Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (11 jaar en 50 dagen geleden)

Maconomy lanceert People Planner 3.0

Resource management oplossing biedt volledige integratie met Microsoft Outlook

Amstelveen, 16 juni 2010 – Maconomy, internationale ontwikkelaar en leverancier van ERP-software, maakt de nieuwe release van haar resource management oplossing People Planner 3.0 bekend. People Planner is speciaal ontwikkeld voor de professionele service sector waar de focus ligt op projecten en dus op optimale project- en resourceplanning. De belangrijkste vernieuwing is de volledige integratie met Microsoft Outlook. Hierdoor worden afspraken en opdrachten die door werknemers in de Microsoft Outlook kalender worden ingevoerd automatisch gesynchroniseerd met People Planner. Zo krijgen project- en afdelingsmanagers en leidinggevenden in People Planner een actueel overzicht van alle bedrijfsresources. Tegelijkertijd worden nieuwe projecttoewijzingen en andere opdrachten in People Planner ook automatisch toegevoegd aan de Microsoft Outlook kalender.

“We zijn trots op het succes van People Planner onder onze klanten en verheugd dat we versie 3.0 nu aan de markt kunnen laten zien. Deze nieuwe release is het resultaat van een nauwe samenwerking met diverse klanten. De nieuwe People Planner biedt werknemers de mogelijkheid om het beheren van de agenda in Microsoft Outlook eenvoudiger te maken, terwijl het de organisatie tegelijkertijd een volledig overzicht geeft van de resourcebehoeftes voor het hele jaar. Dit betekent dat bedrijven hun resources beter kunnen benutten en dit heeft een snel en positief effect op de winstgevendheid”, vertelt Henk Jan Onstwedder, country manager bij Maconomy Benelux.

People Planner biedt een eenvoudig en efficiënt overzicht van de capaciteit van de organisatie en de vaardigheden en werkdruk van werknemers. People Planner is één van de weinige resource management oplossingen die gecombineerd kan worden met andere businessprocessen. In deze oplossingen worden drie significante processen geïntegreerd, namelijk project-, resource- en werknemerplanning.

Lees meer over People Planner op www.maconomy.nl/peopleplanner.aspx.

Over Maconomy
Maconomy is leverancier van industriespecifieke bedrijfsoplossingen voor professionele dienstverleners. Het bedrijf creëert een natuurlijke relatie tussen mensen en processen binnen organisaties, en geeft een basis voor overzicht, follow-up en beslissingen die op het menselijke en financiële vlak voordeel opleveren. Onder de internationale klanten vallen onder meer bureaus in de vier grootste marketingnetwerken wereldwijd, Interpublic Group, Omnicom Group, Publicis Group en WPP. Maconomy A/S is opgericht in 1989 en heeft zijn hoofdkantoor in Kopenhagen, Denemarken. Het bedient en ondersteunt meer dan 600 klanten in meer dan 50 landen. Ruim 126.000 gebruikers wereldwijd maken gebruik van Maconomy-oplossingen. Meer informatie: www.maconomy.nl.

Meer informatie:
Marcommit PR
Femke Jansen
E-mail: maconomy@marcommit.nl
Laatste van Deltek
Nederlands architecten- en ingenieursbureau Van den Berg Groep kiest voor Deltek om groei te stimuleren

Belgisch researchinstituut VITO kiest Deltek Maconomy om groei te stimuleren

Vooraanstaand ingenieursbureau Deerns kiest voor Deltek Vision
Verstreken tijd: 11 jaar en 50 dagen
Deltek contact

Logo Deltek

info@deltek.nl
  www.deltek.nl

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.