www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau
Datum: (17 jaar en 110 dagen geleden)

NTNT eerste Nederlandse IT-dienstverlener met drie Microsoft Gold Certificaties

Zware eisen aan Microsoft-partner

Den Haag, 12 november 2003 --- ICT-dienstverlener NTNT, met 275 medewerkers en vestigingen in Den Haag en Amersfoort, is sinds vandaag de eerste Nederlandse leverancier van oplossingen en diensten met drie kwalificaties als Microsoft Gold Certified Partner. De nieuwste benoeming is die van Gold Certified Partner voor Security Solutions.

NTNT was al eerder gekwalificeerd als Gold Certified Partner voor Collaborative Solutions en Enterprise Systems. NTNT levert een complete reeks diensten voor het plannen, ontwerpen, implementeren en verbeteren van Microsoft-omgevingen. De strategie van NTNT is erop gericht deze diensten zo doelmatig mogelijk uit te voeren en een optimale prijs/prestatieverhouding te garanderen. Processen, procedures, projectplannen en uitvoering worden van tevoren gedefinieerd en vastgelegd.
Deze vormen daarna de leidraad bij de uitvoering van alle diensten en projecten.

Geen sinecure
Eric Thijssen, bij Microsoft onder andere verantwoordelijk voor het Partner Programma, noemt NTNT’s kwalificatie voor Security Solutions een knappe prestatie. “De lat ligt hoog,” zegt Thijssen, die uitlegt dat de kandidaat minstens drie klantreferenties moet opgeven waar de Microsoft oplossing is geïmplementeerd. “Wij verifiëren nauwgezet elke referentie bij de klant zelf, maar vragen ook om een projectbeschrijving bij de kandidaat, die daarnaast specifieke informatie en gedetailleerde documentatie over de werkwijze en de oplevering moet kunnen tonen. Microsoft verplicht zich om alle informatie zo confidentieel mogelijk te behandelen. Het is geen sinecure om aan onze eisen te voldoen,” aldus Thijssen.

Volgens Jan Jaap Kolleman, commercieel directeur bij NTNT, is het streven bij de dienstverlener steeds geweest om het aantal Gold Certificaties uit te breiden. “Als eerste in Nederland hebben wij er nu drie,” aldus Kolleman. “Het ligt zeker in ons voornemen dat aantal te verhogen.

Daarnaast streven we er naar om alle medewerkers te certificeren op Microsoft-technologie. Dit is een belangrijk onderdeel van onze strategie, die gericht is op het leveren van oplossingen gebaseerd op het totale Microsoft-platform.”

Microsoft Gold Certified Partner
IT-dienstverleners kunnen Microsoft Gold Certified Partner worden in negen oplossingsgebieden. De voorwaarden voor het verwerven van de Gold-status zijn voor ieder van deze gebieden verschillend. In de meeste gevallen dient de dienstverlener te beschikken over voldoende MCSE- en MCSD-gecertificeerde medewerkers en zal hij referenties van drie specifieke oplossingen, gerealiseerd bij minstens drie verschillende klanten moeten kunnen tonen. Indien naar de mening van Microsoft aan de eisen is voldaan, dan komt de dienstverlener in aanmerking voor de Gold Partner-status.

Gold Certified Partners voldoen aan de hoogste eisen die Microsoft stelt.

Over NTNT
NTNT is leverancier van oplossingen en diensten die zijn gebaseerd op Microsoft-technologie. Van de desktop tot de server, en van Office-applicaties tot Business Solutions. NTNT is Microsoft Gold Certified Partner en levert uitsluitend oplossingen die zich in de praktijk bewezen hebben en die wereldwijd worden toegepast. Bij NTNT werken 275 mensen. Het hoofdkantoor bevindt zich in Den Haag, een tweede vestiging in Amersfoort.

NTNT is onderdeel van de Franse IT-dienstverlener Sylis S.A., sinds 1984 actief in Frankrijk, België, Luxemburg en Nederland. Sylis heeft ruim 2000 medewerkers en is genoteerd aan de effectenbeurs te Parijs.

Voor meer informatie:

E: bert@l-dj.nl

Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Verstreken tijd: 17 jaar en 110 dagen

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise