www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (11 jaar en 50 dagen geleden)

Olympia Uitzendbureau sponsort voetbalclub FC Dordrecht

16 juni 2010 – Olympia Uitzendbureau in Dordrecht ondersteunt voetbalclub FC Dordrecht met een sponsorovereenkomst van één jaar. Mark en Mellanie Snoeren, de franchise-ondernemers van Olympia’s vestiging aan de Vriesestraat in Dordrecht, willen met deze ondersteuning hun betrokkenheid met de stad uitdrukken.

De sponsorovereenkomst gaat in op 1 juli en loopt met een optie tot verlenging tot 30 juni 2011. De overeenkomst bestaat uit veldreclame, business seats en het sponsoren van enkele wedstrijden en wedstrijdballen.

Olympia Uitzendbureau werkt als enige grote uitzender met een franchiseformule. Mark en Mellanie Snoeren bieden met hun vestiging in Dordrecht daardoor de kracht van een landelijke organisatie met daarnaast de flexibiliteit en daadkracht van een plaatselijke ondernemer. Ze kennen de lokale arbeidsmarkt door en door en lopen als zelfstandig ondernemer net iets harder voor hun klanten.

“De drive, lokale verbondenheid en de wil om te winnen die wij als vestiging hebben, zie ik ook bij FC Dordrecht terug. Zij willen het beste uit de wedstrijden halen, wij willen de beste uitzender van Dordrecht en omgeving zijn. Als fanatiek voetballer en toeschouwer was het voor mij dan ook een logische keuze om FC Dordrecht te sponsoren”, zegt Mark Snoeren, franchise-ondernemer van Olympia Uitzendbureau Dordrecht. “Door deze sponsoring willen we onze betrokkenheid met de stad tonen”, voegt Mellanie Snoeren toe.

“FC Dordrecht is erg blij met het enthousiasme en de sponsoring van Olympia Uitzendbureau. Als club herkennen we ons erg in de doenersmentaliteit van Olympia”, zegt Leo Scheffer, commercieel manager bij FC Dordrecht. “Daarnaast is Olympia een waardevolle uitbreiding van onze businessclub.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Olympia
Olympia Uitzendbureau, opgericht in 1969, is een uitzendorganisatie met 125 vestigingen in Nederland. Naar omzet gerekend is Olympia het vijfde uitzendbureau van Nederland. Olympia levert een breed scala aan personeeldiensten en richt zich daarbij op vrijwel alle marktsegmenten. Als enige grote uitzender hanteert Olympia een franchiseformule: de lokale vestigingen zijn in handen van zelfstandige ondernemers.

Voor verdere persinformatie of een interview kunt u kijken op http://www.lewiswire.com/nl/lewiswire/Olympia-Uitzendbureau/Olympia-Uitzendbureau-sponsort-voetbalclub-FC-Dordrecht/n/8156 of contact opnemen met Cathelijne van den Bosch of Renate van der Wal van LEWIS PR:
Tel: +31 (0) 40 235 46 00
Fax: +31 (0) 40 235 46 01
olympia@lewispr.com

Voor meer informatie over Olympia kunt u contact opnemen met Mark Snoeren van Olympia Uitzendbureau Dordrecht:
Mark Snoeren, franchise-ondernemer
Tel: + 31 (0)6 51 11 83 55
Email: m.snoeren@olympia.nl

Voor beeldmateriaal:
Op http://www.olympia.nl/pers kunt u de foto downloaden waar Mark en Mellanie Snoeren, franchise-ondernemers van Olympia Uitzendbureau Dordrecht, in het FC Dordrecht stadion de overeenkomst bekrachtigen met Leo Scheffer, commercieel manager bij FC Dordrecht.
Verstreken tijd: 11 jaar en 50 dagen

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.