www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Potters PR

Samenwerking Mediasurface en hybris biedt innovatieve oplossingen voor e-commerce websites

Hilversum, 11 december 2007 – Mediasurface en hybris hebben hun krachten gebundeld en gaan samen geavanceerde, gebruikersvriendelijke oplossingen voor e-commerce websites leveren. Deze samenwerking biedt klanten gecombineerde oplossingen waarmee ze alle data op één platform kunnen samenbrengen. Op dit platform kunnen ze informatie bovendien consolideren en op verschillende websites presenteren. De gecombineerde oplossing bestaat uit:

Mediasurface Morello, de geavanceerde web content management-oplossing waarmee niet-technische gebruikers de complexe taken van het beheren van websites kan terugbrengen tot eenvoudige handelingen.
hybris biedt retailers en producenten de e-commerce- en productmanagement-oplossingen om effectief online zaken te doen.

De centrale hybris PIM-database met gestructureerde productgegevens en productonderdelen is via een gestandaardiseerde interface aan Morello gekoppeld. Morello bevat ongestructureerde data, zoals teksten, diagrammen en beeldmateriaal. De gestructureerde en ongestructureerde data wordt in Morello gecombineerd en vervolgens op een website of andere media gepubliceerd.

Deze aanpak vereenvoudigt het beheer van individuele productgegevens en -categorieën en de gezamenlijke productie en beheer van teksten en multimediadocumenten. Handmatig databeheer en duplicatie zijn niet langer nodig en bedrijven zijn ervan verzekerd dat ze voortdurend beschikken over actuele en hoogwaardige content.

Ariel Lüdi, voorzitter van de hybris Group: “Door de integratie met het content management- systeem van Mediasurface profiteren onze klanten van een unieke oplossing die complexe klanteisen efficiënt invult. Als twee gerenommeerde softwareleveranciers hun kennis in een oplossing bundelen, biedt dat klanten veel voordelen. De integratie is eenvoudiger en de risico’s rondom projecten nemen substantieel af door de beschikbaarheid van direct inzetbare interfaces. We kijken er naar uit om samen met het Mediasurface-team interessante projecten te doen. Binnenkort zullen we ons eerste gezamenlijke project afronden.”

Andy Peart, Chief Marketing Officer bij Mediasurface, voegt toe: “De synergie van de e-commerce-expertise van hybris en onze Morello web content management-oplossing biedt klanten een stabiel platform voor succesvolle e-commerce-activiteiten. Wij zijn enthousiast over de mogelijkheden die deze samenwerking biedt.”

Over hybris
hybris levert standaard softwareoplossingen voor het beheer van productdata (PIM) en catalogusdata, maar ook voor online en offline-kanalen en productie. Door de flexibiliteit van de oplossing kunnen implementatiepartners de software afstemmen op de individuele behoeften en bedrijfsprocessen van middelgrote en grote ondernemingen. hybris ondersteunt momenteel klanten als Virgin Retail, PUMA, Bechtle, Blaupunkt, Nokia, TUI, DaimlerChrysler, Dangaard, Norgren, SIKA en XXXLutz. Het bedrijf ontving in 2006 de European Retail Solutions Award voor beste softwareleverancier en e-commerce-oplossing voor Europese handel.

Over Mediasurface
Mediasurface ontwikkelt, verkoopt en implementeert WCM-software (Web Content Management) die bedrijven helpt de mogelijkheden van het web ten volle te benutten door de complexe taak van het beheren van websites terug te brengen tot eenvoudige handelingen.

Morello is het CMS bij uitstek van grotere organisaties voor het beheren van hun websites en andere online kanalen. Met Morello kan iedere gebruiker zonder technische kennis snel en efficiënt inspelen op de actualiteit, waarbij zij ook site-structuur en lay-out zelf kunnen aanpassen.

Immediacy is een intuïtieve oplossing voor het beheer van websites en intranetten voor middelgrote organisaties, zodat iedereen eenvoudig en snel websites van uitstekende kwaliteit kan maken en beheren.

Pepperio is een professioneel alles-in-één serviceconcept voor het midden- en kleinbedrijf dat exclusief wordt geleverd via het Mediasurface-netwerk van Pepperio-partners. Met Pepperio kan het MKB gemakkelijk zelf een professioneel ontworpen website opzetten en beheren tegen een vaste lage maandelijkse prijs.

Mediasurface is beursgenoteerd op de AIM markt van de London Stock Exchange (MSR) en werkt via dochterondernemingen en partners in Europa, de Verenigde Staten, Asia-Pacific en India. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Engeland. Meer informatie: www.mediasurface.nl

Opmerking voor de redactie
Neem voor meer informatie contact op met:

Mediasurface
Annet Blanken
Tel 035 625 78 90
GSM 06 52 43 71 91
Annet.blanken@mediasurface.com
Eerder van Mediasurface B.V.
Mediasurface B.. contact

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.com