www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Lubbers De Jong

Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

Ivanti Neurons voor HR en Facilities helpt organisaties om de terugkeer van werknemers naar kantoor te vergemakkelijken met geautomatiseerde workflows

Den Bosch, 27 juli 2021 - Ivanti, het automatiseringsplatform dat IT assets van cloud tot edge detecteert, beheert, beveiligt en onderhoudt, kondigt de lancering aan van Ivanti Neurons voor HR en Ivanti Neurons voor Facilities. Deze twee oplossingen breiden de mogelijkheden voor servicemanagement uit naar de gehele organisatie om zo activiteiten te stroomlijnen, productiviteit te verhogen en de werknemerservaring te verbeteren.

Ivanti Neurons voor HR levert een gestroomlijnde en geautomatiseerde HR servicemanagement-oplossing, waarmee organisaties een efficiëntere en productievere werknemerservaring kunnen bieden. Met Ivanti Neurons voor HR is het eenvoudig om de onboarding van werknemers en transitieprocessen te automatiseren en te vereenvoudigen. Ook verbetert het casemanagement met automatisering en self-service, en biedt het direct toegang tot HR-diensten via een enkel selfserviceportaal. Hiermee kunnen organisaties de efficiëntie drastisch verbeteren, administratieve kosten verlagen en HR-diensten leveren die de werknemerservaring vanaf de eerste dag aanzienlijk verbeteren.

In de Gartner Market Guide for 2020 Integrated HR Service Management Solutions staat: "Effectieve inzet van geïntegreerde HRSM-tools biedt een stabiele basis voor een betere HR-administratie en kan helpen de administratieve HR-kosten tot 30% te verlagen. Ook vermindert het de afhankelijkheid van HR-vertegenwoordigers om routinevragen te beantwoorden en maakt het mogelijk om intern HR-personeel voor meer strategische taken in te zetten."

Automatisering voor facility managers
Ivanti Neurons for Facilities is een robuuste oplossing die Facilities Managers ondersteunt en ze in staat stelt om te voldoen aan de behoefte om workflows te automatiseren voor dagelijkse werkorders, werkopdrachten, onderhoudstaken en facilitaire projecten. Ivanti Neurons for Facilities is ontwikkeld om tegemoet te komen aan de toenemende behoeften aan facilitaire teams bij de overgang van medewerkers van remote naar hybride of in-person werkomgevingen. Zo bevat de oplossing functies die de overgang naadloos laten verlopen door middel van een eenvoudig te beheren opschoningsplanning, PPE-voorraadaanvragen, uitgebreide locatieopties en het biedt de mogelijkheid om snel toegang te geven of in te trekken. Met dit nieuwe product helpt Ivanti organisaties om soepele werktransities te realiseren door project-workflows te automatiseren, waardoor medewerkers sneller en beter worden bediend.

"De Everywhere Workplace ziet er anders uit van organisatie tot organisatie, en van werknemer tot werknemer," zegt Nayaki Nayyar, President en Chief Product Officer. "Maar met het Ivanti Neurons platform kunnen HR en facilitaire teams gemakkelijk tegemoetkomen aan verschillende soorten werkscenario's - in-person, remote en hybride. Daarnaast kunnen organisaties ook snel alle veranderende regelgeving, beleidsregels en statuten operationaliseren en tegelijkertijd zorgen voor een soepele bedrijfscontinuïteit en een superieure werknemerservaring."

Door het gebruik van Ivanti Neurons uit te breiden naar de hele organisatie kunnen organisaties het aanvraagproces van medewerkers van begin tot eind te automatiseren en een uitstekende werknemerservaring leveren. Verder zorgt het er voor dat alle transacties worden gedocumenteerd, dat een volledig controletraject van de communicatie van de werknemers wordt opgesteld en dat er een consistente en tijdige dienstverlening kan worden gegarandeerd. Met de mogelijkheden van Ivanti Neurons kunnen afdelingen nu beter samenwerken en de efficiëntie en productiviteit van de hele afdeling verbeteren.

"In een organisatie met meer dan 20.000 werknemers is het een hele uitdaging om alle gegevens nauwkeurig bij te houden," zegt Peter Cox, Service Operations Manager bij Foodstuffs. "Door enterprise servicemanagement uit te breiden naar HR, zijn we nu in staat om eventuele pieken voor te blijven door middel van geautomatiseerde workflows die HR-management op de hoogte stelt van wijzigingen door medewerkers. En zodra HR deze bekijkt en goedkeurt, worden de gegevens automatisch bijgewerkt."

Ivanti Neurons for HR en Ivanti Neurons for Facilities zijn nu beschikbaar. Bekijk de Ivanti Neurons productpagina voor meer informatie.

Over Ivanti
Ivanti maakt de Everywhere Workplace mogelijk. In de Everywhere Workplace gebruiken werknemers ontelbare apparaten om toegang te krijgen tot IT-applicaties en data over verschillende netwerken om productief te blijven terwijl ze overal vandaan werken. Het Ivanti Neurons automatiseringsplatform verbindt de toonaangevende unified endpoint management, zero trust security en enterprise service management oplossingen van het bedrijf en biedt zo een uniform IT-platform dat apparaten in staat stelt zichzelf te herstellen en te beveiligen en gebruikers in staat stelt tot zelfbediening. Meer dan 40.000 klanten, waaronder 78 van de Fortune 100, hebben Ivanti gekozen voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van hun IT assets van cloud tot edge, en het leveren van uitstekende eindgebruikerservaringen voor werknemers, waar en hoe ze ook werken. Voor meer informatie, bezoek www.ivanti.nl en volg @GoIvanti.
Laatste van Ivanti
Ivanti erkend als enige visionair in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ for Unified Endpoint Management Tools

Ivanti breidt cybersecurity-aanbod uit met Neurons for Zero Trust Access

Ivanti neemt RiskSense over om Patch Management-markt te versterken
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials