www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Edelman

Appian kondigt de nieuwste versie aan van het Appian Low-Code Automation Platform

Amsterdam – 14 september 2021 – Appian onthuld vandaag de nieuwste versie van het Low-Code Appian Automation Platform. De nieuwe versie maakt het sneller en efficiënter om bedrijfsapplicaties te bouwen door belangrijke verbeteringen in low-code data, volledige automatiseringsfunctionaliteit, user interface (UI)-creatie en applicatie-implementatie. Bedrijfsdata kunnen langzaam en moeilijk te managen zijn voor allerlei organisaties. Het bouwen van low-code apps is makkelijk en een visueel proces, maar het integreren van data vereist nog steeds veel databasevaardigheden. De Appian low-code data architectuur geeft de data op een intelligente en automatische wijze een nieuwe vorm voor optimale prestaties op basis van uw applicatieontwerpen. Gebruikers kunnen data overal vandaan halen, zonder deze te hoeven migreren. Het Appian platform maakt het visueel combineren, uitbreiden en modelleren van relaties tussen verschillende gegevensbronnen, en automatisch optimaliseren van gegevens voor prestaties mogelijk, zonder codering of databaseprogrammering.

De nieuwste versie van Appian maakt het eenvoudiger om enterprise data te ontsluiten, aan elkaar te relateren en te transformeren:
  • Profiteer van data sync om applicaties sneller te bouwen. Data sync stelt je in staat om snel applicaties te bouwen rond bedrijfsdata.
  • Krijg toegang tot meer van uw gegevens zonder prestatieverlies met het dubbele aantal rijen dat een record type kan synchroniseren vanaf een bron: van 500.000 tot 1.000.000.
  • Relateer met vertrouwen meer data aan nieuwe one-to-many record type-relaties die een holistisch beeld van de data geven.
  • Genereer automatisch bedrijfsprocessen rechtstreeks vanuit data records zodat gebruikers geïnformeerde actie kunnen ondernemen terwijl ze verenigde bedrijfsdata bekijken.
De nieuwste versie van Appian introduceert ook nieuwe functies voor verbeterde automatisering, UI's, verbonden systemen en applicatie implementatie-verbeteringen die u in staat stellen om het volgende te doen:
  • Ontwikkel automatiseringen efficiënter door elke stap die u zet in uw webbrowser vast te leggen telkens wanneer je klikt of typt.
  • Maak robottaken sneller door setup en cleanup over te slaan voor opeenvolgende RPA-uitvoeringen bij het verwerken van batch-items.
  • Ontwerp aantrekkelijkere UI's door applicaties te maken met fijnere spacing-controle om de exacte look te krijgen die u wilt en de wirwar tijdens het ontwerpen te verminderen.
  • Gebruik Connected Systems om databronnen te verbinden en gebruik object level security voor meer controle over de toegang tot data.
  • Stroomlijn implementaties door databasescripts aan pakketten toe te voegen terwijl u ontwerpt, in plaats van te wachten met het uploaden van databasescripts tijdens de implementatie.
"De Appian low-code data architectuur is revolutionair in het definiëren van hoe ontwikkelaars werken met bedrijfsdata om snel applicaties te bouwen," zegt Malcolm Ross, Deputy CTO bij Appian. "We versterken de Appian Low-Code belofte dat wanneer je apps maakt met Appian, je mag verwachten dat je de apps 10x sneller bouwt, de onderhoudskosten met 50% verlaagt, en superieure functionaliteit krijgt in vergelijking met traditionele ontwikkeling."

Over Appian
Appian helpt organisaties snel applicaties en workflows te ontwikkelen met een low-code automatiseringsplatform. Door mensen, technologieën en gegevens in één workflow samen te brengen, kan Appian helpen resources te maximaliseren en bedrijfsresultaten te verbeteren. Veel van 's werelds grootste organisaties gebruiken Appian-applicaties om de klantervaring te optimaliseren, operational excellence te bereiken en risicobeheer en compliance wereldwijd te vereenvoudigen. Ga voor meer informatie naar www.appian.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Appian
Jessica Janssen
Senior Field Marketing Manager Benelux & Nordics
jessica.jansen@appian.com
Laatste van Appian
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials