Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Whizpr

Veeam voor vijfde jaar op rij leider in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Enterprise Backup and Recovery Software Solutions

Utrecht, 22 juli 2021 - Veeam Software, de leider in backup-, herstel- en datamanagement-oplossingen voor moderne dataprotectie, kondigt aan dat het door Gartner, Inc. is gepositioneerd in het leiderskwadrant van het 2021 Magic Quadrant voor Enterprise Backup and Recovery Solutions. Dit is niet alleen de vijfde keer dat Gartner Veeam erkent als Magic Quadrant leider, maar ook het tweede achtereenvolgende jaar dat Veeam het hoogst is gepositioneerd in 'ability to execute'. Veeam had de grootste verschuiving naar rechts in het kwadrant voor 'completeness of vision' van alle genoemde leveranciers.

"Meer dan ooit verwachten en eisen organisaties moderne dataprotectie die eenvoudig, flexibel, betrouwbaar en krachtig is", zegt Danny Allan, CTO en Senior Vice President Product Strategy bij Veeam. “Als Magic Quadrant-leider voor het vijfde jaar op rij is Veeam continu bezig met innovatie en executie, en zet het de industriestandaard. Met meer dan 1 miljard dollar aan jaarlijkse boekingen en meer dan 400.000 klanten, blijft Veeam zijn community voorzien van de meest geavanceerde dataprotectie in alle omgevingen – cloud, virtueel, fysiek, SaaS en Kubernetes – en de hoogste niveaus van klantondersteuning.”

Veeam heeft eerder dit jaar Veeam Backup & Replication v11 uitgebracht, de meest geavanceerde oplossing voor dataprotectie voor cloud-, virtuele, fysieke en enterprise-workloads. Met meer dan 200 nieuwe functies en verbeteringen is deze oplossing voor uitgebreid gegevensbeheer krachtig en flexibel genoeg om elke fase van de data-lifecycle te beschermen, terwijl het alle complexiteit aankan van een multicloud-omgeving voor AWS, Microsoft Azure en Google Cloud Platform. Veeam heeft onlangs 1 miljoen actieve Veeam Backup & Replication-installaties overschreden sinds de introductie dertien jaar geleden.

Het rapport bevat een analyse van 12 leveranciers van enterprise data backup- en hersteloplossingen. Bekijk het volledige rapport hier: https://www.veeam.com/2021-gartner-magic-quadrant.html

Over Veeam Software
Veeam is de leider in backup-, recovery- en datamanagement-oplossingen die moderne dataprotectie leveren. Veeam biedt één platform voor cloud, virtual, SaaS, Kubernetes en fysieke omgevingen. Onze klanten kunnen er zeker van zijn dat hun apps en data beschermt en altijd beschikbaar zijn met het meest simpele, flexibele en betrouwbare platform in de industrie. Veeam beschermt meer dan 400.000 klanten wereldwijd,waaronder 82 procent van de Fortune 500-bedrijven en meer dan 60 procent van de Global 2.000-organisaties. Veeam's wereldwijde ecosysteem omvat 35.000+ transacting technology partners, resellers, service providers en alliance partners en heeft vestigingen in meer dan dertig landen.Voor meer informatie: www.veeam.com. Of volg Veeam op LinkedIn: @veeam-software en Twitter: @veeam_benelux.

Whizpr
Winnie Silvertand / Paul Maris / Martine Korthals
E-mail: veeam@whizpr.nl

Veeam
Lucy Houghton
E-mail: lucy.houghton@veeam.com
Laatste van Veeam Software
Veeam rapporteert 26% groei in Q2 2021

Veeam onthult de toekomst van moderne dataprotectie tijdens VeeamON 2021
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric