www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (11 jaar en 50 dagen geleden)

IS Interned Services versterkt positie in grootzakelijke markt

ICT-dienstverlener neemt 16 nieuwe medewerkers aan

Purmerend, 16 juni 2010 - IS Interned Services heeft dit jaar al zestien nieuwe medewerkers aangenomen. De ICT-dienstverlener uit Purmerend heeft zich versterkt om de sterke groei in de grootzakelijke markt verder vorm te geven. Daarnaast behoeven klanten in de grootzakelijke markt een andere benadering voor zowel de operationele als de commerciële kant. De nieuwe medewerkers zijn actief in sales en in technische functies en zijn specifiek aangetrokken voor grootzakelijke klanten en prospects. Het totaal aantal medewerkers van IS Interned Services is nu ruim 100.

Volgens algemeen directeur Arjan Steevels is de groeistrategie het gevolg van enerzijds het toenemend aantal grotere klanten en anderzijds de wens om de positie in de grootzakelijke markt verder uit te breiden. "We zijn sterk vertegenwoordigd in het MKB maar merken dat steeds meer grotere bedrijven ons weten te vinden en dat daar een goede match is. Om de groei in het grootzakelijke segment te faciliteren zonder onze MKB-klanten tekort te doen, hebben we het aantal medewerkers fors uitgebreid."

Aansprekende groeistrategie
Accountmanager Hanneke Vogels (27) trad op 1 april jl. in dienst. Zij heeft ruime ervaring als accountmanager en relatiebeheerder in onder andere de ICT. "Vooral de groeistrategie spreekt me bijzonder aan. Dat levert een mooie wisselwerking op met mijn eigen ambitie. "Mercul Vrij (47) startte in maart jl. als senior accountmanager. Hij heeft een verleden in de telecom- en ICT-branche bij onder andere McAffee en zal zich in zijn functie ook richten op de grootzakelijke klanten. "IS Interned Services is klein genoeg om grote projecten te verwezenlijken zonder de persoonlijke benadering te verliezen." Greg Behr (34) trad tegelijk met Mercul Vrij in dienst. Dat het bedrijf juist in deze tijd aan het uitbreiden is, vindt hij erg typerend voor IS Interned Services. “Er is een enorme drive binnen IS Interned Services om de positie in de grootzakelijke markt verder uit te breiden. Dat spreekt mij enorm aan.”

Ook aan de operationele kant heeft IS Interned Services zich kwantitatief en kwalitatief versterkt voor het grootzakelijke segment. Zo is per 1 april Walter Abrahamse (40) in dienst getreden, die ruime ervaring heeft als netwerk engineer/netwerk consultant bij grote, internationaal opererende organisaties als Verizon, Easynet en Shell IT. “Het is voor mij een uitdaging om met het team van IS Interned Services elke keer weer een passende oplossing te vinden en voor een goed netwerk voor onze klanten te zorgen.” Mala Roopram (35) heeft veel ervaring als projectmanager bij overheid, nutsbedrijven en grote ondernemingen als Atos Origin en is als senior projectmanager aangetrokken. Verder traden onder meer servicemanager Laslo Zijlstra (32) in dienst, die hiervoor lang gewerkt heeft als Technical Service Agent en SLA-manager bij onder andere Priority / UPC Zakelijk en Supervisor dedicated support Laurens van Deijk (28) die ruime ervaring heeft als procescoördinator bij Glidepath. “Ik vind het belangrijk om op tijd en adequaat te reageren. Maar ook het pro-actief beheer van de infrastructuur van de klant is van groot belang.”

Overigens is IS Interned Services ook nu nog op zoek naar gemotiveerde professionals. Meer informatie over de beschikbare functies is op www.is.nl te vinden.

Over IS Interned Services
IS Interned Services is dé ICT-dienstverlener in Nederland die bedrijven naast managed hosting een compleet dienstenpakket biedt op het gebied van netwerkoplossingen, internettoegang, managed services en online software. IS Interned Services adviseert bedrijven over de inzet van deze oplossingen en verzorgt ook de realisatie en het beheer hiervan. Bijna 100 trotse en enthousiaste professionals werken dagelijks volgens de PROUD AND CLEAR-visie, die staat voor heldere ICT-oplossingen en passie voor het vak. IS Interned Services is sinds 1996 actief en daarmee een van de eerste Nederlandse Internet Service Providers. Voor meer informatie: www.is.nl.

Voor persvragen kunt u contact opnemen met:
Yellow Communications, Natasja la Lau op 023 - 555 34 24 of via natasja@yellow-communications.com.
Laatste van KPN Internedservices
Verstreken tijd: 11 jaar en 50 dagen
KPN Internedse.. contact

Logo KPN Internedservices

KPN Internedse.. sociaal

KPN Internedse.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks