www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Edelman

BT en Microsoft kondigen strategische samenwerking aan

Gezamenlijke innovatie van BT en Microsoft richt zich op spraakdiensten voor ondernemingen, beveiliging en sectorgerichte diensten

BT en Microsoft kondigen vandaag een nieuwe strategische samenwerking aan om samen de innovatie te versnellen op het gebied van spraakdiensten, cyberveiligheid en sectorgerichte diensten in verschillende sectoren: van digitale productie tot gezondheid. De strategische samenwerking helpt bedrijven over de hele wereld om verder te groeien. Gebruikers van de door BT beheerde zakelijke diensten van Microsoft krijgen door de samenwerking een uitstekende ervaring doordat BT hun Microsoft-toepassingen integreert met zijn betrouwbare connectiviteit en cyberbeveiliging.

BT is al benoemd als één van de eerste ontwikkelingspartners voor Microsoft Operator Connect en Operator Connect Conferencing. De hernieuwde overeenkomst stelt BT in staat om op deze relatie voort te bouwen en zijn eigen wereldwijde beheerde spraakdiensten rechtstreeks via Microsoft Teams aan te bieden. Deze aanpak verbetert de klantervaring nog verder en creëert nieuwe groeikansen. Het aantal gebruikers vanBT’s managed Microsoft Teams collaboration service is in de afgelopen 12 maanden al bijna verdubbeld.

De samenwerking bouwt voort op BT's bestaande portfolio van cyberbeveiligingsdiensten op basis van Microsoft-technologie. De bedrijven gaan verder met het ontwerpen en lanceren van een nieuwe generatie managed security-diensten om de moderne collaboratieve werkplek mogelijk te maken en te beschermen. BT zal nauw samenwerken met Microsoft om verschillende beveiligingsproposities te ontwikkelen om de activiteiten van klanten in de cloud en op het eigen IT-platform te beschermen.

Twee integrale onderdelen van de samenwerking zijn duurzaamheid en samenwerking op het gebied van digitale vaardigheden. BT en Microsoft werken samen aan verdere verbetering van de duurzaamheidsprestaties van hun toeleveringsketens en bundelen hun krachten om digitale vaardigheden in de gemeenschap te bevorderen.

"BT en Microsoft lopen voorop in innovatie op het gebied van wereldwijde digitale platforms en connectiviteit die technologie en communicatie grenzeloos maken," aldus Bas Burger, CEO Global bij BT en executive sponsor van BT's samenwerking met Microsoft. BT zal de geavanceerde tools van Microsoft gebruiken om nieuwe communicatiediensten te ontwikkelen die voldoen aan de behoeften en eisen van de klanten van vandaag. Door onze visies op communicatie, connectiviteit, beveiliging en digitale technologie op elkaar af te stemmen, ondersteunen Microsoft en BT groei voor bedrijven over de hele wereld."

BT heeft deze morgen ook de resultaten voor Q1 gepubliceerd.

BT CEO Philip Jansen:"We blijven investeren in nieuwe strategische groeigebieden en hebben vandaag ook een versterkt strategisch partnerschap aangekondigd met
Microsoft, waardoor we co-innovatie zullen versnellen op alle gebieden van ons bedrijf, waaronder enterprise voice en cyber security, ter ondersteuning van onze groeistrategie."

EINDE

Voor meer informatie:

BT
Boris Kaapke, Public Relations
E-Mail: boris.kaapke@bt.com

Edelman
Lars Visser, Account Executive
Tel. + 31 614 830 518
E-Mail: lars.visser@edelman.com

Over BT
BT stelt zich ten doel de kracht van communicatie in te zetten voor een betere wereld. BT is één van 's werelds grootste leveranciers van communicatiediensten en -oplossingen en is actief in 180 landen. De kernactiviteiten van BT omvatten de wereldwijde levering van netwerk gebaseerde IT-diensten; lokale, nationale en internationale telecommunicatiediensten aan zijn klanten voor thuisgebruik, op kantoor en onderweg; producten en diensten op het gebied van breedband, TV en internet, alsmede convergente vast/mobiele producten en diensten. BT bestaat uit vier klantgerichte divisies: Consumer, Enterprise, Global en Openreach.

In het boekjaar eindigend op31 maart 2021, rapporteerde BT Group een omzet van 21.331 miljoen Britse pond met een winst voor belasting van 1.8 miljoen Britse pond.

British Telecommunications plc (BT) is een volledige dochteronderneming van BT Group plc waarin vrijwel alle bedrijfsonderdelen en activa van BT Group zijn verzameld. BT Group plc is genoteerd aan de effectenbeurs van Londen.

Bezoek voor meer informatie www.bt.com/about
Laatste van BT
BT en Microsoft kondigen strategische samenwerking aan

BT start met revolutionaire glasvezel tests, de helft minder vertraging

BT transporteert Alstom’s wereldwijde netwerk naar een digitale toekomst
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Extreme Networks