www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: ItsaRep

HMD Global introduceert levensbestendige Nokia smartphone met 4-3-3-1 duurzaamheidsbelofte

Nieuwe water- en schokbestendige Nokia XR20 ontvangt de langste ondersteuning tot nu toe

HMD Global, home of Nokia Phones, voegt een nieuwe 5G-smartphone toe aan de X-series. De Nokia XR20 is de eerste robuuste Nokia smartphone, gebouwd om alle aspecten van het dagelijks én professionele leven te weerstaan. De introductie onderstreept HMD Global’s bewuste keuze voor duurzaamheid en smartphones die lang blijven meegaan. Samen met de onlangs gelanceerde diensten HMD Enable Pro en/of HMD Connect Pro biedt HMD Global nu met de nieuwe Nokia XR20 een all-round zakelijke totaaloplossing.

Gebouwd om lang mee te gaan
De Nokia XR20 biedt de sterkste constructie en de langste software ondersteuning tot nu toe. Het toestel is bestand tegen onder andere extreme temperaturen van 55 graden Celsius tot -22 graden Celsius, een val van 1,8 meter en 1 uur onder water. Daarmee kan de smartphone omstandigheden aan die veel zwaarder zijn dan het tumult van het dagelijks leven. De levensbestendige telefoon met militaire standaard (Mil-STD-810H) heeft nochtans dezelfde kenmerkende Scandinavische uitstraling als andere Nokia smartphones.

Ondersteund door een aantrekkelijke '4-3-3-1'-belofte, wordt de Nokia XR20 geleverd met vier jaar maandelijkse beveiligingsupdates, drie jaar Android OS-upgrades en een verlengde garantie van drie jaar. Het scherm is gemaakt van één van de sterkste glassoorten die er is - Corning Gorilla Glass Victus - en is vier keer krasbestendiger dan zijn concurrenten. Mocht het toch binnen een jaar vanaf gebruik onverwacht breken, dan wordt het gratis vervangen.

Specificaties
De Nokia XR20 biedt een batterijduur van maximaal twee dagen en ondersteunt 15 W Qi draadloos opladen en 18 W snelladen. Het toestel wordt, net als andere smartphones in de X-serie, geleverd zonder wandoplader, waarmee HMD Global een bijdrage wil leveren aan de vermindering van de grote hoeveelheid afval die wordt veroorzaakt door telefoonopladers. De lader wordt apart verkocht via Nokia.com. De opbrengst van de verkoop van die lader komt volledig ten goede aan CLEAR RIVERS, een Nederlandse non-profitorganisatie die zich inzet om plastic afval uit internationale waterwegen te verwijderen.

De Nokia XR20 is uitgerust met een 48 MP + 13 MP ZEISS Optics dubbele camera met twee flitsers voor het maken  van portret-  en landschapsopnames, zelfs in de duisternis. Filmen wordt ondersteund door de geheel nieuwe SpeedWarp-modus, Action Cam-modus voor stabiliteit en audio van OZO voor windruisonderdrukking. OZO Playback biedt ondersteuning van extra luidsprekers.

Het slimme ontwerp van de Nokia XR20 zorgt voor goed zicht in direct zonlicht en soepel browsen, zelfs met natte handen of handschoenen.

ExpressVPN partnership
Tevens kondigt HMD Global een nieuw langetermijnpartnerschap aan met VPN-aanbieder ExpressVPN (Virtual Private Network). De dienst versleutelt verbindingen bij onbeveiligde wifi-punten en op 3G-, 4G- en 5G-netwerken. Beginnend met de Nokia XR20, zullen alle toekomstige Nokia G-serie en X-serie smartphones gebruik kunnen maken van ExpressVPN.

Prijs en beschikbaarheid
De Nokia XR20 is verkrijgbaar in Nederland vanaf eind augustus in de kleuren Ultra Blue en Granite Grey en wordt geleverd in configuraties van 4/64 GB en 6/128 GB vanaf €499.

"Gebruikers ervaren pijnpunten rondom duurzaamheid en levensduur. Binnen de bedrijfswereld zijn we daar al langer mee bezig. We ontdekten dat 73 procent van de gebruikers hun telefoon langer wil houden en dat ook zou doen als hun apparaten in de loop van de tijd zouden worden onderhouden. HMD Global stelt mensen in staat om vroegtijdige vervanging van apparaten te voorkomen en stimuleert een duurzamere consumptie door middel van beloften voor een lange levensduur”, zegt Stefan De Clerck, General Manager Benelux en Frankrijk bij HMD Global. “Ons doel is om mensen producten te bieden waar ze dol op zullen zijn, die ze vertrouwen en die ze langer willen bewaren. We zijn dus verheugd om de Nokia XR20 aan te kondigen; een levensbestendige smartphone met ons kenmerkende slanke, Scandinavische ontwerp, gebouwd voor zowel consumenten als bedrijven.”

Klik hier voor meer informatie over de Nokia XR20.

Download ondersteunend materiaal hier

Over HMD Global

HMD Global Oy, gevestigd in Espoo, Finland, is home of Nokia-telefoons en HMD-services. De missie is het bieden van toegankelijke connectiviteit voor iedereen. HMD ontwerpt en verkoopt een reeks smartphones en feature phones en een groeiend portfolio van innovatieve diensten. HMD zet zich voortdurend in voor veiligheid, duurzaamheid, betrouwbaarheid en kwaliteit en is de trotse exclusieve licentiehouder van het Nokia-merk voor telefoons, tablets en accessoires. Voor meer informatie, zie  www.hmdglobal.com

Nokia is een gedeponeerd handelsmerk van Nokia Corporation. Google, Google Photos, Android en Android One, zijn handelsmerken van Google LLC. Alle specificaties, functies en andere verstrekte productinformatie kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Variaties op het aanbod kunnen van toepassing zijn. Controleer de lokale beschikbaarheid.
Laatste van HMD Global

HMD Global sluit partnership met Nokia en CGI en versterkt services voor zakelijke IoT-markt

HMD Global groeit door naar one-stop-shop met introductie van nieuwe EMM-service HMD Enable Pro
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
HMD Global contact

Logo HMD Global

HMD Global sociaal

HMD Global tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric