Datum: (3959 dagen oud)
PR: Hill+Knowlton Strategies

Business Objects EPM XI levert eerste complete oplossing voor financiële afdeling

Miljardenbedrijven sluiten al hun boeken met Business Objects producten

Bilthoven, 12 september 2007 - Business Objects maakt bekend dat het BusinessObjects™ EPM XI uitbrengt. Dit volledige geïntegreerde pakket van de ‘best-of-breed’ EPM applicaties levert de eerste van een nieuwe reeks van unieke performance management solutions voor de CFO en zakelijke beslissers binnen de hele organisatie voor het adresseren van echte business challenges.

“We zitten bijna in de top drie van enterprise performance management software leveranciers en we zijn ervan overtuigd een marktveranderende oplossing te hebben geleverd met onze CFO suite.” aldus Mark Doll, senior vice president en general manager, Enterprise Performance Management and Global Services van Business Objects. “De positie van CFO is nog nooit zo uitdagend geweest. Business Objects’ EPM XI is de eerste oplossing die een compleet overzicht geeft van prestaties, van budgetteren tot winstgevendheid en kostenanalyse tot de financiele afsluiting, allemaal vanuit een volledige geïntegreerde suite.”

Klik hier voor het volledige Engelstalige bericht

Over Business Objects
Business Objects (Euronext Paris: ISIN FR0004026250 - BOB en Nasdaq: BOBJ) is pionier op het gebied van Business Intelligence (BI). De organisatie levert innovatieve, technologische oplossingen en diensten waarmee 44.000 klanten wereldwijd inzicht hebben in alle beschikbare bedrijfsinformatie. Zo kunnen organisaties van elk formaat snel en goed gefundeerde beslissingen nemen gebaseerd op accurate en actuele informatie. Business Objects beschikt tevens over een uitgebreid partnernetwerk. www.businessobjects.com.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor meer informatie:

Business Objects