in korte tijd kunnen worden ontwikkeld, gemodelleerd, gemonitord en dynamisch worden verbeterd.

“Telecombedrijven hebben behoefte aan directe toegang tot nauwkeurige informatie over hun zakelijke systemen en de mogelijkheid om processen rechtstreeks aan te passen”, zegt John Wilmes, chief technical architect Communications Sector bij Progress Software. “Met de Order Management Stability solution accelerator biedt Progress Software telecom-dienstverleners verbeterd end-to-end inzicht in transacties. Hierdoor wordt zichtbaar waar de meeste omzet wordt gegenereerd binnen de business. De solution accelerator biedt organisaties ook de mogelijkheid om bedrijfsprocessen eenvoudig aan te passen en te verbeteren, zodat KPI’s en SLA’s worden gehaald, terwijl tegelijkertijd bestaande IT-systemen optimaal worden benut”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Progress Software
Progress Software Corporation (NASDAQ:PRGS) is een onafhankelijke leverancier van enterprise software die ondernemingen in staat stelt om direct te reageren op veranderende omstandigheden en klantinteracties. Dit helpt hen om nieuwe mogelijkheden te benutten, de efficiëntie te verbeteren en risico’s te reduceren. De onderneming biedt een uitgebreid portfolio van best-in-class enterprise software variërend van event-gedreven inzicht en real-time respons, open integratie, datatoegang en -integratie tot aan applicatieontwikkeling en -implementatie. De software ondersteunt zowel on-premises als SaaS/Cloud-oplossingen. Progress maakt optimaal gebruik van de voordelen van operational responsiveness en reduceert tegelijkertijd de IT-complexiteit en total cost of ownership.

Voor meer informatie over Progress Software kunt u contact opnemen met Geertien Stuit:
Tel.: +31 (0)10 2351144
E-mail: gstuit@progress.com

Kijk voor meer informatie op
http://www.lewiswire.com/nl/lewiswire/Progress-Software/Progress-Software-introduceert-nieuwe-Order-Management-Stability-solution-accelerator-voor-leveranciers-van-telecommunicatiediensten/n/8160 of neem contact op met Bennie Krol van LEWIS, Global Public Relations:
E-mail: benniek@lewispr.com
Laatste van Progress Software BV
Progress kondigt NativeScript 2.0 aan voor native mobile app development met Angular 2

Progress introduceert DigitalFactory met nieuwe digital transformation-oplossingen

Onderzoek Progress: de trends onder .NET-ontwikkelaars
Verstreken tijd: 11 jaar en 50 dagen
Progress Softw.. contact

Logo Progress Software BV

marcom@progress.com
  www.progress.com/nl
Progress Softw.. sociaal

Progress Softw.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.