Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (11 jaar en 10 dagen geleden)

Alle-Vakantiehuizen.nl kiest voor Ematters.

Alle-Vakantiehuizen.nl heeft Ematters, het bureau voor Digital Direct Marketing, gekozen als email marketing partner. Ematters zal zowel op strategisch als technisch vlak Alle-Vakantiehuizen.nl begeleiden in haar email marketing activiteiten.

De website Alle-Vakantiehuizen.nl biedt meer dan 120.000 huizen verspreid over Europa aan met laagste prijs garantie. Ematters is gekozen als emailmarketing bureau vanwege haar brede marketingkennis, ervaring in de travel branche en haar expertise van Tripolis Dialogue. Ematters is Gold Certified Partner van Tripolis. De visie van Ematters op digital direct marketing sluit naadloos aan op de visie en strategie van Alle-Vakantiehuizen.nl. Beide partijen spreken over een perfecte match.

Door gebruik te maken van de campaigntool van Tripolis Dialogue, is Ematters in staat essentiële processen te automatiseren, waarmee tijdrovende werkzaamheden tot het verleden behoren. Daarnaast ontwikkelt Ematters tools waarmee de bezoekers van Alle-Vakantiehuizen.nl de mogelijkheid krijgen zelf hun gegevens en interessegebieden te beheren, die gebruikt worden voor segmentatie en personalisatie van alle email marketinguitingen. Hiermee wordt de relevantie van de uiting vergroot waardoor de beleving bij de ontvanger positief wordt beïnvloed en daardoor de conversie. Alle-Vakantiehuizen.nl zal naast de reguliere nieuwsbrief ook last-minute aanbiedingen gaan versturen.

Menno Jansen, directeur Alle-Vakantiehuizen.nl over de samenwerking: "Met Ematters hebben wij een strategisch partner en een bureau met een ‘hands-on' mentaliteit. Ematters heeft ons overtuigd met de grote successen die zij hebben geboekt met vergelijkbare klanten. Wij verwachten veel van deze samenwerking.

Wouter Theijsmeijer, algemeen directeur Ematters: "Ematters is trots op de uitdagende samenwerking met Alle-Vakantiehuizen.nl en ziet direct kansen om deze tot een groot succes te maken. De strategie moet naadloos over gaan in actie. De actie moet direct resultaat opleveren en dit resultaat moet verbeterd worden in vervolgcampagnes. Dat realiseert Ematters wekelijks voor een vergelijkbare klant, EasyToBook.com, een hotelreserveringen website. Alle-Vakantiehuizen.nl profiteert direct van de reeds opgedane kennis. Wij hebben een groot vertrouwen in de succesvolle samenwerking."

Over Ematters
Ematters is overtuigd van haar kennis, ervaring en succes in Digital Direct Marketing en heeft dit samengevat in de formule: E=DM2 (Ematters=Direct Marketing in het kwadraat). Ematters biedt hoog gekwalificeerde dienstverlening aan. Door één kennisplek aan te bieden waar klanten zowel hun email als zoekmachine marketing kunnen uitbesteden, is Ematters de partij waarmee bedrijven digitaal de dialoog aangaan met zowel bestaande relaties als nieuwe relaties. Meer informatie is te vinden op www.ematters.nl.

Over Alle-Vakantiehuizen
Alle-vakantiehuizen.nl is onderdeel van Accoweb International B.V. Alle vakantiehuizen is een populaire informatiebron op het internet voor bemiddeling in verhuur van recreatief onroerend goed. Alle-vakantiehuizen.nl is een zelfstandige voortzetting van Funda-vakantiehuizen. Accoweb heeft de website Funda-vakantiehuizen.nl overgenomen van Funda per december 2007 en voert deze activiteiten onder de naam Alle-vakantiehuizen.nl.

Noot voor redactie: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wouter Theijsmeijer (w.theijsmeijer@ematters.nl) +31 (0)20 - 707 36 90
Laatste van Ematters BV
EasyToBook.com en Ematters winnaars van de Email Marketing Awards 2011

EasyToBook.com en Ematters de grote winnaars van het Sexy Email Event 2011

Websites politieke partijen online (SEO en SEA) slecht vindbaar
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Verstreken tijd: 11 jaar en 10 dagen
Ematters BV contact

Logo Ematters BV

info@ematters.nl
  www.ematters.nl
Ematters BV sociaal

Ematters BV tweets

Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys