www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Wisse Kommunikatie

Rockwell Automation finalist voor de Microsoft Internet of Things Partner of the Year Award 2021

Rockwell Automation werd gekozen uit meer dan 4.400 nominaties uit ruim 100 landen

Rockwell Automation, Inc. (NYSE: ROK), een van de belangrijkste aanbieders op het gebied van industriële automatisering en digitale transformatie ter wereld, is genomineerd als finalist voor de Microsoft Internet of Things Partner of the Year Award 2021. Het bedrijf verdiende deze erkenning in het netwerk van top Microsoft-partners omdat het uitmuntendheid in innovatie en de implementatie van klantoplossingen op basis van Microsoft-technologie heeft laten zien.

“We vinden het een hele eer om deze erkenning van Microsoft te ontvangen”, zei Blake Moret, CEO van Rockwell Automation. “Rockwell is altijd heel resultaatgericht en in de samenwerking met Microsoft kunnen we dat echt laten zien. Met de intelligente industriële systemen die wij bieden, besparen onze klanten direct op kosten voor de infrastructuur, versnellen ze de time-to-value en realiseren ze een hogere productiviteit.”

De Microsoft Partner of the Year Awards zijn een erkenning voor Microsoft-partners die in het afgelopen jaar uitmuntende, op Microsoft-producten gebaseerde oplossingen hebben ontwikkeld en gerealiseerd. De awards zijn in verschillende categorieën onderverdeeld. De winnaars zijn gekozen uit meer dan 4.400 nominaties uit ruim 100 landen wereldwijd. Rockwell Automation werd genomineerd omdat het uitstekende oplossingen en services voor IoT levert.

De Internet of Things Partner of the Year Award 2021 is een erkenning voor Microsoft-partners die op basis van intelligente cloud en edge-innovaties efficiënte oplossingen zoals Azure, IOT en edge-apparatuur voor zijn klanten ontwikkeld en geïmplementeerd hebben. Deze oplossingen helpen bedrijven bij het snel verbeteren van hun activiteiten omdat ze inzicht geven in hun digitale assets; bijvoorbeeld waar deze zich bevinden en of er onderhoud noodzakelijk is. Zo kan zero downtime gewaarborgd worden, waardoor de bedrijfsresultaten verbeteren.

“Ik vind het een eer om de winnaars en de finalisten van de Microsoft Partner of the Year Awards 2021 bekend te maken”, aldus Rodney Clark, corporate vice-president, Global Partner Solutions, Channel Sales en Channel Chief van Microsoft. “Deze opmerkelijke partners hebben blijk gegeven van hun grote betrokkenheid bij het ontwikkelen van wereldklasse cloud-to-edge oplossingen voor hun klanten. Ze zijn de beste en slimste partners die ons ecosysteem te bieden heeft.’

Het persbericht van Microsoft, met nadere informatie over de awards en een volledige lijst van winnaars en finalisten vindt u bij: https://news.microsoft.com/2021/07/08/microsoft-announces-2021-partner-of-the-year-awards-winners-and-finalists/

Noot voor de pers: meer informatie over Rockwell Automation kunt u vinden op: https://www.rockwellautomation.com. U kunt ook contact opnemen met Theo Snijders van Wisse Kommunikatie, telefoon: 026-4431523 of per e-mail: theo.snijders@wisse-worldcom.nl.

Over Rockwell Automation
Rockwell Automation, Inc. (NYSE: ROK), is een van de wereldwijde leiders op het gebied van industriële automatisering en digitale transformatie. Het bedrijf verbindt de vindingrijkheid van mensen met de mogelijkheden van de technologie, waardoor de wereld productiever en duurzamer wordt. Het in Milwaukee, Wisconsin, gevestigde Rockwell Automation heeft circa 24.000 werknemers in dienst, die klanten in meer dan 100 landen bedienen. Meer informatie over de manier waarop we de ‘Connected Enterprise’ tot leven brengen binnen industriële ondernemingen, vindt u op www.rockwellautomation.com.
Laatste van Rockwell Automation
Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

Rockwell Automation rondt overname van Plex Systems af

Rockwell Automation start met TechEd Tuesdays, een hands-on interactieve training over smart manufacturing
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Rockwell Autom.. contact

Logo Rockwell Automation

Rockwell Autom.. sociaal

Rockwell Autom.. tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials