www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

Olympische skaters en Incentro gaan voor goud

Utrecht, vrijdag 23 juli 2021 - Vandaag gaan de Olympische Spelen in Tokio officieel van start en de sport skateboarden staat daar voor het eerst in de historie op het programma. Digitale dienstverlener Incentro verbond zich aan skateboarden kort nadat de sport in augustus 2016 de olympische status had verworven. Met als doel om een steentje bij te dragen aan de professionalisering van de sport en via o.a. een skate community app het skaten te laten groeien in de breedte. Zowel de skaters als Incentro omarmen verandering en gaan voor het ultieme resultaat: goud.

Incentro heeft sinds 2017 een partnership met de Skateboard Federatie Nederl and (SFN). Daarnaast sponsort Incentro skateboarders Candy Jacobs, Roos Zwetsloot, Douwe Macaré en Rob Maatman. Incentro voelt zich verbonden met de sport skateboarden, vanwege de drive naar vakmanschap van de skaters en de lef die daarvoor nodig is. O.a. door de ondersteuning van Incentro konden de skaters alle veranderingen omarmen en zich focussen op hun voorbereiding op de Olympische Spelen.

Ooit ga je voor goud
In de aanloop naar de Olympische Spelen staan Roos en Candy in het middelpunt van de campagne Ooit ga je voor goud. Digitale dienstverlener Incentro vraagt in deze campagne aandacht voor de sport skateboarden en de deelname van Roos en Candy. In de campagne werd stilgestaan bij de skate community app, documentaires over Roos en Candy, het beheer van een skate website en de link van Incentro met skateboarden.

Roos gaat voor goud en Covid-19 gooit roet in het eten van Candy
Toen skaters Roos Zwetsloot en Candy Jacobs ooit begonnen met skaten lag het niet in de lijn van verwachting dat zij ooit de mogelijkheid zouden krijgen om deel te nemen aan de Olympische Spelen. Nadat de olympische status werd toegewezen aan skateboarden evolueerde de sport en de skaters moesten omgaan met de bijbehorende veranderingen en de professionaliseringsslag. Dit resulteerde in meer trainingsuren, meer druk, meer begeleiding en meer (media-)aandacht. Roos en Candy hebben deze veranderingen omarmd en hebben door het perfectioneren van hun vakmanschap, het tonen van flexibiliteit en doorzettingsvermogen deelname aan de Olympische Spelen afgedwongen.

Waar Roos op maandag 26 juli om 2 uur 's nachts in actie komt, zit Candy in een tiendaagse quarantaine doordat ze positief is getest op Covid-19. Ze heeft direct wel uitgesproken om vol te gaan voor goud in Parijs 2024.

“Dit is echt onbeschrijfelijk, ik ben zo verdrietig. Heb helemaal geen symptomen, voel me zelfs fitter dan ooit. Alleen een gebroken hart. Het heeft tijd nodig, maar let’s go Parijs 2024!’
Candy Jacobs, Nederlands Olympisch skater

Over Incentro
Als digitale dienstverlener streeft Incentro ernaar om organisaties te helpen met het zetten van een digitale vervolgstap, goud te behalen en dus maximaal succes te bereiken. Het uiteindelijke doel daarbij is om klanten te helpen bij hun digitale transformatie, door het leveren van awesome digital solutions. In samenwerking met partners worden digitale solutions gecreëerd, die moeten leiden tot deze digitale transformaties.
Laatste van Incentro
Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Olympische skaters en Incentro gaan voor goud

Incentro en Insocial vinden elkaar in partnership
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Incentro contact

Logo Incentro

info@incentro.com
  www.incentro.com
Incentro sociaal

Incentro tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric