Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

Minimaliseer cybersecurityrisico’s en verlicht overbelaste Security-teams met Trend Micro Support & Service-bundels

Uitgebreide managed services verhogen efficiëntie security operations

Amsterdam, 13 september 2021 - Trend Micro, wereldwijd leider in cybersecurity, introduceert Trend Micro Service One waarin het zijn managed services consolideert voor optimale enterprise threat management. Met de nieuwe servicebundels, waar ook premium support, een Early Warning Service, Managed XDR en incident response deel van kunnen uitmaken, kunnen klanten cyberdreigingen sneller voorkomen, ontdekken en erop reageren.

De groei van het aantal cyberdreigingen en het dynamische dreigingslandschap maken bedrijven kwetsbaar en zorgen ervoor dat security-experts veel tijd kwijt zijn aan triage en het onderzoeken van incidenten.

Aaron Sherrill, Senior Research Analyst bij 451 Research, onderdeel van S&P Global Market Intelligence: “Security-teams hebben moeite de juiste aanpak of strategie te kiezen om geavanceerde dreigingen te ontdekken en daarop te reageren. Nu de meeste organisaties een breed scala aan security-tools beschikbaar heeft, creëren ze steeds grotere hoeveelheden data die bekeken en geïnspecteerd moeten worden. Het wordt daarom steeds moeilijker de serieuze dreigingen op te sporen, met name de complexe, gedistribueerde dreigingen die hun werk onder de radar doen.”

Meer dan de helft van de Security Operations Center (SOC)-teams voelt zich totaal ondergesneeuwd door de hoeveelheid alerts en is er niet zeker van dat ze hier op een goede manier op reageren, aldus recent onderzoek van Trend Micro. Het uitbesteden van securitybeheer verlicht deze werklast aanzienlijk en behoedt bedrijven voor catastrofale inbraken.

De threat analysis en monitoring van Trend Micro, via zijn verschillenden services, helpt bij het verstevigen van de risk management-plannen. Managed threat detection and response over het gehele security-platform verwijdert de last van data triage bij overbelaste security-teams en stelt interne resources in staat zich te richten op het uitbouwen van de business.

“Security-teams staan onder extreme druk terwijl de cybersecurityrisico’s maar blijven toenemen”, zegt Wendy Moore, vice-president of product marketing bij Trend Micro.

“We willen het leven van onze klanten makkelijker maken en tegelijk het risico op een aanval minimaliseren. Eén manier waarop we dat doen, is door te zorgen voor beter inzicht over het gehele security-platform, van product enablement, risk monitoring en mitigation tot en met aanvalsdetectie en -respons. Onze proactieve services in de gehele lifecycle van dreigingen bieden meer en geavanceerd inzicht en bescherming waardoor organisaties dreigingen effectief kunnen beheren.”

Enterprise-security vraagt om gestroomlijnde operations met een breder perspectief, inclusief een betere context voor het jagen op en ontdekken en onschadelijk maken van dreigingen. Het krachtige cybersecurity-platform van Trend Micro ontdekt kwaadaardige activiteit, met threat intelligence vanuit diverse bronnen, waarmee dreigingen eerder ontdekt worden en het onderzoek, de analyse en responstijden verbeteren terwijl de druk op SOC-teams duidelijk afneemt.

De Trend Micro-services bieden premium klantondersteuning en kunnen worden aangevuld met onder andere:
  • Early Warning Service dat scant naar vroege indicatoren van besmetting waarna het klanten van potentiële dreigingen op de hoogte stelt voordat systemen schade oplopen.
  • Incident Response biedt expertinformatie voor het geval er een kritieke, actieve aanval plaatsvindt.
  • Managed Detection and Response monitort alerts en logs in de gehele omgeving, het identificeert en onderzoekt events en biedt continue threat-expertise
Trend Micro helpt klanten al jaren met hun digitale transformatie door het ondersteunen van interne resources waardoor klanten het meest kunnen halen uit hun security-platform.

Ga voor meer informatie over Trend Micro Service One naar: https://www.trendmicro.com/en_nl/business/services/service-one.html
Laatste van Trend Micro
Trend Micro blokkeert 41 miljard cyberdreigingen in eerste half jaar van 2021

Fabrikanten van verbonden toestellen worden geconfronteerd met veiligheidsproblemen eigen aan 5G
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Extreme Networks