www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: LVTPR

Bereid je voor op close-ups met Poly’s nieuwe, professionele devices voor videovergaderingen

Bereik een hoger niveau van hybride meetings met de Poly Studio X70 en Poly Studio E70, ontworpen voor topkwaliteit op elke werkplek

Poly (NYSE: POLY) voegt de Poly Studio X70 en de Poly Studio E70 toe aan zijn reeks oplossingen voor videovergaderingen. De Poly Studio-familie is ontworpen om de ervaring van videosamenwerkingen te verbeteren en brengt professionele audio en video naar grote werkplekken, zodat elke gebruiker kan genieten van topkwaliteit.

Je eigen productiestudio
De reeks van Poly Studio-apparatuur voor videovergaderingen brengt broadcastkwaliteit naar elke vergadering, ongeacht waar de deelnemers zich bevinden, zodat ze altijd helder te zien en goed te horen zijn. De Poly Studio X70 en Poly Studio E70 zijn voorzien van Poly Director AI-technologie, dat onder meer bestaat uit Acoustic Fence en NoiseBlockAI. Dit geeft tijdens vergaderingen het gevoel van de kwaliteit van een echte live broadcastproductie, alsof je eigen regisseur aanwezig is.

Poly DirectorAI is het brein achter Poly’s cutting-edge video-ervaringen. Het maakt gebruik van AI- en machinelearning-technologie voor realtime automatische overgangen, kadering en tracking, zodat alle deelnemers het gevoel hebben dat ze in dezelfde ruimte zitten. Poly DirectorAI perfectioneert de hybride werkervaring door deelnemers in vergaderruimtes naadloos te verbinden met collega’s die op afstand deelnemen.

De Poly Studio E70 intelligente camera en Poly Studio X70 videobar zijn Zoom-gecertificeerde oplossingen die Zoom Rooms Smart Gallery ondersteunen om de hoogste kwaliteit te voorzien tijdens vergaderingen in middelgrote tot grote ruimtes. Zoom Rooms Smart Gallery maakt gebruik van AI voor gallerijweergave en om tot drie unieke videostreams te sturen om aanwezige deelnemers te connecteren met deelnemers op afstand – zo creëren ze die face-to-face-communicatie waar iedereen naar verlangt.

“Voor de best mogelijke Zoom-ervaring is de beste apparatuur nodig – zowel voor de thuiswerkplek van je team als in vergaderruimtes”, zegt Jeff Smith, Head of Zoom Rooms. “Poly’s professionele devices voor videovergaderingen en persoonlijke oplossingen zijn ontworpen om te zorgen voor een gelijke vergaderingservaring. Bijvoorbeeld dankzij features als de Zoom Smart Gallery-weergave die ervoor zorgt dat iedereen zijn eigen virtuele plek heeft aan ‘tafel’.”

Een line-up van sterrenklasse
Poly’s suite van devices voor videovergaderingen biedt voor elke werkstijl en werkplek wat wils – van devices voor persoonlijke videovergaderingen, zoals de Poly Studio P Series of de Poly Studio USB tot de Poly Studio X30 en Poly Studio X50 videobars voor kleine, middelgrote en grote vergaderruimtes. Deze professionele devices bieden de beste audio en video, zodat je de conversatie kunt leiden en alles uit je vergaderingen kunt halen – waar je ook werkt.

Helden in de meetingruimte
De Poly Studio X70 videobar en Poly Studio E70 intelligente camera zijn helden in de meetingruimte. Ze bieden de beste ervaringen voor audio- en videovergaderingen voor deelnemers die fysiek aanwezig zijn én deelnemers van op afstand. Dat maakt beide apparaten de perfecte keuze voor hybride werkomgevingen.

Opvallende kenmerken van de Poly Studio X70 en Studio E70:
  • Dubbele camera’s met 4K-sensoren, NoiseBlockAI- en Acoustic Fence-technologie om ongewenst achtergrondgeluid te blokkeren
  • Mogelijkheid om licht, monitoren en schaduwen direct via het Poly TC8-scherm te beheersen via Poly’s partnerschap en integratie met Extron
  • Native ondersteuning en connectiviteit met cloudgebaseerde serviceproviders naar keuze, waaronder Zoom
  • Extra beveiliging met gemotoriseerde, geïntegreerde elektronische privacyshutter
  • Luchtkwaliteitssensor die met Poly Lens (verkrijgbaar vanaf maart 2022) extra analytics biedt over de vergaderruimte
  • Eersteklas support met de ondersteuningsservice voor Poly Lens-devices, waaronder een beperkte tweejarige garantie en toegang tot Poly’s standaard support. Voor extra gemoedsrust verlengt het betaalde Poly+-abonnement de garantie met nog een jaar en biedt dit 24/7 ondersteuning voor persoonlijke devices over de hele wereld
Prijs en verkrijgbaarheid
Ga voor meer informatie over de prijs en verkrijgbaarheid van de Poly Studio-reeks naar:

Klik hier voor meer beeldmateriaal

Over Poly
Poly (NYSE: POLY) maakt premium audio- en videoproducten voor optimale vergaderingen – overal, op elk moment en elke keer opnieuw. Onze headsets, video- en audiovergaderingsproducten, deskphones, analyticssoftware en diensten hebben een prachtig ontwerp en zijn gemaakt om mensen met de beste helderheid te verbinden. De producten zijn professioneel, gebruiksvriendelijk en integreren naadloos met de beste diensten op het gebied van video- en audiovergaderingen. Met Poly (Plantronics, Inc. – voorheen Plantronics en Polycom) ben je niet alleen aanwezig; je valt op. Meer informatie is te vinden op www.poly.com.
Laatste van Poly

Werken als een baas met Poly’s Voyager 4300 UC Series-headset

Onderzoek Poly onthult de zes belangrijkste persoonlijkheidstypen op de werkvloer
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Extreme Networks