www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl
2494 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Brocade introduceert nieuwe SilkWorm Multiprotocol Router

Nieuwe router verbetert connectiviteit en efficiency dataopslag

Tilburg, 7 juni 2004 - Brocade Communications Systems, Inc. introduceert de SilkWorm Multiprotocol Router, een uitbreiding op het aanbod SilkWorm-switches. De nieuwe router biedt unieke routing-services, zoals verbeterde connectiviteit van SAN-componenten en de mogelijkheid om servers en opslagapparatuur van diverse SAN's op afstand te delen. De SilkWorm Multiprotocol Router is per direct verkrijgbaar.

De SilkWorm Multiprotocol Router biedt nieuwe mogelijkheden voor de koppeling van losstaande SAN's en voor de uitbreiding van de SAN-voordelen over verschillende netwerken, terwijl de fysieke en geografische scheiding intact blijft. Een ander voordeel is het feit dat de connectiviteit gerealiseerd wordt zonder het samenvoegen van fabrics en zonder configuratiewijzigingen in de bestaande SAN fabrics. Eindgebruikers hoeven SAN's niet opnieuw te configureren of te bekabelen als ze SAN-onderdelen willen consolideren of data van SAN's willen delen. Met de SilkWorm Multiprotocol Router kunnen ze op basis van 'wire-once' virtuele connectiviteit tussen bestaande SAN's realiseren zonder storingsrisico's. Verder biedt de nieuwe router oplossingen voor operationele kwesties als consolidatie van tapebackups, datamigratie en veilig, selectief datatransport tussen productie- en testomgevingen. Een aantal klanten zet de router in voor verbeterde schaalbaarheid, functionaliteit en flexibiliteit van hun SAN-omgeving, om de kosteneffectiviteit te verbeteren en om storingen te voorkomen.

"Wij hebben de test van de Brocade Multiprotocol Router for Fibre Channel-connectiviteit tussen SAN's recent afgerond", aldus Dan Pollack, principal UNIX-systeembeheerder van AOL. "Met de router kunnen we data van verschillende SAN's flexibel delen zonder de bestaande omgeving te verstoren. Daardoor kunnen we onze interne klanten de daadwerkelijke capaciteit die ze gebruiken doorberekenen. We onderzoeken momenteel ook de mogelijkheden van de router voor iSCSI-connectiviteit en heterogene data-mirroring en replicatie. Onze doelstelling is eenvoudiger beheer, betere inzet van de huidige middelen en kostenverlaging."

Op basis van de SilkWorm Multiprotocol Router kunnen gebruikers apparatuur binnen diverse SAN's logisch verbinden zonder dat de fabrics fysiek samengevoegd worden. Het veilig en selectief delen van hoogwaardige componenten vergroot de flexibiliteit in de storage-omgeving en verlaagt de total cost of storage. Verder kunnen beheerders apparatuur van diverse leveranciers binnen SAN's eenvoudig koppelen en de omgeving uitbreiden zonder de beperkingen van het aantal poorten binnen de bestaande SAN-omgeving. Op die manier kan de storage-omgeving efficiënt uitgebreid worden.

De SilkWorm Multiprotocol Router wordt verkocht en ondersteund door Brocade reseller-partners.

Brocade Communications Systems, Inc.
Brocade (Nasdaq: BRCD) biedt een intelligent platform voor genetwerkte storage-infrastructuren. Vooraanstaande leveranciers van systemen, applicaties en storage kiezen voor Brocade als basis voor hun SAN-oplossingen. De Brocade SilkWorm®-reeks van fabric switches en software is ontwikkeld om databeschikbaarheid en het gebruik van storage- en serverhulpmiddelen te optimaliseren. Bedrijven vereenvoudigen met de Brocade-oplossingen de implementatie van SAN's, verlagen de Total Cost of Ownership (TCO) en vergroten de netwerk- en applicatie-efficiëntie. Voor meer informatie: www.brocade.com.

Voor meer informatie:

Brocade Communications Systems
Paul Trowbridge
Telefoon: +44 118 965 3789
E-mail: paul.trowbridge@brocade.com

Lammers van Toorenburg Benelux PR
Paul Maris
Telefoon: +31 (0)30 656 50 70
E-mail: brocade@lvtpr.nl

Brocade, the B weave logo and SilkWorm are registered trademarks of Brocade Communications Systems, Inc. or its subsidiaries in the United States or in other countries. All other brands, products, or service names are or may be trademarks or service marks of, and are used to identify, products or services of their respective owners.  All products, plans, and dates are subject to change without notice.

Laatste van Brocade
Brocade breidt Gen 6 Fibre Channel-portfolio uit met entry-level switch en inzicht in virtuele machines voor opslagnetwerken

Brocade breidt netwerkoplossingen voor datacenters uit om digitale transformatie te versnellen

Brocade voorspelt belangrijkste technologische trends voor netwerken in 2016

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CompTIA

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nl