www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Herken zakelijke websitebezoekers#INFLUX PR

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (12 jaar en 93 dagen geleden)
PR: MCS PR

Easynet Global Services begint fiscaal jaar sterk

Veel nieuwe vooraanstaande klanten bieden kansen in volgend fiscaal jaar

Amsterdam, 17 juli 2009 ? Easynet Global Services luidt het nieuwe fiscale jaar in met een aantal nieuwe vooraanstaande klanten. Het managed network-, hosting- en telepresence-bedrijf kan nu internationale bedrijven als EDF, Sports Direct, Seves, SAGE, Charles Stanley, Bridgestone Corporation en Vollers Group tot zijn klanten rekenen. Daarnaast zijn contracten met belangrijke klanten als Yakult, Ambassador Theatre Group en Via Michelin verlengd. Deze contractverlengingen zijn een gevolg van de tevredenheid van deze klanten over de dienstverlening en ondersteuning door Easynet.

Denis Planat, COO van Easynet Global Services: “Passie en professionaliteit, vertrouwen en transparantie – stuk voor stuk woorden die onze medewerkers kenmerken. Iedereen werkt erg hard om klanten de best mogelijke service te bieden. Ondanks de uitdagingen die we het afgelopen fiscale jaar hadden, hebben we onze klanten continu voorzien van handvatten om slimmer te werken. Zo groeien ze verder in de juiste richting. Deze nieuwe internationale klanten zijn het levende bewijs van onze bedrijfswaarden en het resultaat van onze constante focus op uitstekende service. We zien ernaar uit om de komende tijd nauw samen te werken met onze klanten en ze de juiste communicatiemiddelen te bieden en om ze te ondersteunen bij hun verdere groei.”

Het Belgische Sports Direct, een internationale retailketen in sport- en vrijetijdstoebehoren, is een samenwerking aangegaan met Easynet. Om deze deal te sluiten, moest Easynet voldoen aan een aantal belangrijke eisen voor wat betreft zijn dienstverlening, waaronder Europese dekking, flexibiliteit voor toekomstige uitbreiding en één enkel aanspreekpunt voor het volledige netwerkbeheer. Easynet kwam aan deze wensen tegemoet en gaat een Multiprotocol Label Switching-netwerk (MPLS) implementeren, dat de 430 Europese filialen van Sports Direct verbindt. Met deze aanpak kunnen Sports Direct-winkels en -kantoren veilig en snel informatie uitwisselen via het netwerk.

Bridgestone Corporation is de grootste banden- en rubberproducent ter wereld en is actief in meer dan 150 landen. Met dit bedrijf heeft Easynet een vijfjarig contract gesloten voor zijn Europese WAN-behoeften. Doordat het netwerk zo divers en geografisch verspreid is, werkten Bridgestone en Easynet nauw samen aan de meest optimale oplossing voor deze producent. Easynet is verantwoordelijk voor het beheerde maatwerk-MPLS-netwerk dat bestaat uit zeventig backbone-sites verdeeld over twintig landen, en voor het beheerde MPLS-netwerk van 326 filialen in zeven verschillende landen.

Vollers Group, een vooraanstaand logistiek bedrijf, is ook een nieuwe klant van Easynet. Het in Duitsland gestationeerde Vollers Group heeft Easynet gevraagd zeventien van zijn locaties in Duitsland, Letland, Estland, België en Nederland te verbinden met een volledig beheerd netwerk.

Easynet sloot ook overeenkomsten met EDF in Frankrijk en met Arqiva en NDS in Groot-Brittannië voor zijn beheerde videoconferencing-oplossing ‘Managed Virtual Meeting’.

Over Easynet Global Services
Easynet is een internationale aanbieder van managed netwerken en hostingdiensten, en levert uitstekende managed oplossingen aan middelgrote en grote ondernemingen. Easynet heeft een uitgebreide nationale en internationale netwerk- en hostinginfrastructuur, en onderscheidt zich door een uitmuntende klantenservice. De benadering van Easynet is gebaseerd op professionele expertise in het begrijpen, ontwerpen, leveren en beheren van klantgerichte oplossingen, op het vermogen tot succesvolle samenwerking met partners en op aandacht voor kwaliteit. Easynet werkt momenteel in geheel Europa en heeft tevens vestigingen in Sjanghai en Hongkong, China, en in Mumbai, India.

Dankzij deze inspanningen zijn de klanten van Easynet haar grootste voorstanders: voorbeelden zijn Bridgestone, Barry Callebaut, Yakult, Hallmark en FarmFrites. Easynet is onderdeel van de British Sky Broadcasting-groep met een totale marktwaarde van meer dan £ 7,4 miljard. Ga naar www.easynet.nl voor meer informatie.

Voor meer informatie:
Progress Communications
Inger Hund
Tel.: +31 (0)20 36 31 152

E-mail: inger@progresscommunications.nl
www.progresscommunications.nl
Laatste van Easynet
Easynet benoemd tot launch partner Microsoft Skype for Business

Slechts een op de tien grotere Europese ondernemingen gebruikt publieke cloud

Easynet breidt hybride cloud uit naar Azië, Australië en de VS
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 12 jaar en 93 dagen

Logo MCS PR
Easynet contact

Logo Easynet

020 -798 98 98
  marketing@nl.easynet.net
  www.easynet.nl
Easynet sociaal

Easynet tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix