Datum: (4147 dagen oud)
PR: Hill+Knowlton Strategies

Business Objects meegeleverd met datawarehouse-oplossing IBM

Crystal Reports Server beschikbaar voor MKB door bundeling met IBM Balanced Warehouse C1000

Bilthoven, 15 maart 2007 - Business Objects kondigt aan dat zijn rapportage-omgeving, Crystal Reports Server, standaard meegeleverd wordt met IBM Balanced Warehouse C1000. Deze nieuwe oplossing van IBM biedt MKB-organisaties een vereenvoudigde maar complete datawarehouse-omgeving voor het analyseren en rapporteren van bedrijfsgegevens.

IBM Balanced Warehouse C1000 combineert IBM DB2 Warehouse Starter Edition met BusinessObjects Crystal Reports Server en Novell SUSE Linux Enterprise Server. Deze oplossing is snel in te zetten doordat de onderliggende componenten volledig zijn geïntegreerd en getest.

Crystal Reports Server bevat alles wat een MKB-organisatie nodig heeft voor het maken, distribueren en beheren van rapportages. Deze rapporten zijn toegankelijk via het web.

“MKB-organisaties zoeken naar betaalbare en eenvoudig te gebruiken oplossingen die hen ondersteunen bij het verbeteren van bedrijfsresultaten”, zegt Eric Kroon, manager system integrators en alliances van Business Objects. “Door de oplossingen van IBM en Business Objects te bundelen beschikken klanten nu over een datawarehouse- en rapportage-omgeving waarmee zij inzicht krijgen in bedrijfsgegevens zoals omzet, kosten en productiviteit. Hierdoor kunnen ze processen optimaliseren en sneller reageren op veranderingen.”

Klik hier voor het originele Engelstalige bericht

---------------------

Over Business Objects
Business Objects (Euronext Paris: ISIN FR0004026250 - BOB en Nasdaq: BOBJ) is wereldwijd marktleider op het gebied van Business Intelligence-oplossingen. Business Objects biedt organisaties een compleet platform voor performance management, planning, rapportage, query en analyse en enterprise information management. Hiermee krijgen organisaties beter inzicht in hun bedrijfsprestaties. Business Objects bedient samen met ruim 3.000 partners wereldwijd meer dan 42.000 klanten in meer dan 80 landen. www.businessobjects.com.

Voor meer informatie:
Business Objects