www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank

Breukelen, Nederland – 28 juli 2021 om 8 uur CEST – TIE Kinetix (Euronext: TIE) maakte vandaag bekend dat zij een vijfjarig contract heeft afgesloten met Rabobank om 100% digitalisatie van de supply chain te realiseren met het FLOW Partner Automation platform. Het initiële contract wordt gewaardeerd op meer dan € 500.000 en bevat onder meer de gefaseerde aansluiting (onboarding) van alle ruim 23.000 leveranciers voor e-facturatie.

De overeenkomst volgt op een succesvolle “Proof of Concept” (POC) fase, waarbij verschillende manieren van elektronische factuurontvangst via FLOW werden getest met geselecteerde leveranciers van de coöperatieve bank. In de POC zijn onder andere de volgende zaken succesvol opgezet: het succesvol geautomatiseerd uitwisselen van facturen via het PEPPOL-netwerk, handmatige invoer via het online portaal en geautomatiseerde verwerking van PDF-documenten.

Om de resultaten te maximaliseren, zal TIE Kinetix Rabobank ondersteunen bij het bereiken van hun digitaliseringsdoelstellingen met onboarding dienstverlening (het aansluiten van handelspartners). Dit zorgt voor een handsfree benadering van onboarding en zal ervoor zorgen dat alle leveranciers in zo kort mogelijke tijd overstappen naar elektronische facturatie.

Dit contract is wederom een belangrijke prestatie voor TIE Kinetix en versterkt de positie van het bedrijf als leider op het gebied van elektronisch factureren voor zowel organisaties in de publieke als private sector. TIE Kinetix verwacht dat het Rabobank zal helpen de gestelde doelen te bereiken gedurende de eerste periode van vijf jaar, waarna het contract onbeperkt kan worden verlengd voor perioden van 12 maanden.

Dit document kan verwachtingen bevatten omtrent de financiële gang van zaken en de resultaten van de activiteiten van TIE Kinetix, alsmede bepaalde daarmee verband houdende plannen en doelstellingen. Dergelijke toekomstverwachtingen gaan uiteraard gepaard met risico's en onzekerheden omdat zij betrekking hebben op toekomstige gebeurtenissen, en als zodanig afhankelijk zijn van bepaalde omstandigheden die zich in de toekomst mogelijk niet zullen voordoen. Verschillende factoren kunnen ertoe leiden dat de werkelijke resultaten en ontwikkelingen aanzienlijk afwijken van expliciet of impliciet gedane uitspraken over toekomstverwachtingen. Dergelijke factoren kunnen bijvoorbeeld zijn veranderingen in de uitgaven van bedrijven in belangrijke markten, in wettelijke veranderingen en veranderingen op de financiële markten, in het subsidieregime van de EU, in het salarisniveau van werknemers, in toekomstige financieringskosten, in toekomstige overnames of afstotingen en in het tempo van technologische ontwikkelingen. TIE Kinetix kan daarom niet garanderen dat de verwachtingen zullen worden gerealiseerd. TIE Kinetix aanvaardt evenmin enige verplichting om in dit document gedane uitspraken te actualiseren.
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank

TIE Kinetix presenteert de Summer Release 2021 van het FLOW Platform

TIE Kinetix sluit overeenkomst met Olympia, leverancier van de Gemeente Amsterdam
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
TIE Kinetix N... contact

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric