Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Clarity Benelux

Fintech-startup OneFor organiseert unieke wereldwijde live evenementen

• OneFor zet technologie in om grenzeloze en multiculturele live evenementen te realiseren.
  • Onder het thema Better Together maakt OneFor, in samenwerking met Mastercard, zijn visie op inclusie, empowerment en verbinding voor iedereen meer dan waar.
Eindhoven, 13 september 2021 - OneFor, een nieuw pan-Europees fintechbedrijf, betrad onlangs de markt met een unieke oplossing die grenzeloze geldtransfers en betalingen mogelijk maakt. Nu lanceert OneFor het Better Together-initiatief waarmee het zijn waarden, gebaseerd op inclusie en het dichter bij elkaar brengen van mensen, onderstreept. "Geld is meer dan alleen de transacties - het gaat over inclusie, empowerment en emotionele verbindingen en de mogelijkheden die het ontsluit", zegt Marco Abele, co-CEO bij OneFor.

OneFor is opgericht om de kloof te overbruggen voor mensen die in het buitenland werken en daardoor gescheiden zijn van hun familie. De unieke fintech biedt een gemakkelijkere, snellere en goedkopere manier om de familie thuis financieel te ondersteunen, maar wil ook mensen op een meer menselijke manier samenbrengen. Inclusie en empowerment, de kern van de missie van OneFor, zijn net zo belangrijk als een concurrerende betaaloplossing. Om dit doel te bereiken, zit de money app van OneFor vol met sociale functies die real-time interactie mogelijk maken tussen alle mensen die aangesloten zijn. Met dat zelfde idee tilt OneFor nu die ervaring over de grenzen van de fintech heen en lanceert Better Together: een serie grenzeloze, multiculturele en interactieve live evenementen.

Douzi en Dhurata Dora live op 30 september
De eerste in deze nieuwe serie evenementen zijn de twee live gestreamde concerten van internationale artiesten Douzi en Dhurata Dora op 30 september 2021. De interactieve concerten zijn gratis toegankelijk voor fans over de hele wereld, met dank aan OneFor in samenwerking met Mastercard. "OneFor is de enige money app die gebruikers in staat stelt om niet alleen geld, maar ook emoties te delen via allerlei sociale functies. Deze concerten en de concerten die in de toekomst zullen volgen, zetten we met diezelfde gedachte op, om mensen samen te brengen rond gedeelde ervaringen", zegt Abele.

De concerten worden gefaciliteerd door LiveNation, dat het mogelijk maakt dat een internationaal publiek deze live interactieve ervaring beleeft. De concerten kunnen wereldwijd gevolgd worden via een gratis live stream, en voor een select publiek in Watch Parties van maximaal zes personen, of in een Digital Snake Pit voor 50 deelnemers die tijdens het concert live met de artiest kunnen interacteren. 2000 deelnemers kunnen elkaar ontmoeten in een virtuele bar en meedoen aan de Watch Parties. Bij beide concerten worden er meet & greets van 30 minuten verloot.

De gebruikers van OneFor krijgen voor en na de concerten exclusieve content aangeboden van en over de deelnemende artiesten. Toegang tot de live streams en de verloting is beschikbaar via OneFor.com/live.

Met een transactietijd van minder dan één seconde en tot 70% lagere gemiddelde transactiekosten is OneFor ideaal voor de miljoenen mensen, waaronder migranten, die voor hun levensonderhoud afhankelijk zijn van het internationaal verzenden en ontvangen van geld. De herkenbare kaartkenmerken worden ondersteund door Mastercard.

Meer informatie over de app en diensten van OneFor en het Better Together-initiatief is te vinden op de website van OneFor.

Noot voor de redactie
Heeft u interesse in een gesprek met Marco Abele, co-CEO van OneFor, over OneFor, het Better Together-initiatief en het idee dat geld over meer moet gaan dan alleen de transactie? Neem dan contact op met Clarity en wij brengen u direct in contact.

Extra afbeeldingen en informatie zijn ook te vinden op https://www.onefor.com/media-press.

Over OneFor
OneFor Holding GmbH, gevestigd in Duitsland, is een fintechonderneming die verschillende mobiele betaalmogelijkheden biedt, waaronder oplossingen voor betaalrekeningen, betalingen en betaalkaarten. De betaalkaarten van het bedrijf worden ondersteund door Mastercard. OneFor maakt van het remittance-proces en individuele betalingen een verbindingsmoment voor gebruikers en zorgt zo voor gedeelde ervaringen en meer financiële inclusie waardoor economische ontwikkeling wordt versterkt. OneFor is een pan-Europese start-up en heeft teams in Nederland, Duitsland, Zwitserland en diverse landen in Zuidoost-Europa.

OneFor wordt geleid door twee fintech-veteranen. Marco Abele is een digitale innovator en fintech-ondernemer met meer dan twintig jaar ervaring in de bankensector, onder meer als COO en CDO bij Credit Suisse. Fatih Bektas is advocaat en mede-oprichter met meer dan tien jaar ervaring in de betaalmarkt. Hij bekleedde diverse C-level posities bij verschillende fintech-bedrijven in Duitsland. OneFor werkt met een divers en internationaal team met ervaring in technologie, risk, betalingen en CX.

OneFor Persdesk
Karin van Geelen
OneFor@Clarity.pr
Laatste van OneFor
Fintech-startup OneFor organiseert unieke wereldwijde live evenementen

Nieuw Fintech-bedrijf OneFor daagt markt voor geldoverdracht en betalingen uit met een goedkopere, snellere en veiligere oplossing
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials