www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: carolijn peelen bv

Snelgroeiende FoodTech speler Deliverect zoekt 150 nieuwe medewerkers en opent innovatief kantoor in Gent

Flexibiliteit en sociale interactie staan centraal in vernieuwend concept met slechts 50% klassieke kantoorruimte

GENT, 14 september 2021 - Deliverect, de Belgische FoodTech scale-up die online maaltijdbezorgers als Uber Eats, Deliveroo, Just Eat en Takeaway.com door middel van een automatisch kassasysteem rechtstreeks aan restaurants koppelt, betrok op 13 september een nieuw kantoor in Gent, dat om 17:00 uur feestelijk geopend werd door burgemeester Mathias De Clercq. Het innovatieve gebouw op Toemaattragel 82 is niet alleen een ontmoetingsplaats en hybride werkplek voor de eigen medewerkers. Deliverect wil er ook regelmatig de Belgische en internationale Tech en startup -community bij elkaar brengen voor inspirerende events. Het nieuwe kantoor is ingericht in samenwerking met Looop.

Het in september 2018 opgerichte en snelgroeiende Deliverect helpt de food- en horecasector met zijn innovatieve technologie om versneld online te gaan en digitale bestellingen eenvoudig te beheren, wat de omzet met gemiddeld 25% doet stijgen. Inmiddels wordt de Deliverect oplossing op 13.000+ locaties in 30 landen gebruikt en is het personeelsbestand in drie jaar tijd naar 250 medewerkers gegroeid.

Als gevolg van de pandemie ging de bezorgindustrie in hypergroei. Zelfs nu restaurants weer open zijn, blijft de vraag naar online maaltijdbezorgingsdiensten hoog, met een verwachte omzet van 162,23 miljard euro in 2025 (ResearchAndMarkets.com). In het eerste kwartaal van 2021 was er wereldwijd een toename van 79% in online bestellingen van maaltijden; bijna een verdubbeling van het voorspelde groeipercentage.

Deliverect heeft internationaal dan ook 150 openstaande vacatures.

Zhong Xu, CEO: “Met dit nieuwe hoofdkantoor zijn we klaar voor verdere groei. We blijven trouw aan Gent, het heeft voor ons alles wat we nodig hebben. Het gebouw is een perfecte weerspiegeling van waar we met Deliverect voor staan: vrijheid van werken, flexibiliteit, een gezonde dosis ambitie en een internationale, diverse en multiculturele werkomgeving waarin sociale interactie de ‘driving force’ voor innovatie is.”

Jan Hollez, CTO: “We willen met dit nieuwe kantoor het teamwork stimuleren voor maximale creativiteit. Na de pandemie zullen we op een meer hybride manier werken, waarbij teams zelf de balans tussen kantoor en thuiswerk bepalen. We hebben daarom bewust voor een concept gekozen waarbij het kantoor een inspirerende plek is om elkaar te ontmoeten. Met veel ruimte voor creativiteit: een auditorium, grote en flexibele meeting rooms, een barista bar bij de receptie en een prachtige rooftop bar. Minder dan de helft van de totale oppervlakte is ingericht als klassieke kantoorruimte. Het ruime gebouw is enorm inspirerend, met veel daglicht. En we zijn future-proof met een grote fietsparkeerplaats, inclusief oplaadplekken voor eBikes.”

Mathias De Clercq: “Vanuit Gent de wereld veroveren, dat horen we graag. Wij zijn als stad zeer vereerd dat Deliverect vanuit Gent zijn wereldwijde ambities wil blijven waarmaken. Dat bewijst nogmaals dat Gent een goede thuisbasis is voor startende en groeiende Tech bedrijven.”

Over Deliverect
Deliverect is een SaaS-bedrijf dat het online beheer van maaltijdbezorging vereenvoudigt. Deliverect zorgt voor een naadloze integratie van online bestellingen via bezorgkanalen (zoals Uber Eats, JustEat Takeaway.com) waardoor 13.000+ horecavestigingen hun operationele diensten, de klanttevredenheid en hun omzet kunnen verbeteren. Deliverect is in meer dan 30 landen actief en restaurantketens en FMCG's als Takumi Ramen, Balls, Glory, Poule & Poulette en Unilever vertrouwen op Deliverect, evenals kleine en middelgrote restaurants en dark kitchens wereldwijd.

Voor meer informatie: www.deliverect.com

Persfoto’s

Burgemeester van Gent, Mathias De Clercq

Jelte Vrijhoef (CIO), Jan Hollez (CTO), Zhong Xu (CEO), Jérôme Laredo (CRO)

Carolijn Peelen, carolijn@peelen.nu , +31 6 53280936
Laatste van Deliverect
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Extreme Networks