Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (11 jaar en 9 dagen geleden)
PR: Marcommit

SDL Web Content Management Solutions Division ziet gezonde groei in 2009

Jaaromzet van Web Content Management Solutions Divisie neemt toe met 22 procent

Amsterdam - 9 maart 2010 SDL, leider in Global Information Management Solutions, rapporteert voor haar Web Content Management Solutions Divisie een wereldwijde omzetgroei van 22 procent over het financiële jaar 2009.

De solide resultaten werden behaald ondanks de economische recessie en tonen duidelijk een ongehinderde toename van het belang dat ondernemingen hechten aan wereldwijde webmarketing. Het Web Content Management platform SDL Tridion heeft ook in deze economisch uitdagende tijd, zijn vermogen bewezen om klanten te helpen met het online bouwen, verstevigen en beheren van hun merken.

Voor de SDL Web Content Management Solutions Divisie werd 2009 gekenmerkt door een serie van belangrijke productlanceringen:

• In juni lanceert de SDL Web Content Management Divisie haar nieuwe vlaggenschip SDL Tridion 2009. SDL Tridion 2009 is een Unified Online Marketing Suite die een totaaloplossing biedt voor end-to-end interactie met klanten. Het platform biedt marketingmanagers de mogelijkheid volledig geïntegreerde campagnes op te zetten en uit te voeren met toepassingen voor klantenbeheer, interactie met klanten, marketingactie via meerdere kanalen en web content management.
  • In september introduceert de divisie Safeguard, een instrument waarmee automatisch websites worden gescand op eventuele conflicten met zoekmachine optimalisatie, gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid, branding en regelgeving.
  • In oktober werd SiteEdit gelanceerd. Deze vernieuwde versie van het in-context website redactie-instrument van SDL Tridion, biedt niet-technische gebruikers de mogelijkheid om zonder verdere kennis van de systemen, de websites aan te passen.
  • In november ten slotte vond de lancering van WebForms plaats. Met de vernieuwde versie van WebForms worden zakelijke gebruikers in staat gesteld om online formulieren te creëren waarmee eenvoudig en snel gerichte interactie met bezoekers tot stand kan worden gebracht, waardoor de klantenervaring aanzienlijk rijker wordt.
De software van de SDL Web Content Management Solutions divisie werd door zowel analisten als de vakpers zeer enthousiast beoordeeld. In juni 2009, wijst vooraanstaande Amerikaanse industrie analist Forrester SDL Tridion in haar rapport “The Forrester Wave: Web Content Management For External Sites, Q2, 2009”aan als leider in Web Content Management voor externe sites. Deze eer kreeg in augustus vervolg met “Gartner’s Magic Quadrant for Web Content Management”, waarin SDL Tridion wordt gepositioneerd als leider in zijn vakgebied. In september bestempelt het vooraanstaande technologie vakblad, “KMWorld”, SDL Tridion als een trendzettend product.

“2009 was voor onze divisie een jaar van belangrijke productlanceringen, financieel succes en duidelijk bevestiging vanuit de industrie” zegt Jan Jaap Kolleman, CEO van de SDL Web Content Management Solutions Divisie. “Voor een bedrijf dat al meerdere jaren leider is, is een groei van 22 procent in één jaar, een geweldige prestatie. Onze groeiresultaten laten duidelijk zien dat wij absoluut het beste WCM-systeem aanbieden, waarmee ondernemingen op hun beurt de ideale webervaringen kunnen bieden aan hun klanten in alle online kanalen.
Laatste van SDL
Tonen van producten die niet op voorraad zijn grootste frustratie online winkelen

Vlaamse vervoermaatschappij De Lijn doet een beroep op SDL om reizigers een contextueel relevante online klantenervaring te bieden

Social media drijvende kracht achter contentconsumptie
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Verstreken tijd: 11 jaar en 9 dagen

Logo Marcommit
SDL contact

Logo SDL

info@sdl.com
  www.sdl.com
SDL sociaal

SDL tweets

Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN