www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: AxiCom

Enphase Energy ontvangt EES-award voor nieuw Encharge-opslagsysteem voor woningen

‘s Hertogenbosch, 26 juli 2021 – Enphase Energy heeft de prestigieuze EES-award gewonnen voor zijn nieuwe Encharge-opslagsysteem voor woningen. De EES-award wordt toegekend aan innovatieve producten en oplossingen gericht op stationaire en mobiele opslagsystemen voor elektrische energie. Tijdens een virtueel evenement dat op 21 juli door de Smarter E-organisatie werd gehouden, werd de award virtueel overhandigd aan Peter van Berkel, General Manager Enphase Energy Europe.

De jury was onder de indruk van de unieke, veilige en solide aanpak die zeer relevant is voor internationale markten die te maken hebben met instabiele stroomvoorziening en gebukt gaan onder barre weersomstandigheden. Doordat er meerdere micro-omvormers worden gebruikt, neemt de modulariteit toe, ontstaat redundantie en wordt de betrouwbaarheid verhoogd. De installatie van het systeem is eenvoudiger door het gebruik van individuele units met een lager gewicht, AC-bedrading, en een eenfasig of driefasig systeem. Draadloze communicatie met de controle-unit en andere communicatie-interfaces, waaronder de PV-omvormer, is een goede ontwikkeling, vooral met het oog op elektriciteitsvoorziening in landelijke gebieden.

“Deze prijs is een ware erkenning van de industrie dat het Encharge-opslagsysteem voor woningen een innovatief, betrouwbaar product is voor huiseigenaren die energieonafhankelijk willen worden. Het alles-in-één, AC-gekoppeld opslagsysteem is betrouwbaar, slim, simpel en veilig. Het heeft een totale bruikbare energiecapaciteit van 3,5 kWh (Encharge 3) of 10,5 kWh (Encharge 10) en omvat vier ingebouwde net-vormende micro-omvormers met een nominaal vermogen van 1,28 kW. Installateurs kunnen snel de juiste systeemgrootte bepalen om aan de behoeften van hun klanten te voldoe”, zegt Peter van Berkel, General Manager Enphase Energy Europe.

De Encharge 3 en Encharge 10 zijn nu al te bestellen in Duitsland. Beschikbaarheid in België volgt in september en andere Europese landen zullen daarna volgen. De Encharge 3 en Encharge 10 zullen in het najaar van 2021 te zien zijn op verschillende Europese vakbeurzen, waaronder Intersolar in München en Solar Solutions in Nederland.

Over Enphase Energy, Inc.
Enphase Energy, een wereldwijd opererend energietechnologiebedrijf, levert slimme, eenvoudig te gebruiken oplossingen die de opwekking, opslag en het beheer van zonne-energie op één intelligent platform samenbrengt. Het bedrijf heeft met zijn micro-omvormertechnologie een revolutie teweeggebracht op het gebied van zonne-energie en produceert een volledig geïntegreerde oplossing voor zonne-energieopwekking en –opslag. Enphase heeft al meer dan 34 miljoen micro-omvormers geleverd en meer dan 1,5 miljoen Enphase-systemen zijn geïmplementeerd, verspreid over meer dan 130 landen. Voor meer informatie, bezoek www.enphase.com en volg het bedrijf op Facebook, LinkedIn en Twitter.

Enphase Energy, Enphase, het E-logo en andere handelsmerken of productnamen zijn geregistreerd door Enphase Energy, Inc. Andere namen zijn voor informatiedoeleinden en kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaars.

Contact:
Robert Gruijters
Marketing Director EMEA
rgruijters@enphaseenergy.com
Telephone: 31-6-82390633
Laatste van Enphase Energy

Enphase Energy betreedt zakelijke markt in Nederland
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Enphase Energy contact

Logo Enphase Energy

+31-73-7041633
  enphase.com
Enphase Energy sociaal

Enphase Energy tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric