www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
Datum: (12 jaar en 90 dagen geleden)
PR: LVTPR

3Dconnexion sluit overeenkomst met distributeur Tech Data

3Dconnexion heeft een overeenkomst gesloten met de vooraanstaande IT-distributeur Tech Data, om zijn assortiment 3D-muizen in de Benelux op de markt te brengen. De beslissing om Tech Data te benoemen, weerspiegelt de groeiende verkoop van 3D-muizen binnen en buiten de CAD-markt. Dit zal helpen om de producten van 3Dconnexion naar een bredere reeks professionele en semi-professionele 3D-gebruikers, met toepassingen zoals Google SketchUp en Google Earth, toe te spelen.

Tech Data is een van de grootste IT-distributeurs in de Benelux en doet zaken met zowel zakelijke wederverkopers als consumentenleveranciers. Als distributeur van o.a. Adobe en Apple passen de 3D-muizen van 3Dconnexion perfect in de totale range van professionele producten die Tech Data aanbiedt. De kracht van Tech Data in het snel groeiende internethandels- en SMB-kanaal zal meer mogelijkheden voor verkoop schenken, met als gevolg dat zowel grote als kleine bedrijven betere toegang hebben tot de producten van 3Dconnexion.

Andy Parnell-Hopkinson, verkoopdirecteur voor Noord-Europa bij 3Dconnexion zegt: “Het is fantastisch om met een grote distributeur zoals Tech Data samen te werken. De omvang van de productportefeuille van Tech Data geeft handelaren de mogelijkheid om van één distributeur een totale geïntegreerde oplossing te krijgen.”

Axel de Noord, Broadline Division Manager bij Tech Data, voegt hieraan toe: “Wij zijn erg blij dat 3Dconnexion ons heeft benoemd. De pc-gebruikersinterface gaat steeds meer in de richting van een 3D-interactie. Het is dus voor Tech Data het juiste moment om deze ontwikkeling in de markt uit te buiten. Samen met onze gevestigde bron zakelijke wederverkopers, detailhandelaren en internethandelaren zal Tech Data er voor zorgen dat deze baanbrekende producten de best mogelijke verkoopkans in de Benelux-landen krijgen.”

3Dconnexion biedt steun aan meer dan 120 3D-toepassingen waaronder Google Earth, Google SketchUp, 3ds max, Adobe Photoshop, Adobe Acrobat, CINEMA 4D, BodyPaint 3D, Maya, TurboCAD, Poser en SOFTIMAGE|XSI.

Eind.

Info over 3Dconnexion:
3Dconnexion is een dochterbedrijf dat in volledig bezit is van Logitech (SWX: LOGN) (Nasdaq: LOGI) en is leidinggevend aanbieder van 3D-navigatieapparatuur voor 3D-ontwerp en visualisatie. De apparaten van 3Dconnexion bieden ondersteuning voor de populairste en krachtigste 3D-toepassingen en geven de gebruiker een intuïtievere en natuurlijkere manier van interactie met door computers gegenereerde 3D-inhoud. De bekroonde apparatuur van 3Dconnexion wordt gebruikt in uiteenlopende sectoren van de industrie en wordt wereldwijd door 3D-ontwerpers, animators en grafische artiesten gebruikt. Het hoofdkantoor van 3Dconnexion is gevestigd in Fremont, Californië, en het Europees hoofdkantoor bevindt zich in Seefeld, Duitsland. Het bedrijf heeft vestigingen wereldwijd. Voor verdere informatie kunt u terecht op www.3Dconnexion.com.

© 2008 3Dconnexion. Alle rechten voorbehouden. 3Dconnexion, het 3Dconnexion-logo en andere merktekens zijn het eigendom van 3Dconnexion en kunnen geregistreerde handelsmerken zijn. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van 3Dconnexion
3Dconnexion introduceert CadMouse Pro Wireless en CadMouse Pro Wireless Left

3Dconnexion sluit overeenkomst met distributeur Tech Data

3Dconnexion onthult SpaceNavigator for Notebooks
Verstreken tijd: 12 jaar en 90 dagen

Logo LVTPR
3Dconnexion contact

Logo 3Dconnexion

www.3dconnexion.eu
3Dconnexion sociaal

3Dconnexion tweets

Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo SENDTEQ
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo Ivanti
Logo AnylinQ
Logo Tech Data Nederland