www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
Datum: (13 jaar en 177 dagen geleden)
PR: Potters PR

Morello breidt mogelijkheden Microsoft Office SharePoint Server uit

De nieuwe Morello MOSS 2007 Connector verbetert de inzetbaarheid van MOSS door eenvoudig informatie uit SharePoint op websites te publiceren.

Hilversum, 8 januari 2007 – Mediasurface introduceert een nieuwe uitbreiding op haar web content management-oplossing Morello. Hiermee kunnen niet-technische gebruikers eenvoudig samenwerken bij het creëren van content met MOSS 2007. De nieuwe Morello MOSS 2007 Connector vereenvoudigt en versnelt het vinden, organiseren en publiceren van content die in MOSS gegeneerd is. Dit alles gebeurt via één infrastructuur die een of meerdere websites, intra- of extranetten ondersteunt.

MOSS en Office Live zijn inmiddels uitgegroeid tot populaire en effectieve tools voor samenwerking binnen teams, het genereren van content en kennisdeling. Maar doordat het gebruik over de gehele organisatie verspreid is, is het voor CIO’s en managers lastig om het overzicht op de gepubliceerde content op verschillende websites te behouden.

De nieuwe Morello MOSS Connector integreert MOSS-tools met de enterprise webcontent management-oplossing Morello. Automatische processen zorgen ervoor dat de informatie gesynchroniseerd is, waardoor websites altijd de meest actuele en goedgekeurde versie van een document presenteren. Verder hebben SharePoint-gebruikers altijd direct toegang tot de informatie op websites.

De Morello MOSS 2007 Connector sluit ook aan op de standaard collaboration- en communicatieserver van SharePoint (WSS), waardoor er geen technische installatie nodig is. Gebruikers kunnen via bekende programma’s als MS Word, en Outlook samenwerken, documenten, illustraties en pagina’s aanmaken en aanpassen. De koppeling met Morello zorgt ervoor dat gebruikers precies weten welke in MOSS gemaakte content goedgekeurd is. Dit voorkomt duplicatie van content en versnelt het publicatieproces.

De koppeling van Morello en MOSS versterkt ook de best practices voor corporate governance omdat activiteiten efficiënter kunnen plaatsvinden. Bovendien is gegarandeerd dat de informatie voor interne of externe websites aan de hoogste standaarden voor toegankelijkheid voldoet.

Rob Gray, product marketing manager SharePoint: “MOSS wordt overal ter wereld razendsnel geaccepteerd. Met de Morello MOSS 2007 Connector kunnen organisaties reeds gedane investeringen in SharePoint optimaliseren door de SharePoint-content via diverse webplatforms en infrastructuren beschikbaar te stellen.”

“Bedrijven willen hun flexibiliteit vergroten met tools als MOSS. Maar tegelijkertijd willen ze hun governance op orde houden, content kunnen delen en hoogwaardige informatie publiceren. Dit alles zowel binnen als buiten hun organisatie. De Morello MOSS 2007 Connector maakt dat op een kosteneffectieve manier mogelijk”, aldus Ian Truscott, CTO van Morello.

Over Mediasurface
Mediasurface ontwikkelt, verkoopt en implementeert WCM-software (Web Content Management) die bedrijven helpt de mogelijkheden van het web ten volle te benutten door de complexe taak van het beheren van websites terug te brengen tot eenvoudige handelingen.

Morello is het CMS bij uitstek van grotere organisaties voor het beheren van hun websites en andere online kanalen. Met Morello kan iedere gebruiker zonder technische kennis snel en efficiënt inspelen op de actualiteit, waarbij zij ook site-structuur en lay-out zelf kunnen aanpassen.

Immediacy is een intuïtieve oplossing voor het beheer van websites en intranetten voor middelgrote organisaties, zodat iedereen eenvoudig en snel websites van uitstekende kwaliteit kan maken en beheren.

Pepperio is een professioneel alles-in-één serviceconcept voor het midden- en kleinbedrijf dat exclusief wordt geleverd via het Mediasurface-netwerk van Pepperio-partners. Met Pepperio kan het MKB gemakkelijk zelf een professioneel ontworpen website opzetten en beheren tegen een vaste lage maandelijkse prijs.

Mediasurface is beursgenoteerd op de AIM markt van de London Stock Exchange (MSR) en werkt via dochterondernemingen en partners in Europa, de Verenigde Staten, Asia-Pacific en India. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Engeland.

Meer informatie: www.mediasurface.nl

Opmerking voor de redactie
Neem voor meer informatie contact op met:

Mediasurface
Annet Blanken
Tel 035 625 78 90
GSM 06 52 43 71 91
Annet.blanken@mediasurface.com
Laatste van Mediasurface B.V.
Toegankelijke websites creëren met de nieuwste versie Morello content management software

theFactor.e eerste Nederlandse partner Immediacy CMS van Mediasurface

Mediasurface introduceert nieuw Web CMS op de Benelux markt: Immediacy CMS v6.0
Verstreken tijd: 13 jaar en 177 dagen
Mediasurface B.. contact

Mediasurface B.V.

pr@mediasurface.com
  www.mediasurface.nl

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4