www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
INFLUX PR#Herken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (16 jaar en 13 dagen geleden)
PR: Progress Communications

OFFICIËLE OPENING XEROX HOOFDKANTOOR BREUKELEN IN HET TEKEN VAN INNOVATIE EN VERANDERING

Breukelen, 6 oktober 2005 - Op woensdag 5 oktober opende Xerox (Nederland) B.V. officieel de poorten van haar nieuwe hoofdkantoor op het bedrijventerrein Breukelerwaard langs de A2 in Breukelen. Algemeen directeur Valentin Govaerts lichtte in zijn welkomstwoord nog eens toe waarom voor de locatie in Breukelen werd gekozen. Hij benadrukte daarbij dat de belangrijkste motivatie voor het samenbrengen van alle Xerox-afdelingen van de Nederlandse organisatie in het nieuwe gebouw werd gevormd door het streven naar een optimale dienstverlening aan ‘de klant’ – van klein tot groot.

‘Innovatie en Verandering’ was het hoofdthema van de openingsbijeenkomst en Valentin Govaerts schetste om te beginnen een historisch overzicht van enkele belangrijke ontwikkelingen van Xerox, zoals de uitvinding van de ‘xerografie’ in 1938. Kenmerkend voor de komende jaren noemde hij de omslag van technologie naar ‘consulting services’, waarbij Xerox weer een belangrijke voortrekkersrol vervult.

Vervolgens was het woord aan Hans Wiegel. Op de van hem bekende vlotte en af en toe geestige wijze, schetste hij het innovatieproces en de daarbij belangrijke aandachtspunten van een – niet bij name genoemde – organisatie, bij welk proces hij nauw betrokken is geweest. Frank Dales, de burgemeester van Breukelen, meldde aansluitend trots te zijn op het feit dat een gerenommeerd bedrijf als Xerox voor vestiging in zijn gemeente heeft gekozen. In zijn toespraak gaf hij – inhakend op het centrale thema - enkele voorbeelden waarop zijn gemeente richting de burgers op innovatieve wijze werkzaam is. “Xerox kan daarbij als stimulerend voorbeeld dienen”, aldus de burgemeester die de wens uitsprak voor een goed en regelmatig contact met de onderneming.

De afsluitende toespraak kwam van Armando Zagalo de Lima, corporate vice president en president van Xerox Europe, die op luchtige wijze een overzicht gaf van de veranderingsprocessen zoals die binnen de Xerox organisatie als geheel plaatshebben. Daarbij wordt onder meer via implementatie van op de klant gerichte Lean Six Sigma procesverbetering gewerkt aan de realisatie van een ‘high performance operating environment’ in de organisatie,

De formele bijeenkomst werd afgesloten door het afschieten van een verfkanon, dat was geladen met verf in alle kleuren die zijn terug te vinden in de Xerox huisstijl. Kleuren die de activiteiten en de leidende rol van Xerox bij de introductie van kleur in documenten binnen (kantoor)organisaties symboliseren. Het aldus vervaardigde kleurige doek werd gesigneerd door de ‘schutters’ Armando Zagalo de Lima, Valentin Govaerts en Huub van de Coolwijk, voorzitter van de Raad van Commissarissen van Xerox (Nederland).

SOS-Kinderdorpen
Xerox gaf ter gelegenheid van de opening via een donatie aan SOS-Kinderdorpen tevens blijk van haar maatschappelijke betrokkenheid. Ook de aanwezigen werden opgeroepen om deze organisatie te ondersteunen. De actie van Xerox werd in dank begroet door SOS-Kinderdorpen ambassadeur Hans van Breukelen, die tevens een gloedvolle voordracht hield over de wereldwijde activiteiten van die organisatie en de resultaten die ermee worden behaald.

--- einde persbericht ---

Xerox Europe
Xerox Europe, de Europese organisatie van Xerox Corporation, levert een uitgebreide range aan Xerox producten, oplossingen en diensten, alsmede bijbehorende supplies en software. Het aanbod is met name gericht op een drietal marktsegmenten: kantoren van klein tot groot, de markt voor productieprinten en grafische omgevingen, alsmede dienstverlening, met inbegrip van advisering, systeemontwerp/–beheer en document outsourcing.

Xerox Europe heeft productievestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk. Voor meer informatie, ga naar www.xerox.com.

Xerox® is het handelsmerk van Xerox Corporation. Alle andere merken en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke ondernemingen.

Klantcontacten
Voor meer informatie over Xerox en de producten: bel 0346 - 255255 of kijk op www.xerox.nl.

Mediacontacten
Xerox (Nederland) B.V., Patty de Jong, Communications Manager, tel.: 0346 – 255 770,
email: patty.dejong@xerox.com

VerkroostPR (voor Xerox), Herman Verkroost, tel.: 030 – 229 20 05, email: hav@verkroostpr.nl

Foto:
Xerox (Nederland) B.V. nam op 5 oktober jl. officieel haar nieuwe kantoorgebouw in Breukelen in gebruik. Voor de openingshandeling tekenden v.l.n.r. Huub van de Coolwijk, voorzitter van de Raad van Commissarissen, Armando Zagalo de Lima, corporate vice president en president Xerox Europe, en Valentin Govaerts, algemeen directeur Xerox (Nederland) B.V.

Laatste van Xerox
In drie stappen succesvol naar workflow automation

Xerox ondersteunt printproces coronavaccinatie-uitnodigingen

Onderzoek van Xerox: mkb-bedrijven gebruiken automatisering, digitalisering en security om sterker uit de pandemie te komen
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 16 jaar en 13 dagen

Logo Progress Communications
Xerox contact

Logo Xerox

Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix