www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (11 jaar en 9 dagen geleden)
PR: LVTPR

NetApp biedt nieuwe cloud-serviceoplossingen

NetApp helpt service providers dienstenaanbod te differentiëren en kosten te reduceren

Schiphol-Rijk, 10 maart 2010 NetApp heeft nieuwe ontwerprichtlijnen en -mogelijkheden gelanceerd voor service providers die hun klanten helpen de overstap te maken naar cloud computing. Hiermee worden service providers in staat gesteld om hun cloud-klanten nog beter van dienst te zijn. Veel IT-organisaties maken momenteel de overstap naar cloud computing om kosten te besparen en de efficiëntie in het datacenter te verhogen. Service providers spelen een centrale rol in deze datacenter-transformatie. Zij leveren klanten een breed pakket aan IT-diensten voor de cloud. Verschillende van de grootste wereldwijde service providers vertrouwen al op NetApp als leverancier van de storage-infrastructuur die de basis voor hun dienstenaanbod vormt.

De nieuwste NetApp®-oplossingen helpen service providers om hun cloud-diensten te differentiëren, de time-to-market van hun diensten te verkorten en voordelen te behalen op het vlak van kosten en serviceniveau:

NetApp Service-Oriented Infrastructure (SOI): de SOI versterkt NetApp’s storage-oplossingen en vormt de basis voor alle NetApp IT-as-a-Service ontwerpen. Het voorziet service providers van een gestandaardiseerde, unified infrastructuur waarmee zij gebruik kunnen maken van storage-, netwerk- en computerbronnen, die zij herhaald kunnen inzetten.

Data Protection as a Service (DPaaS):
NetApp voorziet service providers van ontwerprichtlijnen om snel DPaaS-oplossingen aan te bieden, inclusief archief- en disaster recovery (DR). Service providers profiteren van NetApp-technologieën zoals FlexClone® voor risicoloos DR-testing, SnapLock® voor compliance en MultiStore® voor veilige multi-tenancy. Deze DPaaS-ontwerprichtlijnen helpen service providers bij het terugdringen van kosten en complexiteit en het verhogen van de serviceniveaus en flexibiliteit.

Backup/Recovery as a Service (BRaaS):
NetApp is een samenwerkingsverband aangegaan met Asigra, aanbieder van cloud backup/recovery-software. Gezamenlijk bieden zij service providers ontwerprichtlijnen voor het snel en efficiënt aanbieden van BRaaS-oplossingen. Asigra Cloud Backup draait op het NetApp SOI. Hiermee worden de schaalbaarheid, veiligheid en prepaid-mogelijkheden van Asigra gecombineerd met de unified en flexibele storage-oplossingen van NetApp.

NetApp Open Management:
NetApp’s open management-opties stellen service providers in staat om optimaal gebruik te maken van NetApp’s storage-efficiëntie en de automatiseringsmogelijkheden voor storage-diensten. Het maakt hierbij niet uit of service providers gebruik maken van het IT service management- of virtualisatie-framework van NetApp of van een andere technologieleverancier. De open managementopties worden mogelijk gemaakt door NetApp’s open SDK en web services API’s. NetApp Open Management biedt een policy-based automatiseringsinfrastructuur. Dit stelt service providers in staat om hun IT service management- en orchestration portals eenvoudig en snel te koppelen aan NetApp’s storage automation engines. Hiermee kunnen service providers snel storage- en beveilingsdiensten aanbieden.

Service providers kunnen ook hun voordeel doen met de onlangs door Cisco, NetApp en VMware® aangekondigde Secure Multi-tenancy Design Architecture. Deze architectuur isoleert IT-middelen voor veiligere gedeelde virtuele en enterprise cloud-omgevingen. De end-to-end architectuur helpt klanten hun interne en externe cloud-diensten verder te ontwikkelen. Met deze cloud-diensten is het mogelijk om klanten, business units, afdelingen of beveiligingszones te isoleren voor een verhoogde veiligheid tussen de computing-, networking-, storage- en managementlagen van een unified infrastructuur.

“NetApp kent verschillende succesvolle samenwerkingsverbanden met belangrijke service providers om het aanbod van cloud-diensten te versterken”, zegt Patrick Rogers, vice president of Solutions and Alliances bij NetApp. “Met de nieuwe aankondigingen versterken we ons streven om service providers te voorzien van oplossingen en mogelijkheden om hun cloud-dienstenportfolio te versterken. Wij willen onze partners in staat stellen om succesvol te zijn, in plaats van met hen te concurreren. Via hen willen we enterprise IT-klanten voorzien van een breed en open pakket aan clouddiensten.”

Ga voor meer informatie over NetApp’s SOI, Open Management framework en DPaaS- en BRaaS-oplossingen voor service providers naar http://www.netapp.com/us/solutions/infrastructure/service-providers/.

Prijzen en beschikbaarheid
Alle oplossingen zijn per direct beschikbaar. De prijzen zijn op te vragen via NetApp of zijn reseller partners.

Over NetApp
NetApp creëert innovatieve storage- en datamanagement-oplossingen die u helpen bij het realiseren van doorbraken en buitengewone kostenbesparingen opleveren. Ontdek hoe wij bedrijven wereldwijd helpen sneller en verder te gaan op www.netapp.com

# # #

NetApp, the NetApp logo, Go further, faster, Data ONTAP, and FlexCache are trademarks or registered trademarks of NetApp, Inc.in the United States and/or other countries. All other brands or products are trademarks or registered trademarks of their respective holders and should be treated as such.

Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u kijken op http://bit.ly/9aILhi of contact opnemen met Vera Kops van LEWIS – Global Public Relations:
E-mail: verak@lewspr.com
www.lewispr.com

Voor meer informatie over NetApp kunt u contact opnemen met Robert Jan Dullaart, NetApp:
E-mail: robertjan.dullaart@netapp.com

NetApp op Twitter: http://www.twitter.com/netapp_nl
Laatste van NetApp
NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2021 Results

NetApp brengt optimalisatie- en enterprise-dataservices naar de cloud

NetApp voorziet het datacenter van de eenvoud en flexibiliteit van de cloud met geüpdatete software-dataservices
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Verstreken tijd: 11 jaar en 9 dagen

Logo LVTPR
NetApp contact

Logo NetApp

info@netapp.com
  www.netapp.com/nl
NetApp sociaal

NetApp tweets

Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys