www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (11 jaar en 9 dagen geleden)

Jubileumeditie Benelux Veiling: Sedo veilt voor de vijfde maal Nederlandstalige .nl en .be topdomeinen

Bieden op onder andere Autos.nl, erotiek.nl, sanitair.be, uiteten.be, scooter.nl, politiek.nl

Keulen, 8 maart 2010 – Donderdag 11 maart start de jubileumeditie van de Benelux Veiling. Deze online veiling, georganiseerd door Sedo, wereldwijd het grootste handelsplatform voor domeinnamen, wordt voor de vijfde keer speciaal voor Nederland en België georganiseerd. Dit keer wachten rond de 100 Nederlandstalige .nl en .be domeinen op een nieuwe eigenaar. Bedrijven die gemakkelijker gevonden willen worden op het internet, meer bezoekers willen ontvangen op hun website of op zoek zijn naar een sterke campagne domeinnaam, kunnen van donderdag 11 tot donderdag 18 maart meebieden op de domeinen. De volledige lijst met alle domeinen die aangeboden worden is hier terug te vinden.

Sedo heeft ervoor gekozen om een divers aanbod van generieke domeinen te veilen om zoveel mogelijk bedrijfstakken aan te kunnen spreken. Veel animo wordt verwacht voor de domeinen autos.nl, bedrijfsevenementen.nl, kleding.be, scooter.nl en uiteten.be. Andere namen die tevens de aandacht trekken, zijn; banken.nl, b2b.nl, bureaus.nl en sanitair.be. Krachtige, korte domeinnamen die gemakkelijk te onthouden zijn en nu al veel bezoekers ontvangen zonder een ontwikkelde website te hebben. Ook worden zeer actuele domeinen geveild, zoals biologisch.be, wk2010.nl, milieubewust.nl en zelfs stemmen.nl!

Ondanks haar geringe afmeting bezet Nederland al jaren een hoge plaats op de ranglijst van meest geregistreerde domeinen. Momenteel zijn er 3,5 miljoen .nl domeinnamen geregistreerd. Omgerekend is dit 1 registratie op iedere 5 inwoners. Hiermee staat .nl hiermee wereldwijd op de eerste plek. De Belgische .be heeft tevens een grote mijlpaal gehaald; in België is een maand geleden de 1 miljoenste registratie aangevraagd. Het hoge aantal registraties zorgt ervoor dat generieke domeinnamen steeds schaarser worden. Sedo biedt haar diensten aan om als intermediair tussen internationale domeineigenaren en geïnteresseerden in generieke domeinnamen op te treden.

“Deze vijfde editie van de Benelux Veiling belooft extra spannend te worden vanwege de sterke generieke domeinnamen die geselecteerd zijn. Ook biedt het merendeel van de eigenaren de domeinnamen tegen een scherpe prijs aan, wat het extra aantrekkelijk maakt om via deze veiling mee te bieden en het domein nu aan te schaffen”, aldus Lianne van Hoorn, Regional Manager Benelux van Sedo. “De veiling zal, ook als men niet meebiedt, zeer boeiend zijn om te volgen. Domeinen worden immers maar één keer uitgegeven en zullen na een aankoop niet snel meer vrij komen. Wij hopen dat we door middel van deze veiling de aanbieders van de domeinen evenals de nieuwe eigenaren van hulp kunnen zijn door middel van deze online veiling”.

Over Sedo
Met kantoren in Keulen (Duitsland), Boston (USA) en Londen (GB) is Sedo GmbH wereldwijd het grootste handelsplatform voor de aan- en verkoop van domeinnamen. Sedo biedt naast haar handelsplatform verschillende services ter ondersteuning van de verkoop van domeinen, zoals een parkeerprogramma, waardebepalingen, transfers en domeinbemiddeling. Momenteel heeft Sedo een database van 13.500.000 domeinen en 1.400.000 actieve leden uit heel de wereld.

Afzender: Lianne van Hoorn
Regional Manager Benelux
Tel: 0049 221 340 30 153
E-mail: lianne.vanhoorn@sedo.com

Laatste van Sedo GmbH
Domeinnamen failliete DSB Bank worden via handelsplatform Sedo geveild

Nederlanders kopen na Duitsers, Amerikanen en Britten meeste domeinen

Klachten.nl en Hoekbank.nl opvallendste sales Sedo’s Benelux Veiling
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Verstreken tijd: 11 jaar en 9 dagen
Sedo GmbH contact

Logo Sedo GmbH

info@sedo.nl
  www.sedo.nl

Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN