Contentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (13 jaar en 44 dagen geleden)
PR: Potters PR

Morello Page Studio – de volgende fase in Web Content Management

Meer flexibiliteit voor redacteuren staat centraal bij Morello Page Studio

28th Augustus 2007 – Mediasurface, de snelstgroeiende en grootste leverancier van Web Content Management (WCM) oplossingen in Europa, kondigt Page Studio aan als onderdeel van Morello versie 5.6. Page Studio brengt WCM naar een volgende fase, omdat het organisaties de mogelijkheid biedt meer te beheren dan alleen inhoud, structuur en look & feel van de site. Page Studio stelt niet technische medewerkers in staat de lay-out van elke individuele pagina of reeks pagina’s zelf aan te passen binnen de richtlijnen van de corporate huisstijl.

Ian Truscott, Morello CTO bij Mediasurface licht toe: "Page Studio is opnieuw een belangrijke stap om onze uitgangspunten verder te verwezenlijken; redacteuren zelf online communicatie te laten maken en beheren, zodat technische medewerkers zich op de kern van bedrijfsinnovatie kunnen concentreren. Een redacteur wil zelf de lay-out van elke individuele pagina kunnen vaststellen, zonder daarvoor IT te belasten. Ondertussen wil het technische team een platform voor het snel toevoegen van nieuwe functionaliteit aan bestaande sites. Dit alles biedt Morello Page Studio.”

Page Studio stelt niet technische redacteuren in staat binnen de richtlijnen van de corporate huisstijl verschillende stukken inhoud naar een webpagina te slepen. Zij kunnen precies bepalen waar deze geplaatst moeten worden en in welke afmeting. Dit kunnen tekstvelden zijn, beelden, of zelfs zogenaamde componenten - geavanceerde blokken functionaliteit zoals een poll of een top vijf nieuwsitems. De redacteur kan alles aanpassen binnen de WYSIWYG-editor, zodat precies te zien is hoe de website eruit zal zien. De gecreëerde lay-out kan worden toegepast op een individuele pagina of reeks pagina’s. Door de gebruikte technologie kan Page Studio zowel op bestaande als op nieuwe sites worden toegepast.

Ger Kors, Directeur Mediasurface Benelux: “Flexibiliteit voor zowel de IT-afdeling als eindgebruikers staat bij ons centraal. Morello biedt de IT-afdeling volledige ondersteuning voor zowel Java als Microsoft technologie. Zelfs organisaties die beide technologieën in huis hebben kunnen optimaal met Morello aan de slag. Zowel JSP en ASP.NET template technologie en Oracle en SQL Server databases kunnen binnen dezelfde omgeving worden toegepast. Organisaties kunnen daardoor optimaal gebruikmaken van beschikbare kennis en aansluiten op de reeds aanwezige technologie. Met de vandaag gelanceerde Page Studio verhogen we opnieuw de productiviteit van de eindgebruiker en flexibiliteit van onze weboplossing”.

Einde

Over Mediasurface
Mediasurface ontwikkelt, verkoopt en implementeert WCM-software (Web Content Management) die bedrijven helpt de mogelijkheden van het web ten volle te benutten door de complexe taak van het beheren van websites terug te brengen tot eenvoudige handelingen.

Morello is de high-end WCM-oplossing van Mediasurface die gebruikers zonder technische kennis in staat stelt volwaardige sites te beheren.
Morello is de expliciete keuze van organisaties zoals AEGON, FD Mediagroep, Inspectie voor de Gezondheidszorg en VU Medisch Centrum voor het beheren van geavanceerde intranetten, extranetten, websites en andere digitale kanalen.

Immediacy is een intuïtieve oplossing voor het beheer van websites en intranetten voor middelgrote organisaties, zodat iedereen eenvoudig en snel websites van uitstekende kwaliteit kan maken en beheren.

Pepperio is een professioneel alles-in-één serviceconcept voor het midden- en kleinbedrijf dat exclusief wordt geleverd via het Mediasurface-netwerk van Pepperio-partners. Met Pepperio kan het MKB gemakkelijk zelf een professioneel ontworpen website opzetten en beheren tegen een vaste lage maandelijkse prijs.

Mediasurface is beursgenoteerd op de AIM markt van de London Stock Exchange (MSR) en werkt via dochterondernemingen en partners in Europa, de Verenigde Staten, Asia-Pacific en India. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Engeland.
Meer informatie: www.mediasurface.nl

Opmerking voor de redactie
Neem voor meer informatie contact op met:

Mediasurface
Annet Blanken
Tel +31 (0)35 625 78 90
GSM +31 (0)6 52 43 71 91
annet.blanken@mediasurface.com
Laatste van Mediasurface B.V.
Toegankelijke websites creëren met de nieuwste versie Morello content management software

theFactor.e eerste Nederlandse partner Immediacy CMS van Mediasurface

Mediasurface introduceert nieuw Web CMS op de Benelux markt: Immediacy CMS v6.0
Verstreken tijd: 13 jaar en 44 dagen
Mediasurface B.. contact

Mediasurface B.V.

pr@mediasurface.com
  www.mediasurface.nl

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4