Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

RESHAPE powered by Insider kondigt "A Conversation with President Barack Obama" aan met Insider mede-oprichter en CEO, Hande Cilingir

RESHAPE, 's werelds grootste virtuele leiderschap en ervaring summit, mogelijk gemaakt door Insider, zal een gemeenschap van meer dan 10.000 mensen samenbrengen om gesprekken te starten over het opbouwen van wederkerigheid tussen consumenten en merken en het herschrijven van de ‘experience code’.

Insider, een toonaangevend SaaS-bedrijf dat cross-channel, geïndividualiseerde ervaringen realiteit maakt voor B2C-merken, organiseert RESHAPE, een tweedaagse wereldwijde virtuele summit op 15-16 september 2021.

President Barack Obama zal op 15 september samen met de mede-oprichter en CEO van Insider, Hande Cilingir, een live fireside chat bijwonen. Reserveer hier je plek.

Deze summit zal een platform bieden aan 100+ A-sprekers, waaronder Sir Martin Sorrell, Executive Chairman van S4 Capital, Gillian Tans, Chairwoman van Booking.com, Jitse Groen, CEO van Just Eat Takeaway, Carolina Garcia, Global Digitalization Manager van IKEA, Mazen Mroueh, Head of Digital Media van FrieslandCampina, Deepak Subramanian, VP Homecare van Unilever en Gijs van Engelen, Chief Digital Officer van Hunkemöller.

RESHAPE organiseert 60+ bijzondere sessies verdeeld over 4 podia over leiderschap, klantervaring, digitale transformatie, duurzaamheid en diversiteit en inclusie.

“RESHAPE zal een van de grootste en meest invloedrijke leiderschap gemeenschappen samenbrengen op een van de grootste, meest gedurfde en meest out-of-the-box conferenties met 100+ top C-level leiders en sprekers. In een op ervaring en betekenis gebaseerde economie moeten we als leiders van elkaar leren en ons richten op het opbouwen van wederkerigheid tussen consumenten en hun merken om vooruit te komen. Dit is de kans om levensechte transformatie verhalen met elkaar te delen terwijl we leren navigeren door paradigmaverschuivingen in klantervaring, leiderschap, duurzaamheid en diversiteit en inclusie - niet alleen met ons verstand, maar ook met ons hart. Er is geen andere iconische leider die het idee van RESHAPE beter vertegenwoordigt dan president Barack Obama en ik kijk uit naar een ongefilterd en inzichtelijk gesprek over het leiden van de verandering die verder gaat dan de titels”, aldus Hande Cilingir, medeoprichter en CEO van Insider.

Lees meer over RESHAPE en reserveer je plek hier.

Over Insider
Insider, een platform voor geïndividualiseerde, cross-channel-ervaringen, stelt enterprise-marketeers in staat om klantgegevens via diverse kanalen en systemen te verbinden, hun gedrag te voorspellen met een AI-intentie-engine en geïndividualiseerde klantervaringen te orkestreren. Marketeers gebruiken het Insider-platform om ervaringen te leveren via kanalen zoals Web, App, Web Push, Email, SMS, Messaging Apps (WhatsApp, Facebook Messenger, RCS), Ads, en meer.

Onlangs is Insider erkend als leider in het Gartner Magic Quadrant voor personalisatie-engines en in het Summer'21-rapport van G2. Het bedrijf werd ook erkend op The Forrester Wave for Cross-Channel Campaign Management 2021. CrunchBase rangschikte onlangs Insider's mede-oprichter en CEO Hande Cilingir als een van de beste vrouwelijke CEO's buiten de VS.
Laatste van Insider

Insider en 4NG sluiten strategisch partnership

Rivièra Maison kiest voor Insider om eCommerce groei te versnellen
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Extreme Networks