www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (12 jaar en 26 dagen geleden)
PR: LEWIS

Nimava Group BV sluit distributiecontract met Siemens Enterprise Communications voor het HiPath OpenOffice-portfolio

Siemens Enterprise Communications is naast de bestaande distributiekanalen een samenwerking met Nimava Group BV gestart voor het HiPath OpenOffice-portfolio voor het MKB. Siemens Enterprise Communications BV heeft voor de Nimava Group BV gekozen omdat het een belangrijke distributeur is met twintig jaar ervaring in de bedrijfscommunicatie-branche, die samen met haar resellers het MKB hoogwaardige totaaloplossingen biedt.

Naast de HiPath OpenOffice Medium Edition voor organisaties tot 150 gebruikers, is het portfolio recent uitgebreid met de HiPath OpenOffice Entry Edition voor kleinere organisaties, tot 30 gebruikers. Beide zijn Unified Communications-oplossingen die speciaal zijn ontwikkeld om aan de hedendaagse communicatiebehoeften van MKB-bedrijven te voldoen.

Telecom en IT
“Unified Communications-oplossingen voor het midden- en kleinbedrijf, vormen een relatief nieuw speelveld in de ´telecom-arena´. Dit vergt een andere marktbenadering door de distributeur en de dealer. Zij moeten hun hoogwaardige telecom-kennis aanvullen met IT- kennis om naadloos aan de eigentijdse communicatiebehoeften van klanten te kunnen voldoen. Nimava heeft in haar twintigjarige bestaan bewezen dat soort uitdagingen aan te kunnen. We verwachten dan ook veel van onze samenwerking”, zegt Martin Roeffen, directeur Siemens Enterprise Communications Nederland.

Inzetten op IP
“Wij zijn verheugd dat wij een topproduct als de Siemens HiPath OpenOffice mogen introduceren in ons productportfolio. De markt staat aan de vooravond van een enorme verandering. Er is steeds meer vraag naar een volledig IP-gebaseerd communicatieplatform. Het Siemens HiPath OpenOffice-platform biedt dat en het zal zich blijven ontwikkelen volgens de wensen in de markt. Nimava en onze partners ontwikkelen zich met Siemens HiPath OpenOffice mee, daar hebben we al een uitgekiend programma voor opgezet”, aldus André Horsten, directeur van Nimava Group.

Over Nimava Group
Nimava Group B.V. is sinds 1989 actief als importeur en distributeur in de MKB- en grootzakelijke telecommunicatiemarkt. Met haar resellers streeft Nimava Group naar totaaloplossingen op basis van IP of TDM. Nimava Group bouwt zijn marktpositie op het gebied van bedrijfstelecommunicatie uit, door innovatieve en kwalitatief hoogwaardige producten en systemen te ontwikkelen, importeren en te distribueren. Voor meer informatie:
www.nimava.nl

Over Siemens Enterprise Communications
Siemens Enterprise Communications is een gezamenlijke onderneming van participatiebedrijf The Gores Group en Siemens AG, waarin ook de activiteiten van Enterasys Networks en SER Solutions zijn opgenomen. Daarmee is Siemens Enterprise Communications marktleider in bedrijfscommunicatie-oplossingen voor Unified Communications, contactcenters en beveiligde netwerken. Meer dan 14.000 medewerkers wereldwijd, leveren op basis van de Open Communications-aanpak bedrijfscommunicatie- en datanetwerkoplossingen voor bedrijven van ieder formaat, ongeacht de netwerk- of IT-infrastructuur. In boekjaar 2007 genereerde Siemens Enterprise Communications een omzet van zo’n 3,2 miljard euro. Meer informatie bieden www.siemens.com/open en www.siemens.nl/open.

Meer informatie voor de redactie
Siemens Enterprise Communications BV Nederland
Sebnem Unal
telefoon: (070) 333 2383
e-mail: sebnem.unal@siemens.com

Siemens en HiPath OpenOffice zijn gedeponeerde handelsmerken van Siemens AG of zijn dochterondernemingen en aangesloten ondernemingen. Alle andere bedrijfs-, merk-, product- en servicenamen zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van hun respectievelijke houders. Siemens Enterprise Communications is een handelsmerklicentiehouder van Siemens AG.
Laatste van Siemens Nederland N.V.
Siemens levert planningsmodule aan Batenburg Techniek

De vier belangrijkste IoT-pijlers voor fabrikanten om kansen van Industry 4.0 te benutten

MindSphere (Siemens) benoemd tot leider industriële IoT-softwareplatforms
Verstreken tijd: 12 jaar en 26 dagen
Siemens Nederl.. contact

Logo Siemens Nederland N.V.

info@siemens.nl
  www.siemens.nl