www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2494 volgers blijven op de hoogte!

Cordys in visionairskwadrant voor Application Platform Suites

Putten, 16 augustus 2004 - Onderzoeksorganisatie Gartner plaatst Cordys, wereldwijd leverancier van collaborative business solutions, in het visionairskwadrant binnen het Magic Quadrant for Application Platform Suites. Bedrijven in dit kwadrant onderscheiden zich volgens Gartner door innovatieve oplossingen, maar beschikken nog niet over het klantenbestand en de naamsbekendheid van marktleiders. Klanten verwachten van visionaire bedrijven geavanceerde technologieën, maar kijken wel naar de strategie en betrouwbaarheid van hun producten op de langere termijn.

Henk de Ruiter, Executive Vice-President van Cordys: "De positionering in het visionairskwadrant is voor ons een bevestiging van onze langetermijnvisie en een stimulans voor onze Research & Development-organisatie in India en Nederland. Deze mensen hebben in relatieve stilte gewerkt aan de ontwikkeling van ons Composite Application Framework en de Packaged Composite Applications. Op dit moment zetten al meer dan 75 klanten in Europa, Amerika en Azië ons raamwerk en onze applicaties in om zich te ontwikkelen tot slagvaardige en flexibele bedrijven."

De Ruiter vervolgt: "Op basis van onze oplossingen kunnen bedrijven de samenwerking tussen en flexibiliteit van hun systemen en processen sterk verbeteren en daarmee beter inspelen op hun omgeving. Nieuwe systemen kunnen bovendien aan bestaande worden toegevoegd. Zelfs processen kunnen worden ontwikkeld en toegevoegd zónder de noodzaak om reeds bestaande systemen aan te passen of voortijdig af te schrijven. Onze oplossingen voorzien ook in een 40% snellere implementatie van nieuwe toepassingen dan gebruikelijk. We combineren Service Oriented Architecture met een Event Driven Architecture (EDA) en halen tegelijkertijd het maximale uit eerdere investeringen in applicaties. Dat doen we op basis van standaarden als W3C, WS-I, BPMI et cetera."

Cordys
Cordys (www.cordys.com) is een wereldwijd actief softwarebedrijf met zijn hoofdkantoor in Nederland. De internetgerelateerde technologie van Cordys verbetert de samenwerking tussen mensen, systemen en organisaties. Dat maakt het voor bedrijven makkelijker en goedkoper om in te spelen op de behoeften van hun klanten. De kracht van de oplossingen is dat bedrijven daarvoor hun bestaande systemen niet hoeven te vervangen en dus langer kunnen profiteren van de investeringen die ze gedaan hebben. Cordys maakt bestaande systemen toekomstbestendig tegen een acceptabel prijsniveau en in het tempo van de klant zelf. Naast het hoofdkantoor in Putten, Nederland, heeft het bedrijf kantoren in andere landen van Europa en in China, India en de Verenigde Staten.

Noot voor de redactie:

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CompTIA

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl