www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl
Datum: (11 jaar en 108 dagen geleden)

Take off ParaGamesBreda! sms-actie bij Koninklijke Luchtmacht

BREDA, 9 juli 2009 – Tijdens een bijeenkomst van ParaGamesBreda! bij de Koninklijke Luchtmacht op woensdagavond 8 juli, presenteerde mobiele technologieprovider CM haar nieuwe sms-campagne. De campagne is opgezet om meer naamsbekendheid te genereren onder het publiek voor dit grote internationale sportevenement, waaraan ruim 2.000 sporters met een lichamelijke functiebeperking in 23 officieel erkende sporten deelnemen.

De sms-actie werd geopend door kolonel Rijling van de Koninklijke Luchtmacht, wethouder van Sport en Recreatie Pieter van Yperen, oud-profvoetballer en oud-NAC-trainer Ton Lokhoff, ParaGamesBreda! bestuursvoorzitter John van Ierland en Willem Otting van de sponsorcommissie. Na het woord PARAGAMES naar het nummer 3669 te hebben gestuurd, ontvingen zij een sms als bedankje. Rowena de Jonge, PR & Communicatie Coördinator bij CM, gaf een toelichting: “Per ingestuurd sms’je ontvangt de verzender eenmalig een bedankberichtje van €1,50 terug op de mobiele telefoon. Wanneer iemand een PARAGAMES-sms stuurt naar de stichting, maakt hij of zij automatisch kans op een mooie prijs, aangeboden door andere sponsoren, partners of vrienden. Tijdens de afsluiting van het evenement op zondag 11 oktober 2009 zullen de prijswinnaars via een oproep op hun mobiele telefoon worden bekendgemaakt.”

Van het ontvangen sms-berichtje gaat € 1,00 rechtstreeks naar de stichting. Het resterende bedrag bestaat uit kosten voor de mobiele operatoren. Jeroen van Glabbeek, CEO van CM, die zelf zijn sms-platform kosteloos ter beschikking stelt voor goede doelen als ParaGamesBreda! en Breda Hippique, vindt dat donatie per sms meer zou moeten opleveren voor de stichtingen. Van Glabbeek legt uit: “Ik pleit al jaren bij de Nederlandse mobiele operatoren om milder te zijn met inhoudingen wanneer het om goede doelen-sms gaat. Het ziet ernaar uit dat KPN hier binnenkort gehoor aan gaat geven en voor deze specifieke situaties hoger gaat uitbetalen. Dit is positief nieuws voor de goede doelenbranche.” De oprichter van CM, het voormalige ClubMessage, hoopt dat de overige mobiele operatoren dit goede voorbeeld snel zullen volgen.

Het bestuur van ParaGamesBreda! is blij met de aangeboden sms-campagne van CM. Voorzitter John van Ierland vertelt: “Bij de vorige editie van ParaGamesBreda! werd er ook een sms-actie gehouden. Wij kregen hiermee veel positieve reacties, maar wij hadden een hogere respons via sms verwacht. Met de nieuwe opzet denk ik dat de drempel om te sms’en nu is weggehaald.”

ParaGamesBreda! zal plaatsvinden van 8 tot en met 11 oktober 2009 in Breda. Meer informatie is te vinden op de website www.paragamesbreda.eu

Er is beeldmateriaal aanwezig. Dit kan worden opgevraagd bij dhr. Carl Mureau.

Over ParaGamesBreda!
Stichting ParaGamesBreda! organiseert een tweejaarlijks sportevenement in Breda voor mensen met een lichamelijke functiebeperking. ParaGamesBreda! kent diverse doelstellingen, waaronder het aanbieden van een meerdaags sportevenement, waarbij deelnemers de kans krijgen om sport in wedstrijdverband te beoefenen, zowel op top- als op breedtesportniveau. De sporters kunnen zich meten met collega's uit vele landen waardoor het evenement een heus internationaal karakter kent. De 23 aangeboden sporten worden beoefend door ruim 2.000 sporters uit 18 verschillende landen op diverse niveaus. Het evenement vindt plaats op ruim 14 sportlocaties in Breda.

Contactpersoon ParaGamesBreda!
Carl Mureau, PR Commisse
T: 06-55747998
E: carl.mureau@gmail.com
W: www.paragamesbreda.eu

Over CM
CM (voorheen: ClubMessage) exploiteert sinds 1999 een zelf ontwikkeld SMS netwerk dat verbonden is met alle operators in Nederland en België. CM is Nederlands marktleider in business-to-business SMS en MMS diensten. CM handelt bijvoorbeeld SMS verkeer af voor de nationale tv-stations, banken en mvno’s. Daarnaast is CM innovatief op het gebied van nieuwe vormen van mobiel betalen, content delivery en mobile marketing.

CM bestaat uit de werkmaatschappijen ClubMessage Benelux (standaard applicaties), CM Technology (technische en complexe maatwerkoplossingen) en CM Telecom (premium en bulk SMS/MMS diensten in 180 landen). CM is voor het derde jaar op rij onderdeel van de Deloitte Technology Fast 50.

Contactpersoon CM
Rowena de Jonge, PR & Communicatie Coördinator
T: 076-5724086
E: rdj@cm.nl
W: www.cm.nl
Laatste van CM
CM.com: 76% Core Revenue Growth for CM.com in Q3 2020

CM.com acquires e-commerce customer service provider RobinHQ.com to complement its Mobile Service Cloud solution for customer contact centers

CM.com successfully raises € 31.8 million through an accelerated bookbuild offering of new shares
Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
Verstreken tijd: 11 jaar en 108 dagen
CM contact

Logo CM

www.cm.com/nl-nl
CM sociaal

CM tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4