www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: AxiCom

LANCOM breidt firewall-portfolio voor mkb-bedrijven uit met nieuw rackmount-model UF-360

Aken – LANCOM Systems, de Duitse netwerkleverancier, breidt zijn aanbod van rackmount-firewalls voor het midden- en kleinbedrijf uit. De nieuwe LANCOM R&S Unified Firewall UF-360 is een krachtige alles-in-één-oplossing voor effectieve cybersecurity. De firewall combineert geavanceerde cybersecurity-technologieën, zoals Unified Threat Management (UTM), met sandboxing en machine learning. De UF-360 is per direct verkrijgbaar bij LANCOM-distributeurs.

Met de introductie van de UF-360 gaat LANCOM verder met het vernieuwen van zijn UTM-firewalls. Dankzij een volledig nieuw hardware-ontwerp en uitgebreide softwarefuncties, is de alles-in-één-oplossing een stuk krachtiger dan zijn voorganger, de UF-300. Zo zijn de prestaties en opslagcapaciteit verdubbeld, is er een nieuwe module-uitbreidingssleuf en zijn er twee 10 Gbps SFP+-interfaces. Dit maakt hem uitermate geschikt voor middelgrote tot grote kantoor- en schoolomgevingen, afhankelijk van het respectieve datavolume.

SSL, Deep Packet Inspection en machine learning
De UF-360 heeft met krachtige SSL-inspectie een antwoord op de toenemende versleuteling van dataverkeer. Daarnaast biedt de R&S PACE2 Deep Packet Inspection-engine bescherming tegen zeer complexe APT-cyberaanvallen. Hiermee kunnen netwerkverkeer, protocollen en applicaties nauwkeurig worden geclassificeerd en wordt bescherming geboden tegen het lekken en verliezen van data (Data Loss Prevention, DLP), zelfs op laag 7-niveau. Om malware en virussen, zoals zero-day-exploits, te voorkomen, worden verdachte bestanden in een afgeschermde sandbox geanalyseerd met behulp van machine learning. De clouddienst die hiervoor wordt gebruikt, wordt gehost in Duitsland.

Grafische gebruikersinterface & cloudbeheer
Een intuïtieve grafische gebruikersinterface zorgt voor meer inzicht in de beveiligde gebieden van een organisatie en vereenvoudigt de implementatie van bedrijfsbrede beveiligings- en compliance-eisen. De hoogste mate van betrouwbaarheid wordt geboden door een High Availability (HA)-netwerk met redundante hardware. Bovendien kan de UF-360 via een eenvoudig koppelproces worden aangesloten op de LANCOM Management Cloud (LMC). Dit zorgt voor overzichtelijke monitoring, inclusief een alarmsysteem voor de apparaatstatus en voor configuratie op afstand via de cloud.

De LANCOM R&S Unified Firewall UF-360 is per direct verkrijgbaar voor een prijs van €1.999, exclusief BTW. Voor het gebruik van de firewall en het ontvangen van software-updates is minimaal een "Basic License" vereist. Met de "Full License" zijn alle UTM-functies beschikbaar. De licenties hebben een looptijd van één, drie of vijf jaar.

De UF-360 heeft een garantie van drie jaar, die kan worden verlengd tot vijf jaar. Ondersteuning wordt geboden door het LANCOM Support Center. Een gedetailleerd overzicht van de modellen en meer informatie over de LANCOM R&S Unified Firewall-productreeks zijn hier beschikbaar: https://www.lancom-systems.de/produkte/security/unified-firewalls

Over LANCOM Systems:
LANCOM Systems GmbH is een leidende Europese fabrikant van netwerk- en security-oplossingen voor het bedrijfsleven en de publieke sector. Het portfolio bevat hardware (WAN, LAN, WLAN, Firewalls), virtuele netwerkcomponenten en cloud-gebaseerd software-defined networking (SDN).

De ontwikkeling en productie van software en hardware vinden voornamelijk plaats in Duitsland, evenals de hosting van het netwerkbeheer. LANCOM besteedt veel aandacht aan betrouwbaarheid en veiligheid. Het bedrijf garandeert dat zijn producten vrij zijn van ‘achterdeuren’ en is lid van “IT Security Made in Germany”, een initiatief van het Duitse Ministerie van Economische Zaken.

LANCOM werd opgericht in 2002 en heeft zijn hoofdkantoor in Würselen bij Aken. Klanten zijn onder meer mkb, overheidsinstellingen, instituties en grote bedrijven uit de hele wereld. Sinds de zomer van 2018 is het bedrijf een zelfstandige dochteronderneming binnen de in München gevestigde technologiegroep Rohde & Schwarz.
Laatste van LANCOM Systems
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
LANCOM Systems contact

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric