www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Progress Communications

Kaspersky License Management Portal 2.0 versnelt reguliere licentiebestellingen voor partners en distributeurs

Utrecht, 26 augustus 2021 – De Kaspersky License Management Portal (LMP) - waarmee managed service providers (MSP's) licenties voor Kaspersky-producten kunnen bestellen en beheren - heeft zijn mogelijkheden geüpdatet zodat het nu ook reguliere licenties kan bestellen. Het proces voor het verlengen en bestellen van nieuwe licenties voor partners en distributeurs is nu geautomatiseerd en kan worden gedaan in een paar klikken in plaats van e-mailcorrespondentie die uren of zelfs dagen in beslag neemt. Een nieuwe stap-voor-stap productconfigurator vereenvoudigt ook aanzienlijk de selectie van geschikte Kaspersky-aanbiedingen.

Gemak van zakendoen is een belangrijke overweging waar partners op letten bij het kiezen van leveranciers om mee samen te werken. Bijna de helft van de resellers in de VS (45%) noemt dit zelfs als hun belangrijkste voordeel. Dit kan uit verschillende factoren bestaan, waaronder de gebruiksvriendelijkheid van de partnertools van de leverancier - inclusief portal, programma en inkoopproces. Hoe minder stappen er nodig zijn in het proces, hoe meer de partner zich kan richten op de ontwikkeling van zijn business en verkoop. En dat is uiteindelijk gunstig voor beide partijen.

Dankzij de update kunnen Kaspersky-partners die reguliere (jaarlijkse, niet-abonnements-) licenties gebruiken, LMP nu gebruiken voor dealregistratie, verlengingen en het plaatsen van nieuwe orders. Voor al deze scenario's suggereert de portal een native ervaring met minimale handelingen, zoals het kiezen van benodigde producten uit een configurator en het maken van een bestelling door op één knop te klikken. Zodra de aanvraag is goedgekeurd en de licenties zijn geleverd, ontvangt de partner een e-mailbericht op het adres dat tijdens de indiening is opgegeven. Er is geen extra communicatie met de distributeur of leverancier nodig - het goedkeuringsproces is volledig geautomatiseerd en wordt afgehandeld door de portal.

Een nieuwe configurator maakt ook een gebruiksvriendelijker proces mogelijk voor het selecteren van te bestellen producten. Partners kunnen een eenvoudig stappenplan volgen om een bundel van verschillende producten en diensten samen te stellen die perfect op elkaar aansluiten en de waarde van Kaspersky-bescherming voor klanten verhogen.

Het LMP dashboard

De bijgewerkte LMP vereenvoudigt ook de ervaring voor distributeurs. Hoewel hun rol hetzelfde blijft - partners helpen met verkoopexpertise, ontwikkeling en financiële programma's - kunnen ze tijd besparen op routinematige goedkeuringen, zodat ze zich kunnen concentreren op de ontwikkeling van hun bedrijf. In plaats van orders aan te maken en te bevestigen in de orderbeheertool van de leverancier, hebben distributeurs slechts één klik nodig om een orderplaatsing via de LMP te bevestigen nadat ze de financiële voorwaarden van de partner hebben gecontroleerd. Het dashboard biedt alle benodigde informatie over orders van een bepaalde partner, evenals de mogelijkheid om contact op te nemen met Kaspersky of de partner als dat nodig is.

Order overzicht

Kirill Astrakhan, Global Head of Channel, bij Kaspersky: "We willen dat onze partners succesvol zijn en daarom maken we het zo gemakkelijk mogelijk om zaken met ons te doen. Met updates voor de License Management Portal willen we de ervaring van onze partners verbeteren als het gaat om het plaatsen van bestellingen. De bijgewerkte LMP is diep geïntegreerd met Kaspersky's United Partner Portal en stelt onze partners in staat om direct een bestelling te plaatsen voor elk B2B-product, inclusief aflopende verlengingen en goedgekeurde dealregistraties, in slechts een paar klikken. Naast de LMP hebben we ook een update uitgebracht voor dealregistratie die de waarde van Kaspersky-beveiligingsproducten verhoogt door klanten juist geconfigureerde productbundels aan te bieden."

Kaspersky’s License Management Portal kan je hier vinden.
Laatste van Kaspersky
MysterySnail: Kaspersky vindt zero-day exploit voor Windows OS

Kaspersky Endpoint Security Cloud zorgt voor 100% bescherming tegen ransomware, bevestigt AV-TEST

Werken met partners kan duur komen te staan: cybersecurity-aanvallen via derden een van de duurste datalekken voor Europese bedrijven
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties

Logo Progress Communications
Kaspersky contact

Logo Kaspersky

info@kaspersky.nl
  www.kaspersky.nl
Kaspersky sociaal

Kaspersky tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix