www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: LVTPR

Innovatie van Sharp Energy Solutions te zien op Solar Solutions International Expo Haarlemmermeer

Utrecht, 13 september 2021 – Sharp Energy Solutions Europe neemt deel aan de Solar Solutions International Expo die plaatsvindt van 28 tot en met 30 september 2021 in Expo Haarlemmermeer in Vijfhuizen.

Solar Solutions International is de grootste zonne-energiebeurs in Noordwest-Europa en daarmee de perfecte plek om de toekomst van deze branche onder de loep te leggen. Met meer dan 250 exposanten, meer dan 80 sprekers en circa 100 seminars wordt elk aspect van zonne-energie uitgebreid behandeld. Daarmee is de beurs de moeite waard voor alle professionals in de zonne-energiebranche, zoals installateurs, groothandels en projectontwikkelaars. Daarnaast zijn ook consumenten welkom.

Sharp toont op de beurs een aantal van zijn bestsellers, waaronder de NU-JD445. Dit zonnepaneel heeft een efficiëntie van 20,1 procent, maakt gebruik van 144 M6-wafer-half-cut-cellen en is geschikt voor een voltage tot 1.500 volt. De lage temperatuurcoëfficiënt van -0,347 procent per graad Celsius voor energieoutput zorgt voor een goede performance, zelfs met een hoge omgevingstemperatuur.

De volledig zwarte NU-JC360B is gebouwd met een zwart frame en zwarte backsheet, waardoor het paneel een efficiëntie heeft van 19,46 procent. De afmetingen zijn 1.765 x 1.048 centimeter en het gewicht is 21 kilo. Daarmee voldoet het paneel aan de eisen voor residentiële, en commerciële en industriële dakinstallaties.

Voor het eerst wordt ook de NU-JD540-module tentoongesteld. Deze nieuwe module is uitgerust met 144 cellen van M10-wafer,10 busbars, een lage temperatuurcoëfficiënt van -0,341 procent/°C, een module-efficiëntie van 29,89 procent en is ontworpen voor een systeemvoltage tot 1.500 volt. Daarmee is de module perfect voor vrijeveldinstallaties en commerciële en industriële dakinstallaties.

Baudik de Vies, Country Manager Benelux, Sharp Energy Solutions Europe en Bernd Lienemann, Sales Development Manager, verwelkomen bezoekers bij de Sharp Electronics-booth, nummer U13.

De Vries: “We zijn erg blij dat de langverwachte Solar Solutions International Expo in september eindelijk plaatsvindt. We kijken ernaar uit om onze panelen en diensten te tonen aan een breed publiek. Mijn collega Bernd Lienemann is met name enthousiast over de mogelijkheid om de diverse projectopties te bespreken die Sharp aanbiedt. Ons huidige PV-portfolio heeft een productgarantie van 15 jaar, en 25 jaar aan lineaire energie-outputgarantie tot 85 procent voor gebruikers in de EU – vanaf het moment dat de panelen geleverd worden aan de eindklant. We kijken uit naar persoonlijke gesprekken met alle bezoekers. Twijfel niet om langs te komen voor een praatje.”

Meer informatie is te vinden op:
www.sharp.nl/zonne-energie

Over Sharp Energy Solutions

Sharp is een van ’s werelds grootste fabrikanten van PV-panelen en is al zestig jaar een drijvende kracht achter het gebruik van PV-technologieën. Sharp biedt zonnepanelen voor milieubewuste energieopwekking, batterijoplossingen voor het non-stopgebruik van opgeslagen energie. Tot op heden heeft Sharp wereldwijd meer dan vijftig miljoen PV-modules verkocht.

Sharp’s portfolio van hoogwaardige PV-zonnepanelen is gebouwd voor particuliere, commerciële en zonnepark-installaties. Door samen te werken met partners in vooruitstrevende technische sectoren waaronder de luchtvaart, ruimtevaart en de elektrische-mobiliteitsindustrie, toont Sharp telkens zijn innovatieve kracht met nieuwe toepassingen in zonne-energie. Sharp is actief als EPC in wereldwijde projecten en werkt daarin samen met partners aan de ontwikkeling van PV-projecten. Sharp zoekt en verwerft projectrechten in elk ontwikkelstadium en biedt partners directe toegang tot productiecapaciteiten en financieringsmogelijkheden.
Laatste van SHARP Electronics Benelux

Nederlandse kantoormedewerkers positief over gedeeltelijke terugkeer naar kantoor na pandemie, maar eisen veranderingen aan hun werkplek

Sharp introduceert ’s werelds grootste 8K-display
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Extreme Networks