www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!

Eerste commerciele instore TV-kanaal voor modebranche

Iedere modewinkel een eigen TV-kanaal met FashionUnited TV

Het Europese platform voor de modebranche introduceert een Instore communicatie kanaal voor modebedrijven. Instore communicatie is een steeds belangrijker instrument om in de winkel de consument te motiveren om tot aanschaf over te gaan. Dankzij groeiende technologische mogelijkheden is een eigen uniek TV-kanaal op de winkelvloer nu voor iedere winkel bereikbaar. FashionUnited TV wordt eerst in Nederland gelanceerd, medio 2005 zal de dienst ook in andere landen worden aangeboden.

Deze maand zullen de eerste winkels worden aangesloten op het TV-kanaal, waarbij de winkel zelf kan aangeven welke merken moeten worden getoond. Ook kan de detaillist materiaal aanleveren dat in de programmering kan worden opgenomen. Door een persoonlijke invulling van de programmering ontstaat voor iedere winkel een unieke uitzending die continue automatisch wisselt.

Geen statische posters meer die regelmatig vervangen moeten worden, maar steeds wisselende beelden die de consument van inspirerende impressies voorzien. Of vertoon de beelden in de etalage en die wordt dynamischer dan ooit. Het TV-kanaal is eenvoudig in gebruik en behoeft geen specifieke kennis. Zet 's ochtend bij opening van de winkel de computer en de tv-schermen aan en het kanaal wordt vanzelf opgestart. De inhoud vergt evenmin eigen inzet, omdat uit het FashionUnited TV-netwerk kan worden geput.

De kosten van een abonnement zijn laag in verhouding tot de 'traditionele' instore communicatie mogelijkheden. FashionUnited TV staat garant voor tijds- en kostenbesparing en een dynamische innovatieve communicatie in de winkel, afgestemd op het gevoerde assortiment. Het kanaal is beschikbaar voor de sectoren mode, sport, schoenen en mode-accessoires.

EINDE PERSBERICHT

Toelichting:
FashionUnited TV is een onderdeel van de FashionUnited Group. FashionUnited biedt de pan-Europese mode-industrie een platform om met behulp van nieuwe media de bedrijfsvoering te optimaliseren, en de transparanter wordende markt overzichtelijk te presenteren. Medio 2005 staat de formule in 12 Europese landen. De regionale platforms zijn met name bedoeld voor modevakmensen, maar ook consumenten kunnen er vinden wat ze zoeken, en in de toekomst zelfs aangeven wat ze volgend seizoen graag zouden zien in de vorm van feedback richting producent. Iedereen kan zijn/haar nieuws kenbaar maken, iedereen kan een vacature plaatsen of een CV opgeven en uiteraard kunnen professionals ook handelen op de eMarketplace. FashionUnited.

www.FashionUnited.tv

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Veeam Software
Logo Extreme Networks
Logo commercetools
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl