www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (11 jaar en 111 dagen geleden)
PR: LEWIS

GFI Software verandert het wereldwijde channel partnerprogramma

16 april 2010 - GFI Software verbetert zijn partnerprogramma om partners optimaal te kunnen ondersteunen. Zo heeft de organisatie de kwalificatiecriteria van de verschillende partnerniveaus gewijzigd en beschikken partners over nieuwe tools die nodig zijn om het marktaandeel van GFI Software te vergroten, de verkoop te stimuleren en opzet te verbeteren. Ruim vijftienduizend partners zullen baat hebben bij de wijziging van het programma.

“GFI is een kanaalgerichte organisatie en onze partners zijn enorm belangrijk voor de succes van het bedrijf”, zegt Walter Scott, CEO bij GFI Software. “Onze relatie met partners is eenvoudig; we willen dat zij succesvol zijn en wij doen er alles aan om ze hierbij te ondersteunen.”

“Het afgelopen jaar hebben we veel geïnvesteerd in het kanaal”, vervolgt Scott. “We beschikken nu over een toegewijd team dat bestaande en nieuwe partners voorziet van de middelen die zij nodig hebben om onze producten te verkopen. Hiertoe behoren ondermeer een verbeterd sales lead-programma, een nieuw deal registration-programma en vele andere initiatieven die van grote meerwaarde zijn voor onze partners.”

Het programma maakt deelname mogelijk voor diverse partnersoorten. Met scherpe prijzen, flexibele licenties en toegewijde verkoopondersteuning wil GFI Software zoveel mogelijk voldoen aan de behoeften van de partners.

De belangrijkste verbeteringen in het programma:

GFI Software heeft de kwalificatiecriteria veranderd voor Gold-, Silver- en Bronze-partners. Het systeem is gewijzigd zodat partners worden beoordeeld op basis van de hoeveelheid transacties die zij realiseren in plaats van de grootte van de deals die zij sluiten. Dit zorgt voor een eerlijker kwalificatieproces zodat partners die continu business genereren hiervoor worden beloond.

Deze verandering is in januari van dit jaar aangebracht en we zullen onze partners begin 2011 opnieuw indelen. Hierdoor krijgen alle huidige partners de mogelijkheid om promotie te maken in het nieuwe jaar en te profiteren van de voordelen van het nieuwe programma. Bestaande partners die voldoende verkoop generen krijgen tot einde dit jaar de kans om een niveau te stijgen. Alle partners die vanaf nu intreden in het programma worden gekwalificeerd volgens de nieuwe criteria. De herindeling van partners vindt voortaan per jaar plaats. Voorheen was dit per kwartaal.

Met deze nieuwe aanpak wil GFI Software zijn partners de mogelijkheid bieden om hun business en winst te verbeteren. Veel andere leveranciers vragen partners een bijdrage om deel te nemen aan bepaalde partnerprogramma’s en te profiteren van de bijbehorende voordelen. GFI biedt daarentegen een volledig gratis programma met diverse voordelen zoals, een nieuw deal registration-programma, training en technische ondersteuning. Het programma bevat bovendien directe kortingen die partners grote marges bezorgen. Daarnaast bevat het programma promotiemogelijkheden en uitgebreide ondersteuning van sales- en marketingactiviteiten.

Voor meer informatie over het channel partnerprogramma kijk op: http://www.gfi.com/partner

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over GFI Software
GFI is een toonaangevende ontwikkelaar van software voor netwerkbeveiliging, content-beveiliging en messaging. Dankzij de bekroonde technologie, een agressieve prijsstrategie en een sterke focus op het MKB helpt GFI bedrijven over de hele wereld om maximale continuïteit en productiviteit te bewerkstelligen. GFI is opgericht in 1992 en heeft kantoren in Malta, Londen, Raleigh, Hong Kong en Adelaide die wereldwijd meer dan 200.000 installaties ondersteunen. GFI is een kanaalgericht bedrijf met meer dan 10.000 partners over de hele wereld. GFI is ook een Microsoft Gold Certified Partner. Meer informatie over GFI is te vinden op http://www.gfi.nl.

Distributiepartners van GFI Software in de Benelux zijn: Portland Europe, DCC Nederland BV en Cherub.

Voor meer informatie over GFI Software kunt u contact opnemen met Armand Sieben:
E-mail: asieben@gfi.com

Voor verdere persinformatie kijkt u op:

Voor fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met Rogier Heemskerk van LEWIS – Global Public Relations:
Tel: + 31 (0)40 235 4600
E-mail: GFI@lewispr.com
Laatste van GFI Software
GFI Software introduceert GFI MailEssentials 2015 voor eenvoudig beheer van meerdere e-mailservers

GFI Software: security trends 2015

GFI Software introduceert GFI Archiver 2015
Verstreken tijd: 11 jaar en 111 dagen
GFI Software contact

Logo GFI Software

press@gfi.com
  www.gfi.nl
GFI Software sociaal

GFI Software tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks