www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: AxiCom

Razer lanceert Cortex Instant Games Tournaments – een toernooiplatform met honderden mobile- en pc-games

Meer dan honderd games zijn beschikbaar bij de lancering, waaronder Sneki Snek Adventure. Gamers kunnen meedoen aan allerlei gratis toernooien om Razer Silver te winnen.

Amsterdam – Razer, het toonaangevende lifestylemerk voor gamers, introduceert Cortex Instant Games Tournaments. Dit is een gloednieuw toernooiplatform met casual games en is nu beschikbaar op Android-toestellen en zal binnenkort ook beschikbaar zijn via Razer Cortex op pc. Instant Games zijn direct speelbaar vanuit de Razer Cortex-app zonder dat er extra downloads nodig zijn. Bij elk toernooi kan Razer Silver worden gewonnen, dat kan worden ingewisseld voor hardware, accessoires en digitale prijzen van Razer.

Tegelijkertijd met Cortex Instant Games Tournaments lanceert Razer de allereerste Sneki Snek-game met Razers iconische, milieubewuste mascotte. “Sneki Snek Adventure” kan per direct worden gespeeld en er zullen toernooien voor het goede doel worden georganiseerd, exclusief op Razer Cortex. In deze Instant Game moeten gebruikers Sneki Snek uit de buurt van giftige obstakels houden en zaden verzamelen waarmee bomen kunnen worden geplant om zo bonussen te behalen. Het klassement wordt in real-time geüpdatet zodat spelers kunnen zien hoe ze ervoor staan. Alle opbrengsten van Sneki Snek Adventure worden rechtstreeks gedoneerd aan Conservation International als onderdeel van Razers duurzaamheidsdoelen en het verminderen van zijn wereldwijde ecologische voetafdruk.

image

Bij de lancering zullen op Cortex Instant Games op elk moment vier tot zes toernooien plaatsvinden. Daarnaast zijn er nog eens meer dan honderd games beschikbaar in allerlei genres die gratis kunnen worden gespeeld. Extra games en toernooien zullen voortdurend worden toegevoegd en gerouleerd op het platform om de competitie voor alle spelers zo consistent en gevarieerd mogelijk te houden.

“Dankzij de interactie met miljoenen gebruikers in onze Razer Cortex-app weten we dat gamers van een uitdaging houden - waar ze zich ook bevinden en op welk platform ze ook spelen. Dit bood ons een geweldige kans om competitief casual gaming te introduceren voor een gretig spelersbestand”, zegt Quyen Quach, Senior Director of Software bij Razer. “Razer Cortex creëert ervaringen en biedt beloningen op een manier zoals alleen Razer dat kan. Hierbij benutten we het volledige potentieel van ons onderling verbonden ecosysteem van hardware, software en diensten.”

Voor Cortex Instant Games Tournaments werkt Razer samen met Goama om Goama’s enorme collectie van casual games en mogelijkheden voor het organiseren van toernooien aan te boren. Goama levert een geavanceerde 'gamified' omgeving waarmee een game-element aan apps kan worden toegevoegd om de betrokkenheid van gebruikers te verhogen, nieuwe gebruikers aan te trekken en bestaande gebruikers te behouden.

“We zijn er trots op samen te werken met Razer zodat gamers meer mogelijkheden hebben om hun gamevaardigheden te verbeteren en beloond te worden voor hun prestaties”, aldus Taro Araya, CEO van Goama.

Razer Cortex verbetert en personaliseert de game-ervaring, voor zowel mobile als pc gamen. De app wordt direct gekoppeld aan de bestaande collectie met games en optimaliseert de prestaties van mobiele telefoons of pc's en zorgt zo voor een snellere, vloeiendere game-ervaring. Dankzij dergelijke functies en door spelers te belonen met Razer Silver voor het spelen van verschillende games op zowel mobiel als op de pc, is Razer Cortex de ideale metgezel voor gamers, zowel thuis als onderweg.

Meer informatie over Razer Cortex is hier te vinden.

Meer informatie over Razer Cortex Instant Games Tournaments is hier beschikbaar.

Over Razer Cortex Instant Games Tournaments:
  • Meer dan honderd games beschikbaar bij lancering
  • Er vinden altijd vier tot zes toernooien tegelijkertijd plaats
  • Toernooien duren tussen één dag of enkele weken
  • In elk toernooi kan tien- tot zestigduizend Razer Silver worden gewonnen
  • Exclusieve Sneki Snek Adventure-game waarbij de opbrengsten worden gedoneerd aan Conservation International
  • Er kan direct in de app worden gespeeld zonder de noodzaak voor extra downloads
  • Gebruikers kunnen meedoen via Razer Cortex Games, nu beschikbaar op Android-telefoons via Google Play en binnenkort ook op de pc
Presskit
De preskit kan hier worden gedownload.
Laatste van Razer Europe
Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

Razer Basilisk V3 biedt gamers alles wat ze zoeken in een personaliseerbare gaming-muis

Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Razer Europe contact

Logo Razer Europe

www.razer.com
Razer Europe sociaal

Razer Europe tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric