www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

Deel dit nu via
PR: LVTPR

Werken als een baas met Poly’s Voyager 4300 UC Series-headset

De bekroonde Voyager-familie introduceert een betrouwbare en betaalbare oplossing speciaal voor de hybride werknemer

Hoofddorp, 25 augustus 2021 – Poly (NYSE: POLY) voegt de Voyager 4300 UC Series toe aan zijn bekroonde productgroep van draadloze en bluetooth Voyager-headsets. De nieuwe headset is ontworpen voor de ‘new way of working’ en zorgt ervoor dat werknemers verbonden én productief blijven – of ze nu thuis of op kantoor werken.

Werk zoals jij dat wil
De Voyager 4300 UC Series is een draadloze headset die inspeelt op de nieuwe dynamiek van het werk en bevrijdt je als het ware van je bureau. Dankzij de bluetoothverbinding blijf je tot een afstand van vijftig meter verbonden met je computer. Verder is de headset uitgerust met audiomogelijkheden van hoge kwaliteit en meerdere connectiviteitsopties – en dat voor een betaalbare prijs. Dankzij de bijgeleverde BT700-USB-adapter beschikt de Voyager 4300 UC Series over naadloze connectiviteitsopties met een smartphone of computer naar keuze - voor nog meer flexibiliteit.

Ook hebben gebruikers de volledige controle over een van de grootste pijnpunten van virtuele vergaderingen: hun mutestatus. Deze headset heeft een gebruiksvriendelijke muteknop, zodat gebruikers zeker weten dat zij de enige zijn die de hond horen blaffen naar de postbode. En de Dynamic Mute Alert-feature waarschuwt gebruikers als ze praten terwijl ze nog op mute staan, waardoor je nooit meer onopgemerkt tegen de muur zit te praten.

De Voyager 4300 UC Series biedt gebruikers de flexibiliteit om te werken met een partner naar keuze. De Microsoft Teams-gecertificeerde versie van de headset is uitgerust met een speciale Microsoft Teams-knop die bij indrukken meteen de Teams-app opstart. Ook voorziet deze versie van de headset in visuele meldingen als er een Teams-notificatie binnenkomt. Voor een naadloze out-of-the-box Zoom-vergaderingervaring bevat deze Zoom-gecertificeerde headset remote call control - waarmee je een gesprek kan starten of beëindigen en het volume kan beheren - en mute sync om het geluid van de call uit te zetten. Daarmee wordt de manier waarop je verbinding maakt nog flexibeler en eenvoudiger.

Professionele audiokwaliteit
Thuis of op kantoor: de Voyager 4300 UC Series biedt uitstekende professionele audiokwaliteit. Poly’s Acoustic Fence-technologie blokkeert ongewenst achtergrondgeluid, zodat de persoon aan de andere kant van de lijn alleen de stem van de spreker hoort. Poly SoundGuard Digital-technologie zorgt voor een veilige en comfortabele luisterervaring met natuurlijk klinkende spraak, voor een best-in-class audio-ervaring voor iedereen in de call.

John Lamarque, Senior Vice President en General Manager for Voice Collaboration and Professional Headsets bij Poly: “De laatste achttien maanden nam de vraag naar een flexibele, betrouwbare en betaalbare oplossing voor werknemers die thuis of op kantoor werken enorm toe. De Voyager 4300 UC Series levert een combinatie van professionele audio, de vrijheid om je te verplaatsen, comfort en connectiviteit – waar je ook werkt.”

Volgens recent onderzoek van Frost & Sullivan groeide de wereldwijde professionele bluetooth UC-headsetmarkt in 2020 met 88,2 procent naar 591,6 miljoen dollar. Alaa Saayed, ICT Industry Director en Fellow - Connected Work bij Frost & Sullivan: “Poly’s Voyager 4300 UC Series is een overtuigende combinatie van flexibiliteit, connectiviteit en audio van hoge kwaliteit, voor een betaalbare prijs.”

De Voyager 4300 UC Series biedt daarnaast:
  • Eenvoudige installatie en gebruik op kantoor of thuis, zonder IT-support.
  • De hele dag draagcomfort en draadloze connectiviteit tot vijftig meter, waardoor gebruikers niet aan hun bureau (of keukentafel) gebonden zijn, en is verkrijgbaar als stereoversie met twee oorkussens, of met één oorkussen.
  • De Voyager Office-basis als optionele accessoire voor vaste-telefoongebruikers. De basis laadt de headset ook op. Als alternatief kun je kiezen voor een Voyager 4300 UC-oplaadstandaard, ontworpen om het apparaat opgeladen te houden, zodat je het op elk moment kunt gebruiken (los verkrijgbaar, ook compatibel met de Voyager Focus 2).
  • Support van wereldklasse met Poly Lens – een supportservice voor persoonlijke apparaten, twee jaar garantie en toegang tot Poly’s standaard support. Voor extra gemoedsrust is de Poly+ betaalde abonnementsservice beschikbaar. Deze service biedt 24/7 technologiesupport voor persoonlijke apparaten over de hele wereld en drie jaar garantie.
Prijs en verkrijgbaarheid
De Voyager 4300 UC Series is onderdeel van de Voyager-productgroep van bluetoothheadsets en -koptelefoons. Meer informatie over de verschillende stijlen, prijs en verkrijgbaarheid is te vinden op: Voyager 4300 UC Series. De headset heeft een adviesprijs vanaf 197,95 euro en is binnenkort wereldwijd verkrijgbaar.

Over Poly
Poly (NYSE: POLY) maakt premium audio- en videoproducten voor optimale vergaderingen – overal, op elk moment en elke keer opnieuw. Onze headsets, video- en audiovergaderingsproducten, deskphones, analyticssoftware en diensten hebben een prachtig ontwerp en zijn gemaakt om mensen met de beste helderheid te verbinden. De producten zijn professioneel, gebruiksvriendelijk en integreren naadloos met de beste diensten op het gebied van video- en audiovergaderingen. Met Poly (Plantronics, Inc. – voorheen Plantronics en Polycom) ben je niet alleen aanwezig; je valt op. Meer informatie is te vinden op www.poly.com.

Noot voor de redactie:
Download hier aanvullend beeldmateriaal.
Laatste van Poly
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix