Datum: (4076 dagen oud)
PR: Hill+Knowlton Strategies

Business Objects koopt Inxight Software

Portfolio uitgebreid met oplossing voor analyse van ongestructureerde data

Bilthoven, 24 mei 2007 - Business Objects, leverancier van Business Intelligence (BI) oplossingen, heeft overeenstemming bereikt over de acquisitie van Inxight Software, Inc. Inxight is een leverancier van softwareoplossingen voor de analyse van ongestructureerde data zoals e-mail, webcontent en documenten. De afronding van de overname wordt verwacht in juli 2007.

Meer dan 80 procent van de informatie binnen een organisatie is niet gestructureerd. De combinatie van Inxight Software en Business Objects biedt organisaties toegang tot zowel gestructureerde informatie opgeslagen in databases en datawarehouses als ongestructureerde data. Het portfolio van Inxight Software bestaat onder andere uit oplossingen voor tekstanalyse, meervoudig zoeken en visualisatie van gegevens.

“Onze klanten willen alle beschikbare informatie kunnen gebruiken bij het optimaliseren van bedrijfsprestaties en het nemen van beslissingen”, zegt John Schwarz, CEO van Business Objects. Meervoudig zoeken, tekstanalyse en toegang tot ongestructureerde data zijn een aanvulling op het al bestaande BI-portfolio. Ongestructureerde informatie is een onontgonnen kennisbron waarvan de meeste organisaties de vruchten nog niet plukken.”

Klik hier voor het volledige Engelstalige bericht

Over Business Objects
Business Objects (Euronext Paris: ISIN FR0004026250 - BOB en Nasdaq: BOBJ) is pionier op het gebied van Business Intelligence (BI). De organisatie levert innovatieve, technologische oplossingen en diensten waarmee 43.000 klanten wereldwijd inzicht hebben in alle beschikbare bedrijfsinformatie. Zo kunnen organisaties van elk formaat snel en goed gefundeerde beslissingen nemen gebaseerd op accurate en actuele informatie. Business Objects beschikt tevens over een uitgebreid partnernetwerk. www.businessobjects.com.

Voor meer informatie:

Business Objects