www.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (17 jaar en 85 dagen geleden)

ZLTO kiest voor Microsoft Business Solutions en PYLADES

Barneveld, 22 april 2003 - Microsoft Certified Business Solutions Partner PYLADES implementeert Microsoft® Business Solutions-Axapta® bij ZLTO (Zuidelijke Land- en Tuinbouworganisatie), belangenbehartiger van en dienstverlener voor agrariërs in Noord-Brabant, Zeeland en Zuid-Gelderland. De implementatie ondersteunt het veranderingsproces bij ZLTO, dat tot doel heeft de dienstverlening te verbeteren op basis van prestatie- en competentiemanagement. Daarnaast vergroot ZLTO de efficiëntie met de door PYLADES ontwikkelde Project Advanced-urenregistratieoplossing.

ZLTO heeft ruim 23.500 leden en is één van de vijf regionale land- en tuinbouworganisaties in Nederland. Het hoofdkantoor is gevestigd in Tilburg. Daarnaast heeft de organisatie vier regiokantoren. ZLTO is gestart met een vernieuwingsproces om klant- en resultaatgerichter te werken. Hiermee wil de organisatie de toegevoegde waarde voor haar leden verder uitbouwen. Microsoft Business Solutions-Axapta ondersteunt deze strategie onder meer door het vergroten van de transparantie van klantselecties en -contacten en de bereikte resultaten.

"Wij hebben gekozen voor Microsoft Business Solutions-Axapta vanwege de gebruikersvriendelijkheid, efficiëntie en integratiemogelijkheden", aldus Gerard Heerink, directeur Advies van ZLTO. "Ook het feit dat Axapta eenvoudig uit te breiden is met extra functionaliteit en modules, is een belangrijke reden. Wij verwachten met deze oplossing onze efficiëntie sterk te verbeteren. Dit door de eenmalige vastlegging van gegevens, de betere structurering van resultaatinformatie, grotere transparantie en minder controlemomenten."

Met Microsoft Business Solutions-Axapta beschikt ZLTO over een volledig geïntegreerde softwareoplossing. Eenmaal ingevoerde brongegevens kunnen voor diverse toepassingen worden gebruikt. Hiermee bespaart de organisatie tijd en kosten. ZLTO maakt gebruik van de door PYLADES ontwikkelde Project Advanced-module waarmee medewerkers snel en eenvoudig uren kunnen registreren via het intranet. De financiële module in Microsoft Business Solutions-Axapta maakt het mogelijk projectgegevens direct te verwerken in de boekhouding. De financiele module en de Project Advanced-module zijn inmiddels operationeel. De ZLTO heeft ook de managementinformatiemodule en de CRM module aangeschaft. De managementinformatiemodule moet het ZLTO-management voorzien van heldere rapportages op basis van de vastgestelde prestatie-indicatoren, terwijl de CRM-module diepgaand inzicht biedt in klantgegevens en -historie.

ZLTO
De Zuidelijke Land- en Tuinbouworganisatie (ZLTO) is een belangenorganisatie van ruim 23.500 boeren en tuinders in Zeeland, Noord-Brabant en Zuid-Gelderland. Om sneller en efficiënter op de veranderingen in de land- en tuinbouw te kunnen inspelen, heeft ZLTO haar bestuurlijke inrichting op 1 januari 2003 vernieuwd; de werkorganisatie is al eerder aangepast. De werkorganisatie bestaat uit drie bedrijfseenheden: ZLTO Advies voor de individuele dienstverlening aan ondernemers, ZLTO Projecten voor groepen ondernemers en ZLTO Belangenbehartiging voor de collectieve belangenbehartiging van de leden. Deze eenheden worden ondersteund door de stafafdelingen Algemene Zaken, Personeelszaken, Vereniging en Communicatie, en Strategie en Marketing. In totaal heeft de ZLTO 250 medewerkers in dienst, die werken vanuit kantoren in Tilburg, Goes, Mill, Etten-Leur en Veldhoven.

PYLADES
PYLADES is sinds 1986 met succes actief als integrale dienstverlener op het gebied van informatietechnologie. De kennis van de markt, de expertise van de medewerkers en de efficiëntere implementaties van IT-oplossingen liggen hieraan ten grondslag. PYLADES heeft ervaring met implementaties van systemen bij ondernemingen van 3 tot 3.000 medewerkers in uiteenlopende branches. Microsoft® Business Solutions-Axapta®, IT-infrastructuren en software-development zijn de kerncompetenties. Als Microsoft Certified Business Solutions Partner staan voor PYLADES excellente kwaliteit en zekerheid voorop.

Voor meer informatie:

PYLADES
Bas Leushuis
Telefoon: + 31 (0)294-490055
E-mail: b.leushuis@pylades.com

Laatste van Pylades
Bruil kiest Dynamics 365 Finance & Operations in de cloud

Pylades lanceert Toolbox AVG en GDPR voor verenigingen

Pylades wederom benoemd tot lid van de Microsoft Dynamics Inner Circle 2017/2018
Verstreken tijd: 17 jaar en 85 dagen
Pylades contact

Logo Pylades

info@pylades.com
  www.pylades.com/nl
Pylades sociaal

Pylades tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4