www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Marcommit

Urschi Koetje benoemd tot fiscaal professional van het jaar

Amsterdam – Urschi Koetje is benoemd tot fiscaal professional van het jaar. Zij is de winnaar van de door aangiftesoftware leverancier Nextens georganiseerde verkiezing. Om de titel te veroveren nam Urschi deel aan een fiscale kennisquiz en moest zij de vakjury voor zich winnen. In de keuze voor Urschi waren haar allround kennis, empathie, behulpzaamheid en mate van betrokkenheid doorslaggevend. Urschi mag vanaf nu een jaar lang de titel fiscaal professional van het jaar dragen en wint daarnaast een professionele bedrijfsvideo.

Kennis en kunde van fiscaal professional in het zonnetje zetten
Nextens organiseert deze zoektocht omdat zij als fiscaal partner van financieel professionals geloven dat iedereen recht heeft op een optimale fiscale aangifte. Daarbij is de rol van een goede fiscaal professional cruciaal. Met deze wedstrijd wil Nextens de fiscale professionals die Nederland kent in het zonnetje zetten. De wedstrijd bestond uit een nominatieronde en een quiz waarin de kennis van de genomineerden getest werd. Op basis daarvan werd een top drie geselecteerd die middels een pitch de vakjury, welke bestond uit verschillende fiscalisten, moest overtuigen dat hij of zij de terechte winnaar was.

Als mens naast de klant staan
Urschi is een allround fiscaal adviseur en financieel planner en heeft al vijftien jaar een eigen kantoor, genaamd Papillon Adviesgroep. Het cliëntenbestand van Urschi is divers: ze begeleidt zowel ondernemers als vermogende particulieren. Als professional vindt Urschi het belangrijk om als mens naast de klant te staan. Zij kijkt verder dan het fiscaal advies; uiteindelijk gaat het haar om het welzijn van de mens. Daarbij heeft Urschi een geheel eigen kijk op geld. Zij gelooft dat iedere euro emotie is: voor iedereen betekent geld iets anders en heeft het een andere invloed op het leven.

Urschi Koetje over haar overwinning: “Als fiscaal professional mag ik meelopen aan de rand van iemands droom en met mijn advies en het financieel omdenken maken we die dromen ook waar. Mijn kennis vormt de basis van mijn werk, maar ik vind het belangrijk om uiteindelijk de mens centraal te stellen. Ik ben dankbaar dat deze kant van mij maakt dat ik me fiscaal professional van het jaar mag noemen. Ik ga de titel met verve dragen.”

Juliette Goetzee, managing director bij Nextens: “Urschi is met haar instelling en kennis een zeer terechte winnaar. Uit het onderzoek dat wij hebben uitgevoerd onder 250 ondernemers blijkt dat het steeds belangrijker wordt dat fiscaal professionals verder kijken dan alleen de cijfers. Zij vormen voor meer en meer organisaties het klankbord wat betreft fiscaal en bedrijfskundig advies. De visie van Urschipast daar perfect bij.”
Laatste van Nextens
Financieel verantwoordelijken willen dat de vrije ruimte in werkkostenregeling blijvend verhoogd wordt naar 3 procent

Helft financieel verantwoordelijken voorstander van solidariteitsheffing voor coronaprofiteurs

Urschi Koetje benoemd tot fiscaal professional van het jaar
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Logo Marcommit
Nextens contact

Logo Nextens

Nextens sociaal

Nextens tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric