www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Whizpr

Dell UltraSharp Webcam is 's werelds meest intelligente 4K-webcam in zijn klasse

Amsterdam, 22 juli 2021 - Dell Technologies introduceert met de Dell UltraSharp Webcam WB7022 een gloednieuwe externe 4K-webcam die de videoconferencing-ervaring volledig herdefinieert. De webcam is uitgerust met negen nieuwe technologieën waarvoor Dell Technologies patenten heeft aangevraagd. De camera is ideaal om in professionele omgevingen te gebruiken of voor thuiswerkers die een feilloze videoconferentie willen opzetten.

Door de pandemie werd het aandeel van videoconferencing in meetings alsmaar groter. Amper één week na de wereldwijde lockdowns vorig jaar hadden al 62 miljoen gebruikers videoconferencing-apps gedownload[1]. Verwacht wordt dat de markt van videoconferencing in 2026 meer dan $50 miljard aan inkomsten zal genereren [2]. Een degelijke webcam wordt dan nog crucialer. Met dat in het achterhoofd ontwikkelde Dell de 4K-webcam UltraSharp Webcam WB7022. De Dell UltraSharp-webcam is gecertificeerd voor unified communications-platforms zoals Microsoft Teams en Zoom.

4K-webcam met beste beeldkwaliteit in zijn klasse
De Dell UltraSharp Webcam WB7022 biedt de beste beeldkwaliteit in zijn klasse van 4K-webcams [3] en levert een uitstekende videokwaliteit in alle lichtomstandigheden. Deze webcam is geïnspireerd op DSLR-camera's en beschikt over een grote 4K Sony STARVISTM CMOS-sensor en een multi-elementlens die meer licht vangt voor kristalhelder videobeeld.

“Onze visie begon met het benchmarken van de beeldkwaliteit van DSLR-fotocamera's die professionals en fotoliefhebbers dagelijks gebruiken. Ons R&D-team heeft zichzelf vervolgens uitgedaagd om een webcam te ontwikkelen die een DSLR-achtige beeldkwaliteit biedt en tegelijkertijd intelligent en gebruiksvriendelijk is”, verteltWee Kee Yeo, Vice President Client Peripherals, Global Software & Peripherals Product Group, Dell Technologies.

Ongeacht de lichtomstandigheden helpt de Digital Overlap HDR-functie in de Dell UltraSharp-webcam om levensechte kleuren te behouden en de belichting in balans te brengen. De 3D/2D-videoruisreductie verwijdert ook automatisch korrelige beelden, zodat u er zelfs bij weinig licht goed uitziet.

‘s Werelds meest intelligente 4K-webcam in zijn klasse met auto-framing, slimme beveiliging en meer
Net zoals zakelijke pc’s steeds ‘intelligenter’ worden, heeft Dell Technologies deze webcam volgestopt met intelligente functies om zich automatisch aan elke opstelling en situatie aan te passen. Zo maakt de functie Auto-framing bijvoorbeeld gebruik van artificial intelligence (AI) om de gebruiker in elk frame scherp en gecentreerd te houden.

Gebruikers kunnen daarnaast ook hun gezichtsveld aanpassen tot 65°, 78° en 90°. Gecombineerd met de 5x digitale zoom zorgt dit ervoor dat de persoon er altijd op zijn best uitziet.

Door dergelijke slimme beveiligingsfuncties in de webcam te integreren, wordt de hele kijkervaring verbeterd. De Dell UltraSharp-webcam is bijvoorbeeld ook voorzien van Windows Hello, zodat gebruikers zich via gezichtsherkenning snel en veilig kunnen aanmelden.

De Dell ExpressSign-in functie maakt de connectie met Dell-pc's feilloos. Dit betekent dat nabijheidssensoren op de webcam de aanwezigheid van de gebruiker detecteren wanneer hij het toestel nadert en hem automatisch afmeldt als hij zijn plaats verlaat. Dit verhoogt het beveiligingsniveau zonder dat de gebruiker ook maar een vinger hoeft uit te steken. Tot slot biedt Dell een magnetische cover die over de lens kan geplaatst worden als de camera niet in gebruik is. Bij het gebruik van de camera kan de cover dankzij de magneet op de achterkant bevestigd worden.

‘s Werelds meest naadloze oplossing voor het monteren van een webcam in zijn klasse
Het oog wil ook wat. Daarom kreeg deze Dell UltraSharp-webcam een gestroomlijnd ontwerp met een hoogwaardige, volledig cilindrische behuizing van aluminium. De doordachte ronde vorm en de slanke monitorbevestiging van de UltraSharp-webcam zorgen voor minimale afleiding aan de voorzijde van het scherm, zodat de gebruiker zich kan concentreren op zijn taken en niet op de apparatuur.

In combinatie met een slanke en handige magnetische houder en statiefadapter voor moeiteloze overgang tussen monitor en statief [4], heeft u te maken met 's werelds meest naadloze oplossing voor webcambevestiging in zijn klasse [5]. De webcam is perfect voor videovergaderingen, of u nu een presentatie geeft, een één-op-één-vergadering heeft ofe-sports livestreamt op Twitch.

Beschikbaarheid
De UltraSharp Webcam (WB7022) is vanaf nu wereldwijd verkrijgbaar voor 295,- euro.

Extra info
- Bekijk hiereen geanimeerde exploded view van de camera
- Meer informatie en beeldmateriaal vindt u in onzeperskit.
- Ontdek de AI Auto Framingin deze korte video.
- Bekijk in deze videode verschillen in gezichtsveld(65° beperkte beeldhoek, 78° middelgrote beeldhoek en 90° brede beeldhoek)

[1]Video Conferencing Apps Surge from Coronavirus, Lexi Sydow, March 30, 2020
[2]Video Conferencing Market, Industry Trends, Global Market Insights, May 2020
[3] Gebaseerd op een onafhankelijk onderzoek bij onder 20 ervaren webcamgebruikers in opdracht van Dell. Deelnemers evalueerden de helderheid, kleurverzadiging en scherpte van live video's van webvergaderingen die werden gestreamd met de Dell UltraSharp webcam en toonaangevende concurrerende externe 4K persoonlijke conferencing webcams in uniforme, lage en hoge contrasterende lichtomstandigheden (Er werden geen fysieke webcams of merken aan de deelnemers getoond) (juni 2021).
[4] Statief apart verkrijgbaar
[5] Gebaseerd op interne analyse van externe 4K persoonlijke conferencing webcams, april 2021

Over Dell Technologies
Dell Technologies (NYSE:DELL) helpt organisaties en individuen bij het bouwen van een digitale toekomst en het transformeren van hoe zij werken, leven en spelen. Het bedrijf biedt klanten het breedste en meest innovatieve technologie- en dienstenportfolio voor het datatijdperk.

Dell Technologies
Marcel van der Geld
T. 06 30 02 32 81
E. marcel.geld(at)dell.com

Whizpr
Paul Maris / Winnie Silvertand
E. dell(at)whizpr.nl
Laatste van Dell Technologies
Nieuw Dell Technologies onderzoek toont aan: Meerderheid bedrijven vreest de gevolgen van een cyberaanval

Dell presenteert nieuwe monitors voor thuis en onderweg

Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Dell Technolog.. contact

Logo Dell Technologies

sales_nl@dell.com
  www.dell.com/nl-nl
Dell Technolog.. sociaal

Dell Technolog.. tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric