www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (17 jaar en 143 dagen geleden)

WATCHGUARD VERSTERKT PARTNER PROGRAMMA

Verhoogde marges en nieuwe certificeringsprogramma's voor het ondersteunen en belonen van Value Added Resellers

Rotterdam, 20 februari 2003 - WatchGuard Technologies, Inc. (Nasdaq: WGRD), de toonaangevende leverancier van Internet beveiligingsoplossingen, heeft het WatchGuard Secure Partner Program (WSPP) verder versterkt door het netwerk van Value Added Resellers (VARs) in Europa, het Midden-Oosten en Africa (EMEA) nieuwe marge verbeteringen, een gestroomlijnd proces voor verkoopkortingen en een nieuw certificatie programma aan te bieden. Deze nieuwe initiatieven zijn een aanvulling op het succesvolle WSPP programma, waarnee WatchGuard in de afgelopen 12 maanden het aantal resellers in Europa sterk uitgebreid. WatchGuard zal het reseller kanaal en de bestaande relaties met partners blijven versterken. Met deze lange-termijn strategie wil WatchGuard haar Europese marktaandeel verder uitbouwen.

"Het indirecte sales model vormt de basis van onze bedrijfsvoering en het is daarom van groot belang dat we onze VAR's de middelen bieden die ze nodig hebben voor het bieden van een zo hoog mogelijk niveau van service en ondersteuning aan WatchGuard's MKB en enterprise gebruikers," aldus Jeremy Butt, vice president EMEA van WatchGuard.  "We willen met WatchGuard een bijdrage leveren aan het succes van al onze resellers en bieden degenen die het beste presteren een extra stimulans."

Het vernieuwde programma is gestart op 3 februari 2003, en helpt bij het stroomlijnen van de verkoopkortingen. WatchGuard Secure Partners ontvangen maandelijks automatisch verkoopkortingen per telefonische overboeking. Deze verkoopkortingen gelden voor de WatchGuard Firebox SOHO 6, Firebox III, Firebox Vclass modellen en server beveiligingsproducten. De automatische verkoopkortingen worden gebaseerd op rapportages die worden aangeleverd door geautoriseerde WatchGuard distributeurs in EMEA.

WatchGuard heeft bovendien het kwalificatie proces van het WatchGuard Secure Partner programma aangepast waardoor partners kunnen kiezen voor welke productgroepen ze gecertificeerd willen worden. Hiermee krijgen zij toegang tot productgroepen die het beste passen bij de behoeften van hun klanten en eigen organisatie. Partners op het professionele niveau zullen worden gecertificeerd op een specifieke productlijn van WatchGuard en krijgen vier procent van de door de producent geadviseerde retail prijs als korting. Op het expert niveau, met daarin partners die gecertificeerd zijn voor alle WatchGuard oplossingen, krijgen resellers kortingen van zeven procent van de door de producent geadviseerde retail prijs. De certificering van experts is onafhankelijk van het volume. Hierdoor kunnen Expert partners worden beloond op basis van hun competentie en niet hun omvang. Partners uit het WatchGuard Secure Partner programme krijgen voorrang in het WatchGuard resellers online referral programma. Daarnaast worden ze als eerste overwogen bij alle lead referrals van WatchGuard en marketing development funding (MDF) voor campagnes die erop gericht zijn de vraag naar oplossingen van WatchGuard te vergroten. Meer informatie is beschikbaar op: www.watchguard.com/partners.

Over WatchGuard Technologies
WatchGuard is een toonaangevende leverancier van dynamische en uitgebreide oplossingen voor internetbeveiliging. Deze oplossingen zijn speciaal ontworpen voor de bescherming van bedrijven die het internet gebruiken voor e-business en veilige communicatie. WatchGuard heeft baanbrekend werk verricht met de ontwikkeling van de plug-and-play beveiligingstoepassing, Firebox en server beveiligingssoftware. Met haar innovatieve LiveSecurity Service stelt WatchGuard ondernemingen en gebruikers in staat hun beveiligingssystemen continu te actualiseren. Met WatchGuard ServerLock en AppLock/Web software kunnen belangrijke data en diensten worden beschermd tegen ongeautoriseerde of onbedoelde toegang en manipulatie. WatchGuard's RapidStream "Secured by Check Point" productlijn speelt in op de behoefte van grote ondernemingen die de prestaties, schaalbaarheid en flexibiliteit van VPN's binnen bestaande Check Point toepassingen willen verbeteren. Meer informatie over WatchGuard kunt u vinden op: www.watchguard.com.

Laatste van WatchGuard Technologies
WatchGuard benoemt Andy Reinland tot nieuwe CFO

WatchGuard waarschuwt voor kwaadaardige cryptominers

WatchGuard introduceert online trainingscentrum voor partnerkanaal
Verstreken tijd: 17 jaar en 143 dagen
WatchGuard Tec.. contact

Logo WatchGuard Technologies

+31 (0)70 - 711 20 85
  sales-benelux@watchguard.com
  www.watchguard.com
WatchGuard Tec.. sociaal

WatchGuard Tec.. tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Conclusion Zuyd
Logo NTT Ltd.
Logo Interxion
Logo Shippeo