Contentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (11 jaar en 9 dagen geleden)

Cordys MashApps nu verkrijgbaar via Google Apps Marketplace

Putten, 10 maart 2010 – Cordys, de toonaangevende leverancier van software voor bedrijfsprocesinnovatie, maakte vandaag bekend dat het Cordys Process Factory™ en MashApps® heeft toegevoegd aan Google Apps Marketplace™, de gisteren gelanceerde online-etalage van Google voor Google Apps™-producten en -diensten. Cordys Process Factory biedt een eenvoudige en effectieve oplossing waarmee iedereen ad-hoc software en MashApps kan ontwikkelen en gebruiken. Het platform voorziet in een Business Process Management (BPM)-omgeving voor de Google Apps-suite van communicatie- en samenwerkingsapplicaties.

Cordys MashApps zijn mashups van verschillende diensten of proces-gestuurde webapplicaties voor kleine en middelgrote bedrijven en afdelingen. De beschikbaarheid van Cordys Process Factory en MashApps via Google Apps Marketplace stelt gebruikers van Google Apps nu in staat om snel, eenvoudig en goedkoop applicaties en bedrijfsprocessen te ontwikkelen en te gebruiken zonder directe betrokkenheid van IT-afdelingen.

“Cordys overbrugt de kloof tussen interne bedrijfssoftware en de cloud. De integratie met Google Apps was voor ons dan ook een logische keuze," zegt Jan Baan, oprichter en CEO van Cordys. "Door Cordys Process Factory en de bijbehorende webapplicaties toe te voegen aan Google Apps Marketplace, wordt het voor gebruikers van Google Apps mogelijk voortdurend hun belangrijkste bedrijfsprocessen te verbeteren, waarbij gegevens van het communicatie- en samenwerkingsplatform van Google worden samengevoegd en gekoppeld aan heterogene systemen en processen binnen de onderneming.”

Cordys Process Factory biedt gebruiksvriendelijke webapplicaties zoals Asset Management, Employee Onboarding, Change Management and Expense Management. Bovendien kunnen gebruikers met Cordys Process Factory eenvoudig hun eigen applicaties bouwen en Gmail™, Google Docs™ en Google Spreadsheets™ integreren met backoffice-applicaties en bedrijfsprocessen, of andere online diensten.

"We zijn erg blij dat Cordys Process Factory aan Google Apps Marketplace is toegevoegd,” zegt Scott McMullan, Google Apps Partner Lead voor Google Enterprise. "Softwarebedrijven als Cordys helpen ons via Google Apps Marketplace een rijk ecosysteem van geïntegreerde applicaties op te bouwen die naadloos kunnen worden geïntegreerd met Google Apps, zodat IT-beheerders profiteren van de voordelen van cloud computing en Google Apps kunnen uitbreiden om in een groter aantal zakelijke behoeften te voorzien. We zijn verheugd Cordys Process Factory aan de miljoenen Google Apps-gebruikers te kunnen aanbieden die de cloud hebben omarmd.”

Dankzij Google Apps Marketplace kunnen meer dan twee miljoen Google Apps-gebruikers eenvoudig geïntegreerde bedrijfsapplicaties en andere professionele diensten ontdekken, kopen en inzetten. Door integratie met de gebruikersaccount en applicatiegegevens in Google Apps, zorgen deze cloudapplicaties voor een groter gebruiksgemak, een hogere bedrijfsefficiency en lagere administratiekosten. Ga voor meer informatie naar google.com/appsmarketplace.

####

Google, Google Apps Marketplace, Google Apps, Gmail, Google Docs, Google Spreadsheets zijn handelsmerken van Google Inc.

Over Cordys
Cordys is een wereldwijde leverancier van software voor het innoveren van bedrijfsprocessen. Global 2000-bedrijven kiezen voor Cordys om de prestaties van hun bedrijfsactiviteiten te verbeteren, zoals het verhogen van de productiviteit, snellere introductie van nieuwe producten en het sneller inspelen op veranderende marktomstandigheden. Cordys is een wereldspeler, en heeft naast kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, EMEA, Azië en het Pacifisch gebied, haar hoofdkantoor in Nederland.

-- EINDE BERICHT---

Cordys, Corporate Marketing
Rolf Diepeveen
0341 37 5555 / 0620879478
E-mail: rdiepeve@cordys.com

LVT Benelux PR
Paul Maris / Lianne van Dijk
E-mail: cordys@lvtpr.nl
Laatste van Cordys
FNV Bondgenoten verbetert bedrijfsvoering met Cordys

Snelle mobile- en cloud adoptie stimuleert productiviteitsgroei van Nederlandse middelgrote bedrijven

Pacific Blue Cross versnelt klant-acquisitie met Cordys
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Verstreken tijd: 11 jaar en 9 dagen
Cordys contact

Logo Cordys

info-europe@cordys.com
  www.cordys.com
Cordys sociaal

Cordys tweets

Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys